Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj była następna próba ślizgu. Dłuższa. Już wiem co i jak. Pływa bez rewelacyjnej prędkości, taki silnik. Woda w kanale dawała ciągłe smarowanie.  Pływała warstwa emulsji. Jak wyjmowałem  model z wody, prawie się wyślizgnął z ręki. Znowu ktoś coś wylał.

Opublikowano

Pogoda do południa dopisała, a Bałtyk RC domagał się wody więc go zabrałem na spacerek na Kanał Bydgoski przy śluzie nr 5  :)

 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ja też trochę popływałem , na kanale , na Balatonie , na jeziorze w miejscowości Smerzyn..... , poziom wody w kanale i Balatonie masakrycznie mały . Do tego w kanale woda totalnie zarośnięta .

 

 

 

CWlD4qG.jpg

 

9YlQfox.jpg

 

PbpGc6I.jpg

 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Janusz "Jamyk" też walczył dzielnie na Balatonie  " Latającymi Emiratami" po tuningu steru i balastu !   :)

Miał też nad Balaton dotrzeć Waldek "Waldengerd" ale gdzieś przepadł i chyba nie popływał ...

A ja walczyłem  z remontem, instalacją elektryczną, lampą i wentylatorem wyciągowym na działce .....  :rolleyes:

Ale MÓJ DZIEŃ NA PŁYWANIE TEŻ NADEJDZIE !!!!  :angry:  :P

post-3419-0-62730200-1531678468_thumb.jpg

post-3419-0-83996200-1531678477_thumb.jpg

post-3419-0-91841300-1531678485_thumb.jpg

post-3419-0-82407100-1531678494_thumb.jpg

post-3419-0-70921300-1531678504_thumb.jpg

Edytowane przez kaszalu
Opublikowano (edytowane)

Noo - 42 metry..., dekompresja na 22 i chyba na 5 m  - ładnie !  :)

A gdzie tego nura daliście ?  B)

Edytowane przez kaszalu
Opublikowano

Na Hańczy. Tam na tym pierwszym płaskim na profilu po prostu dłużej zostałem i stad płaska linia. Sama dekompresja z takiego nurkowania to raptem kilka minut i wytrąciłem te minuty po prostu płynąc .

Opublikowano

Pewnie tak założył bo wytrzymać nie mógł - a po nocach będzie go "pieścił" i na glanc wyliże !!!  :P

Ster fabryczny i po tuningu przed laminowaniem.

post-3419-0-65667700-1531992597_thumb.jpg

Opublikowano

Michał masz racje ale ster jest zrobiony  szpachlowany i pomalowany , foto jest nie aktualne Janusz :rolleyes:

Opublikowano

o widzę że tu fachowe porady to się zapytam

chcę zainstalować te 2 rurki wejściowe od chłodzenia wodnego do regulatora ESC

tylko nie wiem w którym miejscu kadłuba to zamontować ?

żeby woda dostała się bez pompy do ESC i gdzie dać wyloty ?

tak wygląda mniej więcej moja łajba, regulator jest na półeczce powyżej poziomu wody

 

 

post-18483-0-85593600-1532027684.jpg

Opublikowano (edytowane)

Zależy jak szybko to będzie pływało ! 

Jeżeli szybko i ślizgowo to można dać w dnie , pod kątem umożliwiającym wymuszony przepływ wody, jeżeli wypornościowo i wolno, to trzeba dać za śrubą aby jej praca wymuszała pompowanie.

Przy wypornościowym i wolnym pływaniu skuteczniejsza jest jednak pompa wody ....  :)

Poza tym z tego schematycznego rysunku naprawdę trudno coś skutecznie doradzić  - trzeba pokazać zdjęcie tego kadłuba !

Na zdjęciach poniżej lokalizacja chwytów wody w dwóch ślizgach - jeden przy wyjściu wału przed śrubą, drugi w okolicach steru za śrubą !

To tylko przykłady - nie wiemy jak wygląda naprawdę Twój kadłub więc nie ma gwarancji że zadziała !!

Co do wylotu - zawsze nad linią wodną, aby była optyczna kontrola działania chłodzenia ( wypływ wody z wylotu chłodzenia podczas pływania) !!

Powodzenia w eksperymentach ! B)

 

post-3419-0-65886000-1413195317_thumb.jp

 

Ps.

Dzięki uprzejmości kolegi Adriana załączam nakręcone przez niego z drona filmy z pływania na pikniku motorowodnym przy barce Ella w Brdyujściu . :)

 

 

drugi film 

 

 

i trzeci film !  :)

 

Edytowane przez kaszalu
Opublikowano (edytowane)

Mówiłem że Janusz ster na glancko wyliże !!  :)

Niepotrzebnie się Michał martwiłeś !!!  :P

post-3419-0-35471300-1532077396_thumb.jpg

post-3419-0-61591300-1532077515_thumb.jpg

Edytowane przez kaszalu
Opublikowano

Dzisiaj testy Jamykowego jachciku "Fly Emirates" po tuningu steru, balastu i żagla - pływa elegancko !!  :)

Trochę wiało więc można było sprawdzić możliwości jednostki !

Kilka fotek i film poniżej !! B)

 

post-3419-0-51769500-1532184645_thumb.jpg

post-3419-0-14551000-1532184702_thumb.jpg

post-3419-0-35236200-1532184738_thumb.jpg

post-3419-0-03365000-1532184770_thumb.jpg

post-3419-0-77372700-1532184799_thumb.jpg

post-3419-0-60656200-1532184826_thumb.jpg

post-3419-0-82878700-1532184851_thumb.jpg

post-3419-0-29141200-1532184875_thumb.jpg

post-3419-0-20181700-1532184896_thumb.jpg

Opublikowano

Widzę coś zupełnie innego. Nie Fly Emirates ani latające emiraty, tylko żaglówkę ETNZ. Na filmie widzę i nie widzę bo jest za daleko.

Opublikowano

ten jachcik princess co wcześniej zdjęcia były wklejane ze spotkania, to jest kupny gotowiec czy był robiony ?

strasznie mi się podoba ...

post-18483-0-91762900-1532357789.jpg

Opublikowano

Fly Emirates łatwiej zapamiętać. 

Wczoraj na kanale popływałem ślizgiem Hydrospeed na nowym akumulatorze 2200 3S 30C. Osiąga większą prędkość. Poszaleć nie można. Wąsko i jeszcze pas przy brzegu zarośnięty. Kawałek w prawo i kawałek w lewo. 2 razy śruba podłapała zielsko ale sobie poradziła.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.