Viader Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Way kpisz? Swego czasu potrzebowałem gaźnik do 4 takta. Powiedzieli, nie ma sprawy, za 2 tyg będzie. Po miesiącu cisza. Dzwonię, usłyszałem, że jeszcze trzeba poczekać. W końcu pół roku później stwierdzili, że nie ściągną. Już pomijam to, ze wcześniej wielokrotnie otrzymywałem od nich niewłaściwe paliwo oraz inne akcesoria niezgodne z zamówieniami.
mkrawcz1 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Zaprzeczanie faktom nie sprawi, że rzeczywistość się zmieni :-) Jak muszę u nich kupić (rzadko) - biorę za pobraniem i niech się oni martwią :-)
Way Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Way kpisz? Ależ skądże. Godzine temu zamówiłem u nich kilka rzeczy i już przysłali że towar czeka na wysyłkę. Nie wiem, może to ja mam szczęście? Co do gaźnika to ja mam teraz przeboje z Riku. Zamowilem u nich do OS MAX'a gazniczek i czekam już drugi miesiąc. Heh.
jankovich Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 "Towar czeka na wysyłkę" :) a w środku cegła :)
utopia Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Wpadkę może mieć każdy jednak z założenia omijam sklepy gdzie mają wirtualną ofertę . I to dosłownie wirtualną bo w necie mają z tysiac pozycji a jak zadzwonic nie ma nic . zamawiają towar dopiero gdy klient wpłaci kasę. Rada- omijać sklepy i brać za pobraniem . Skoro sklep twierdzi że towar posiada to daję im tydzień na dosłanie - nie dojdzie na czas -dziękuję grzecznie nie odbieram przesyłki i WIĘCEJ tam nic nie kupuję . Nic nie trzyma nas przy konkretnym sklepie . Teraz cały świat stoi otworem więc nie widzę problemu .
Way Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 "Towar czeka na wysyłkę" :) a w środku cegła :) Czy aby na pewno dobry wiek w profilu wpisales?
mi.strz Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Kupowałem u nich głównie galanterię i chyba nawet jakiś silnik i akurat w moim przypadku nie było problemów ani ze skompletowaniem zamówienia ani z jego dostarczeniem. Przyznam jednak, że z zakupami w naszych sklepach internetowych mam różne doświadczenia i odnoszę wrażenie, że nie traktuje się tam nas zawsze poważnie... A swoją drogą - czy istnieje możliwość stworzenia na forum rodzaju ankiety, która pozwoliła by oceniać sklepy np. za pomocą punktów, jak ma to miejsce na portalach aukcyjnych? Przyśpieszyłoby to pewnie podjęcie decyzji co do zakupów
ambresil Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Jestem następnym niezadowolonym ! Na zwrot wpłaconych pieniędzy po anulowanym zamówieniu czekałem 7 dni . Pieniądze na koncie firmy przeleżały prawie 2 tygodnie !!! W między czasie napisałem 2 maile i wykonałem 2 telefony . Wygląda że nie tylko sklep jest wirtualny - większość asortymentu również .
toretto1995 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 30.11.11 była darmowa wysyłka w wielu sklepach modelarskich to trzeba było brać co potrzebujesz z innych sklepów Ja na szczęście się jeszcze na tym sklepie nie zawiodłem.
qba Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 modele.sklep ściąga mi rozpylacz do silnika, czas operacyjny 10 dni przelew zrobiony dzisiaj. Póki co kontakt mejlowy szybki i rzeczowy. zegar tyka
qba Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Dzisiaj dostałem przesyłkę, kontakt super, czas mniej więcej taki jaki zakładali, ogólnie ok.
Olecki75 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Czytają forum i wiedzą komu sprzedają kontakt super, czas mniej więcej taki jaki zakładali, ogólnie ok. Oby tak dalej
AdamS Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Witam. Ostatnio miałem przyjemność.... (chyba "przyjemność" to niezbyt dobre określenie) złożyć zamówienie w sklepie modele.sklep.pl i powiem szczerze że nie jestem zadowolony w pełni. A to z takich powodów: 1. Przesyłka bardzo kiepsko zapakowana (popękana i powgniatana balsa, a to z powodu puszki nitrocellonu umieszczonego centralnie nad nią. Chyba sklep oszczędza na folii bąbelkowej.... 2. Po dokładnym sprawdzeniu paczki w domu, po rozwinięciu papieru japońskiego, okazało się że brakuje jednego arkusza ultra cienkiego papieru 3. Na opisie modelu guillows jest napisane "elementy wycinane laserowo" co jest bajką wyssaną z palca.... Edit: Po wysłaniu zażalenia o braku papieru japońskiego... Sklep uprzejmie bez pytania dosłał mi go pocztą następnego dnia. Wielki plus. :wink:
DarekRG Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Dwie trafne moim zdaniem rady przy zamawianiu z modele.sklep: 1. Bierzemy zawsze płatność przy odbiorze 2. Jak zamawiamy to myślimy co się stanie z naszymi przedmiotami gdy wszytko razem zostanie zawinięte folia i potem rzucane przez kurierów po pace w samochodzie i przy przeładunku. Ja np balsy i innych delikatnych rzeczy nie zamawiam z tymi większymi, cięższymi i mogącymi zniszczyć w transporcie te delikatne. Poza tym zawsze przy zamówieniach trzeba liczyć się z tym że będzie telefon na drugi dzień z zapytaniem czy wysyłać bo brakuje tego czy tamtego Taki folklor hehe
wdowi Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Ja na tym sklepie nigdy się nie zawiodłem , moja rada to telefonicznie ustalić wszystkie szczegóły , jak ktoś kiedyś odwiedzi ich sklep to nie będzie p.... że to tylko wirtualny sklep mieszkam poza Wrocławiem i często korzystam z ich oferty wysyłkowej
DarekRG Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Sklep przyspieszył zgodnie z zapewnieniami na swojej stronie. Zamówienie złożone rano dnia następnego zmaterializowało się u mnie za sprawą kuriera. Wszytko w idealnym porządku i wreszcie paczka bez pomyłek, odsyłania itd. Oby tak dalej modele.sklep!
DarekRG Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Chciałbym się podzielić z kolegami moim ostatnim doświadczeniem reklamacyjnym w tym sklepie. Oto link do tematu: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/46719-z%C5%82uszczaj%C4%85cy-si%C4%99-cylinder-asp-ap-061-a-wasp-hornet/ Posumowując, po ostatnim doświadczeniu, mogę wystawić z czystym sumieniem rekomendację!
Irek M Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Ja z czystym sumieniem od dawna mogę wystawić jak najlepszą opinię. Zamówienie złożone dzisiaj, paczka odebrana jutro. Nie w każdym sklepie mają takie terminy.
filek Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 A ja się zawiodłem, 26 lutego zamówiłem ładowarkę i dwa pakiety, z opcją odbioru w filii w Warszawie. Na moje pytanie (w ostatni czwartek, czyli tydzień po złożeniu zamówienia) kiedy mogę się spodziewać realizacji poinformowali, że "Koledzy z Warszawy do piątku powinni zrealizować Pana zamówienie i wtedy można oczekiwać maila z zaproszeniem po odbiór.", do wczorajszego wieczora żadnej informacji, ani o realizacji ani o przeciągnięciu się zamówienia. Więc je anulowałem :/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.