Vesla Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam Jestem początkujący w temacie RC dlatego sprawa wydaje mi się dziwna. Posiadam dwa odbiorniki HobbyKing GT-2 2.4Ghz Receiver 3Ch Kupiłem odbiorniki w odstępie 6 miesięcy. Pierwszy zbindowałem z nadajnikiem Turnigy 9x już jakiś czas temu - działa bez problemu. Dzisiaj na kolejnym samolocie zabudowałem drugi. Zbindowałem i sprawdziłem. Działa. Byłem bardzo zdziwiony gdy z ciekawości włączyłem oba modele i okazało się, że po wybraniu zaprogramowanego samolotu 1 przypisanego dla pierwszego odbiornika lub samolotu 2 przypisanego dla drugiego odbiornika oba samoloty steruję jednocześnie. Czy to jest właściwe zachowanie? Czy nie powinny działać osobno, tylko dla wybranego na radiu samolotu? Mam nadzieję, ze wyrażam się jasno i Koledzy mnie zrozumiecie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi_72 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Budżetowe odbiorniki tak mają . Wyższa półka już koduje się do danego modelu w radiu, ale za taki cóś trzeba niestety zapłacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Niestety w prostych odbiornikach jest to plaga. Odbiornik identyfikuje nadajnik podczas procesu bindowania, na podstawie pierwszego napotkanego sygnału nośnej wg powtarzalnego schematu przeskoku częstotliwości. Dla Twojej ciekawości, więcej o szczegółach procesu bindowania znajdziesz tu http://wiki.paparazziuav.org/wiki/DSM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...