Jump to content

Uzyskanie gładkiej powierzchni EPP


dariuszj
 Share

Recommended Posts

Zastanawiam się jak zrobić duże, prostokątne skrzydło z EPP tak, aby jego powierzchnia była gładka. Wycinanie drutem na gorąco zostawia powierzchnię chropowatą. Czy da się ją jakoś ładnie wygładzić bez dużego nakładu pracy i zauważalnego zwiększenia masy?

 

Ewentualnie czy coś takiego można zrobić na frezarce CNC  w rozsądnej cenie? Właśnie niedawno oglądałem model Edge 540T z HK i wygląda na to, ze tam EPP jest frezowane. Jest bardzo ładnie wycięte i gładkie, a na pewno nie jest robione to w formie.

 

Link to comment
Share on other sites

Potwierdzam ;powierzchnia jest i gładka i błyszcząca -niestety próby malowania Humbrolami  zakończone klęską- można łatwo zeskrobać paznokciem  wszelkie pactry zejdą tym bardziej .Oczywiście zależy tez od "mocy" wygładzenia i temperatury żelazka

  -nie próbowałem jeszcze troszkę innej  przewrotnej techniki- wygładzenie do poziomu "lustra"   i zmatowienie drobniutkim papierem dla uzyskania tylko  meszku dla złapania farby.

Link to comment
Share on other sites

A może by taka powierzchnię pociągnąć warstewką Prymolu ? W sumie przecież jest to preparat umożliwiający malowanie gładkich folii. Ostatnio malowałem folie pakową sprayem i dopiero Prymol pomógł. Może tu na EPP tez zadziała.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.