Skocz do zawartości

PZL Ts-11 Iskra EDF


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy nurkowaniu rekord to 226 km/h ale ciągu statycznego na hamowni miałem zaledwie 1100 gram w tunelu po zwężeniu dyszą laminatową od Paula.

Przy nurkowaniu rekord to 226 km/h ale ciągu statycznego na hamowni miałem zaledwie 1100 gram w tunelu po zwężeniu dyszą laminatową od Paula.

170 przy poziomym locie twister ważył 1200 gram i zapewne ma inne opory niż np. Iskra pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Dwa fotele kk-1 a w zasadzie to widoczna czesc tych foteli ;)

 

post-12314-0-45853900-1451224758_thumb.jpg

 

post-12314-0-43643900-1451224826_thumb.jpg

 

post-12314-0-17339300-1451224916_thumb.jpg

 

CDN

Tak prezentuje sie gotowa waloryzacja kokpitu. Chociaz zastanawiam sie czy nie przykleic kokpitu widzianego z gory rozlozonego na plasko, niestety z tym bedzie problem :/ ;)

 

Sama "tylna" czesc pokrywy

 

post-12314-0-70986900-1451227156_thumb.jpg

 

post-12314-0-40205200-1451227234_thumb.jpg

 

A tu juz calosc w samolocie

 

post-12314-0-13021800-1451227296_thumb.jpg

 

post-12314-0-08388300-1451227345_thumb.jpg

 

I z zamknieta owiewka

 

post-12314-0-10360400-1451227412_thumb.jpg

 

Brakuje pilota :P

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie wiem czy oszalalem czy moze podjalem odpowiednia decyzje :P

 

Chyba powstanie nowa porzadnie wykonana Iskra. Przedewszystkim odchudze konstrukcje o zbedne elementy. Kanal dolotowy/wylotowy bedzie z PET. Mozliwe ze obedzie sie bez dodatkowych wlotow. Malowanie wykonam aerografem. Grubszy bardziej nosny profil skrzydel. Chyba nawet zrezygnuje z obecnego na rzecz clark-y

 

Glownym celem jest usamodzielnienie startu. Teraz potrzebuje osoby ktora rzuci modelem..

 

Dla porownania stara wrega a nowa (ilosc materialu)

 

post-12314-0-69868800-1454253598_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Jarek ;) jak do tego dojdzie porzadne malowanie w nowej wersji to bedzie sie czym chwalic :D

 

Kolejny przyklad zdejmowania zbednej pianki. (Celowe pogrubienie na spodzie na wypadek twardego ladowania (amortyzacja dla pakietu) )

 

post-12314-0-36366800-1454255310_thumb.jpg

I w zasadzie juz moglbym wycinac. Ale wstrzymam sie do jutra :P

 

Bede musial wybrac sie po styrodur bo mi zabraknie na skrzydla i stateczniki, listewki sosnowe 10x5 ktore beda dzwigarami skrzydel i wzmocnieniem ogona. Nie mam kleju :P itd

 

Tunel edf'a bedzie wyzej dzieki czemu bedzie zbedny tak duzy pierscien wylotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem o cieciu wzdluz ale chcialem maksymalnie wykorzystac resztki styroduru jakie mialem w "warsztacie"

To byloby lepsze z pewnoscia ;)

 

Dzisiaj do mojej wycinarki dodalem potencjometr i to byl strzal w dziesiatke. Dostosowuje sobie temperature druta do wymagan i powierzchnie ciete sa ladniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i utknalem... Chce zrobic kanal dolotowy i wylotowy z pet'a. O ile wylotowy mam juz gotowy to z dolotowym mam problem. Chcialem skleić "skrzynke" z płaskiego pet i problem wyglada tak ze poprostu nie mam wystarczajaco duzo pet'a w plaskiej postaci.

 

Nie wiem czy nie wystrugam kopyta z drewna i nie scisne na nim poprostu butelki :P

 

Kanal dolotowy to takie zaokraglone (przekroj prostokatny) Y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.