Skocz do zawartości

Osprey-g konwersja na spalinę


Rekomendowane odpowiedzi

Skorygujcie mnie, jeżeli źle ulokowałem temat.

Nabyłem taki model : http://www.modelmotor.pl/hacker-osprey-x-28-g-arf.html

 

Nie jest kompletny, bo brakuje mu mocowania silnika, ale poza tym wszystko jest. Nie mam doświadczenia z łodziami latającymi ani wodnosamolotami, ale chciałem od czegoś zacząć. Lądowanie na wodzie łodzią latającą powinno być łatwiejsze niż wodnosamolotem...

 

W każdym razie chcę go przerobić spalinę.

 

Jaki doradzilibyście silnik ? Czy da radę zassać paliwo, jeżeli zbiornik będzie na dole w kadłubie... ?

 

post-14555-0-59338100-1411479410_thumb.jpg

 

Dodam tylko, że ja mierzę w 2-2,5ccm. 

 

Miałem do czynienia już z gasnącymi modelami w powietrzu, pomimo, że zbiornik był tylko 3cm poniżej głowicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

2.5 ccm silnik powinien dac radę. Ale. Małe silniki nie zawsze są ok. Mam asp 4ccm i chodzi pięknie. Choć krąży opinia że małe asp to lipa. Nie wiem jak to sie ma do os czy saito. Co do zbiornika to powinien być na wysokości gaznika. 100ccm zbiornik starczy ci na długo, mi przy 4ccm starcza na 16 min spokojnego latania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na koncie już latanie gigantami, więc mam nadzieję , że sobie poradzę, a jak nie to przynajmniej nowe doświadczenia.

 

Mam do niego ASP 12A  albo O.S. Max 15LA. Który będzie lepszy? Czyli zbiornik jakieś 100ml muszę zamontować za silnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASP ma ok.31,5 mm a O.S. Max ma ok.32,5mm (wymiar od środka otworu) . Masz jakąś fotkę tej wieżyczki?

 

Dziś poszukam tych zdjęć :)

 

Pogrzebałem i niestety dużo nie znalazłem... https://www.youtube.com/watch?v=skO7IqkCtBc

 

http://www.rcuniverse.com/forum/seaplanes-176/3243134-hackers-osprey-x-28g-h-lobbys-donald-4-a.html