Skocz do zawartości

PZL Ts-11 Iskra EDF


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Większosc oznaczen juz na modelu. Brakuje loga i szachownic na skrzydlach.

 

Oznaczenia sa ze zwyklego papieru i wydrukowane na zwyklej drukarce. Cały ich sekret polega na tym, iż są przyklejone i zalane wikolem co czyni je niezniszczalnymi. Rozwiązanie tańsze i lepsze od tradycyjnych naklejek ;)post-12314-0-47397800-1440546442_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obliczylem śc sposobem Bartka i programem.

 

W sposobie Bartka wyszlo mi 3.5cm od krawedzi natarcia średniej cieciwy aerodynamicznej skrzydla (SCA) czyli 8cm od krawedzi natarcia wzdloz wlotu powietrza.

 

Program podal ze srodek ciezkosci znajduje sie od 7.5 do 8.5cm od natarcia wzdloz wlotu powietrza. Czyli przyjalbym wartosc srodkowa - 8cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Polutowałem wtyczki pakiet - regiel. Zadowolony chce uruchomic probnie naped, ale po podpieciu wtyczki odbiornik swieci sie przez ułamek sekundy w momencie zetkniecia obu wtyczek, a pozniej nie działa :/ wszystkie luty są prawidłowe, wtyczka poprawnie wpieta w odbiornik.

 

Co sie moglo stac?? :(


Hehehhe zapomniałem ze ten odbiornik nie jest zbindowany :P Działa :D


Ale pojawia sie kolejny problem. Nie moge ustawic zakresu przepustnicy :P Daje gaz na max, wlaczam odbiornik, czekam az silnik odegra melodyjke, daje na 0 i gra melodyjke tylko do polowy...


Regulator HK 80A


Działa :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

Jest moc :) 

 

 

A i tak to jest jak sie nie pomysli nad problemem tylko odrazu robi wpis na forum :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dokladnych ogledzinach wyszlo na to ze przecialem tez troche drucikow. Skroce go o ten odcinek. Bedzie najbezpieczniej

 

Takie kabelki to moge lutowac w dowoli? Odcialbym koncowke z 5cm kabla, ominal zepsuty kawalek i dolutowalbym do reszty

Zlutowalem, teraz nawinac i sprawdzic czy dziala ;)

 

post-12314-0-25294800-1443274401_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1500 sporo wyszło... koniecznie zmierz ciąg i moc waty ampery... pionowo w górę to nie poleci... długi rozbieg i podejście zależności od właściwości lotnych. Jak na ten napęd to lekko mówiąc cegła wyszła. Musisz mieć około 1150 gram ciągu jak na moje oko zeby latała jak iskra. Do lotu makietowego powinno wystarczyć ale szału nie będzie. Ale zawsze mozesz kupić silnik 2100 kv x 25.2 volta daje 52920 rpm a w tej chwili masz 47040 a to spora różnica. Jak będzie ponad kilo ciągu śmiało startuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

silnik 2100 kv x 25.2 volta daje 52920 rpm a w tej chwili masz 47040 a to spora różnica.

Nieeee, no jakie to proste. Albo weź silnik 5000 kv razy 25.2 V to będziesz miał 126000 obrotów :ph34r:. Iskra się wyrwie z ręki jak nic - może nawet razem z ręką

 

 

Musisz mieć około 1150 gram ciągu jak na moje oko zeby latała jak iskra

 

A na moje oko 1160 gram. Skąd ta końcówka 50 g. Mógłbyś przybliżyć metodę pomiarową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od nowa zaprogramuje zakres przepustnicy, nie pasuje mi praca mojej turbiny na max i turbiny na filmach przy tej samej konfiguracji.

 

 

W tym regulatorze nie pasuja mi dzwieki przy programowaniu :P wiecie moze jak powinna wygladac sekwencja dzwiekow przy programowaniu przepustnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na naladowanym akumulatorze smiga az milo. Ciag statyczny jest mniejszy od masy samolotu ale po ustawieniu go pionowo i puszczeniu Iskra nie opada odrazu.

 

Musze jeszcze zrobic wozek bo o starcie z reki nie ma mowy ;)

 

Gdy polozylem iskre z akumulatorem na "wywazarce" stala rowno, ale jak sie ją lekko przechylilo do przodu/do tylu to odrazu opadala. Sprobowac wywazac na plecach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.