Autsajder1983 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Dostałęm od kolegi silnik FS 61 ar (dość spory przebieg) Jest pewien problem z jego "szczelnością" Przy pracującym silniku paliwo uciega pzry śrubie regulacji obrotów. Przy wykręconej igle okazało się że jest zużyty oring uszeczelniający. Znalazłem oznaczenie części ASP 12845. Niestety w pobliskich sklepach nie mają. Czy macie może jakiś patent na taki oring?? (moze jakiś zamiennik z hydraulicznego??) Z tego co zaobserwowalem jest jeszce nieszczelność przy mocowaniu śmigła. W jaki sposób jest tam realizowane uszczelnienie?? Co ewentualnie wymienić aby uszczelnić. schemat silnika http://www.justengines.unseen.org/acatalog/ASP_FS61.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 U mnie w Gliwicach jest sklep, w którym jest duży wybór oring z gumy. Jakie są wymiary tego elementu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 U mnie w Gliwicach jest sklep, w którym jest duży wybór oring z gumy. Jakie są wymiary tego elementu ? jak wrócę do domu to wyciągne i pomierzę, nie mogę znaleźć niestety wymiarów w necie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Bez pospiechu. Ten sklep jest po drodze na lotnisko. Problem w tym że dopiero w sobotę będę tam w okolicach, kiedy jest otwarty. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Wymiary oringu ale już nasadzonego na igle : fi zewn; ok. 5,3mm fi wewn; ok. 3,2mm grubość 1mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Do silnika HPI podobny dorobiłem rozcinając hydrauliczny na pół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Jutro pojadę i kupię. Dam znać. Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Dzięki wielkie Jak możesz to kup jeszcze o rozmiar większą i mniejszą aby ewentualnie dobrać. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł jak uszczelnić "przód" silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Taki miałem zamiar. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wymiary, które podał Irek są małe. Mam nadzieje że taki oring dostanę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario17701 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Dzięki wielkie Jak możesz to kup jeszcze o rozmiar większą i mniejszą aby ewentualnie dobrać. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł jak uszczelnić "przód" silnika Witam, po pierwsze sprawdź czy jest drożny króciec u dołu silnika na wysokości wałka rozrządu. Sprawdzamy to odkręcając pokrywę zaworów i dmuchamy w króciec, powinno swobodnie przepływać powietrze, jeśli tak jest to tylko wymiana przedniego łożyska pomoże. Tam jest łożysko typu RS szczelne z gumowymi osłonami, to one odpowiadają za szczelność wału pod piastą śmigła. Na 90% jest to łożysko calowe ale nie mam pewności jutro zobaczę na takim samym silniku i podam wymiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Tam jest łożysko typu RS szczelne z gumowymi osłonami, to one odpowiadają za szczelność wału pod piastą śmigła. Na 90% jest to łożysko calowe Na rysunku w pierwszym poście jest zwykłe 608Z a więc metryczne jednostronnie kryte blachą bez plastiku. W wielu silnikach jest ZZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Marian podpowiedział mi, że niektórzy zamiast tej uszczelki dają "o-ring" wycięty z przewodu paliwowego. Tak też zrobiłem, p ouruchomieniu silnika dam znać czy ten patent się sprawdza czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Podaj adres do wysyłki chyba ze nie chcesz tych uszczelek Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Adres na prywatnej wiadomości. wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Uszczelki doszły dzięki. Włożyłem 2 o wymiarach 5/3 Wydaje się być to szczelne okaże się jak odpalę silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Dzisiaj odpaliłem silnik i polatałem:) Od razu widać, że uszczelki "zadziałały". Wydaje mi się, że silnik trochę zyskał mocy. (paliwo już nie ucieka gaźnikiem). Jednak przednie łożysko jest do wymiany (cieknie z przodu silnika). Mam pytanie odnośnie wymiany. O ile w dwu suwie nie ma problemu wyciągam wał zmieniam łożyska i tyle, to tu pojawia się stertowanie zaworami. Jak wymienić łożyska aby nie przestawić zaworów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 na walku rozrządu masz ceche nabita w postaci kropki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi