Skocz do zawartości

Pływanie - Bydgoszcz i okolice


Kross
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj była następna próba ślizgu. Dłuższa. Już wiem co i jak. Pływa bez rewelacyjnej prędkości, taki silnik. Woda w kanale dawała ciągłe smarowanie.  Pływała warstwa emulsji. Jak wyjmowałem  model z wody, prawie się wyślizgnął z ręki. Znowu ktoś coś wylał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janusz "Jamyk" też walczył dzielnie na Balatonie  " Latającymi Emiratami" po tuningu steru i balastu !   :)

Miał też nad Balaton dotrzeć Waldek "Waldengerd" ale gdzieś przepadł i chyba nie popływał ...

A ja walczyłem  z remontem, instalacją elektryczną, lampą i wentylatorem wyciągowym na działce .....  :rolleyes:

Ale MÓJ DZIEŃ NA PŁYWANIE TEŻ NADEJDZIE !!!!  :angry:  :P

post-3419-0-62730200-1531678468_thumb.jpg

post-3419-0-83996200-1531678477_thumb.jpg

post-3419-0-91841300-1531678485_thumb.jpg

post-3419-0-82407100-1531678494_thumb.jpg

post-3419-0-70921300-1531678504_thumb.jpg

Edytowane przez kaszalu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o widzę że tu fachowe porady to się zapytam

chcę zainstalować te 2 rurki wejściowe od chłodzenia wodnego do regulatora ESC

tylko nie wiem w którym miejscu kadłuba to zamontować ?

żeby woda dostała się bez pompy do ESC i gdzie dać wyloty ?

tak wygląda mniej więcej moja łajba, regulator jest na półeczce powyżej poziomu wody

 

 

post-18483-0-85593600-1532027684.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak szybko to będzie pływało ! 

Jeżeli szybko i ślizgowo to można dać w dnie , pod kątem umożliwiającym wymuszony przepływ wody, jeżeli wypornościowo i wolno, to trzeba dać za śrubą aby jej praca wymuszała pompowanie.

Przy wypornościowym i wolnym pływaniu skuteczniejsza jest jednak pompa wody ....  :)

Poza tym z tego schematycznego rysunku naprawdę trudno coś skutecznie doradzić  - trzeba pokazać zdjęcie tego kadłuba !

Na zdjęciach poniżej lokalizacja chwytów wody w dwóch ślizgach - jeden przy wyjściu wału przed śrubą, drugi w okolicach steru za śrubą !

To tylko przykłady - nie wiemy jak wygląda naprawdę Twój kadłub więc nie ma gwarancji że zadziała !!

Co do wylotu - zawsze nad linią wodną, aby była optyczna kontrola działania chłodzenia ( wypływ wody z wylotu chłodzenia podczas pływania) !!

Powodzenia w eksperymentach ! B)

 

post-3419-0-65886000-1413195317_thumb.jp

 

Ps.

Dzięki uprzejmości kolegi Adriana załączam nakręcone przez niego z drona filmy z pływania na pikniku motorowodnym przy barce Ella w Brdyujściu . :)

 

 

drugi film 

 

 

i trzeci film !  :)

 

Edytowane przez kaszalu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fly Emirates łatwiej zapamiętać. 

Wczoraj na kanale popływałem ślizgiem Hydrospeed na nowym akumulatorze 2200 3S 30C. Osiąga większą prędkość. Poszaleć nie można. Wąsko i jeszcze pas przy brzegu zarośnięty. Kawałek w prawo i kawałek w lewo. 2 razy śruba podłapała zielsko ale sobie poradziła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.