hubert_tata Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Zrobiłem pokrywy dla podwozia z 1,5mm sklejki i wszystko dopasowałem - na sucho działa to zadowalająco. Jak znam życie (miałem już kilka modeli z chowanym podwoziem), to pewnie będą problemy z odkształcaniem goleni i ich dopasowaniem do makietowych wymagań. Natomiast ucieszyło mnie, że dzisiaj, gdy żona zobaczyła ten model w wersji "prawie do lotu" to zaopiniowała: dobrze, że ten czubek jest jaskrawo czerwony (kołpak), jak przy...sz, to przynajmniej łatwo go znajdziesz (szczątki). Tak będzie, zawsze coś powinno zostać po oblocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Na żonę zawsze można liczyć Kiedy oblot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Zostało mi jeszcze wyważenie kołpaka, założenie odbiornika, regulacja i można lecieć. W praktyce takie drobiazgi zajmują mi czasami nawet kilka lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jethrotull Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Chowane podwozie jest najbardziej hipnotyzującym mechanizmem w samolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Piknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Super. Teraz czekamy na filmik z oblotu - oczywiscie z niskim low-passem. w czasie ktorego bedziesz chowal podwozie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi