Ciachoband Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Skorygujcie mnie, jeżeli źle ulokowałem temat. Nabyłem taki model : http://www.modelmotor.pl/hacker-osprey-x-28-g-arf.html Nie jest kompletny, bo brakuje mu mocowania silnika, ale poza tym wszystko jest. Nie mam doświadczenia z łodziami latającymi ani wodnosamolotami, ale chciałem od czegoś zacząć. Lądowanie na wodzie łodzią latającą powinno być łatwiejsze niż wodnosamolotem... W każdym razie chcę go przerobić spalinę. Jaki doradzilibyście silnik ? Czy da radę zassać paliwo, jeżeli zbiornik będzie na dole w kadłubie... ? Dodam tylko, że ja mierzę w 2-2,5ccm. Miałem do czynienia już z gasnącymi modelami w powietrzu, pomimo, że zbiornik był tylko 3cm poniżej głowicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 To jest z epp? Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciachoband Opublikowano 23 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 kadłub laminat, skrzydło sklejka. Model z serwami waży niecałe 600g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Poszukaj w necie bo model był produkowany w wersji elektro i spalina pod silnik 1,5cm jak mnie pamięć nie myli. Tylko musisz wiedzieć, że nie jest łatwy w pilotażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...