Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie odbiorników HobbyKing GT-2 2.4Ghz Receiver 3Ch?


Vesla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem początkujący w temacie RC dlatego sprawa wydaje mi się dziwna. 

 

Posiadam dwa odbiorniki HobbyKing GT-2 2.4Ghz Receiver 3Ch

 

post-14841-0-78107900-1416857125.jpg

 

Kupiłem odbiorniki w odstępie 6 miesięcy. Pierwszy zbindowałem z nadajnikiem Turnigy 9x już jakiś czas temu - działa bez problemu. Dzisiaj na kolejnym samolocie zabudowałem drugi. Zbindowałem i sprawdziłem. Działa.

Byłem bardzo zdziwiony gdy z ciekawości włączyłem oba modele i okazało się, że po wybraniu zaprogramowanego samolotu 1 przypisanego dla pierwszego odbiornika  lub samolotu 2 przypisanego dla drugiego odbiornika oba samoloty steruję jednocześnie. 

Czy to jest właściwe zachowanie? Czy nie powinny działać osobno, tylko dla wybranego na radiu samolotu?

 

Mam nadzieję, ze wyrażam się jasno i Koledzy mnie zrozumiecie.

 

Pozdrawiam 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w prostych odbiornikach jest to plaga.

Odbiornik identyfikuje nadajnik podczas procesu bindowania, na podstawie pierwszego napotkanego sygnału nośnej wg powtarzalnego schematu przeskoku częstotliwości.

Dla Twojej ciekawości, więcej o szczegółach procesu bindowania znajdziesz tu http://wiki.paparazziuav.org/wiki/DSM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowiek uczy się całe życie i głupi ...

 

Dziękuję bardzo za szybkie wyjaśnienie. Już nie jestem zdziwiony i wiem co trzeba. W sumie na tym etapie mi to nie przeszkadza bo i tak latać będę każdym z osobna.

 

A może zrobię loty w parze?

.

.

.

Oczywiście żartowałem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wesla, polecam :)

Nawet nie wiesz ile zabawy bedzie ..... przy zbieraniu modeli :):):)


Jakiś czas temu też kupiłem sobie tanie radyjko i kilka odbiorników do niego. Miałem to samo :)