marcin133 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Aby było "sprawiedliwiej" dorzuciłem cło i VAT i wychodzi: Futaba 10C za granicą wychodzi wówczas: 2861zł (Radio+przesyłka+cło+VAT) Futaba 12FG za granicą wychodzi: 5182zł (Radio+przesyłka+cło+VAT) (cło liczyłem 12% - towar z HongKongu - nie wiem ile rzeczywiste cło wynosi) Nadal coś tam taniej :evil: Co gorsza żaden polski sklep nie płaci tak wysokiego cła ani podatku VAT - przecież jako klient sklepu za granicą płaci się to także od marży sklepu i jego wszelkich kosztów. Polski przedsiębiorca płaci to od kwoty hurtowej. Więc co? Mają jeszcze inne koszta? Kiepskie ceny w źródle czy wyższą marżę?
mammuth Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Więc co? Mają jeszcze inne koszta? Kiepskie ceny w źródle czy wyższą marżę? Jak maja takie slabe ceny hurtowe to zawsze moga brac od jakiegos sklepu - np. z Angli XD . Najgorsze, ze czlowiek chce wspierac wlasny rynek - przeplaca kupe kasy - to jeszcze instrukcja jest najczesciej w jezyku kazdym innym - tylko nie w polskim :crazy: :wall: :ban:
meloow Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 kolego a ile ty masz latek ? wpisz w google nastik to zobaczysz :twisted:
hubert_tata Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 co to jest nastik To jest taki sklep, gdzie chcesz kupić takie coś: Chcę kupić samolot P51D Mustang 60 ARF ze strony http://www.nastik.pl/p51d-mustang-p-61.html Może ktoś mi powiedzieć, co on jest wart i z tym silnikiem Jakimś cudem nie zrobiłem z siebie głupa odpisując Ci co myślę o tym modelu (mam go w garażu), bo byłaby to nierówna walka: ja się pocę opisując modelik, a Ty nie pamiętasz co i gdzie zamierzasz kupić.
Malker Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Przepraszam, że tak odkopuję temat Ale modele.sklep zbiera pochwały 2x zamawiałem artykuły za ok. 150zł. Pierwszy raz zamówiłem w niedzielę a miałem u siebie już we wtorek ! Drugi raz zamówiłem w poniedziałek (16.03.09) a dziś (18.03.09) miałem już u siebie ! Być może skargi klientów zmobilizowały sklep do szybkich wysyłek i o dbanie o klienta ?
pilot Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Być może skargi klientów zmobilizowały sklep do szybkich wysyłek i o dbanie o klienta ? A może to nie skargi ale tak wysokie ceny, że odstraszają kupujących i stąd szybsze wysyłki do tych, którzy jednak coś kupią
GregorianR Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 A ja nawet dostałem rabat 4% bo wydałem w ty sklepie ponad 4700 zł . Tylko ciekawi mnie czy na ostatnie zamówienie czy na wszystkie.
instruktor Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 W innym sklepie nie wydaje tak duzo ale dostaję rabat 7 %
GregorianR Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Tylko że ja nie wydałem tych pieniędzy na raz, ale w ciągu 2 lat. Wiem, że 4% to tyle co nic, bo przy ostatnim zamówieniu za kwotę około 200zł wyszło rabatu 7zł z groszami.
AdamRC Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 W zeszłym tygodniu składałem zamówienie w modele.sklep.pl . Pomimo nieciekawych opinii jest to jak na razie jedyny sklep który oferuje depron biały 3mm ( chyba że o czymś nie wiem ). Zamówienie złożone w sobotę po południu. W poniedziałek rano dostałem telefon ze sklepu. Niestety nie mogłem odebrać więc następnym razem skontaktowano się ze mną o godzinie 16. Pan grzecznie wyjaśnił mi czego brakuje, zaproponował inne, zbliżone produkty. Po krótkiej i rzeczowej rozmowie wszystko było załatwione. We wtorek rano paczka wysłana. Środa około 10 rano paczka była u mnie. Może to tylko ja mam takie szczęście? A może pomogło mi napisanie w uwagach: "Proszę o kontakt w przypadku braku jakiegokolwiek elementu zamówienia. Dziękuję i Pozdrawiam" :wink: Jestem zadowolony i mam nadzieję że zdania nie zmienię Pozdrawiam
Tomek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jak na sklep z tych nieciekawe oferty , to ma niezła klientele , 11 stron a na każdej kilku klientów co i tak robią zakupy. Ja dziś dostałem zamówienie złożone wczoraj !. I kolejny raz na plus. Chyba koniecznie chcą abym zmienił o nich zdanie i muszę przyznać , coraz lepiej im to idzie .
Mareq Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 AdamRC: depron masz np tutaj: http://www.bocianmix.pl/820,produkt,modele.html
Ragi Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Kontakt ze sklepem dobry. Niestety na paczke poczekam kolejny tydzień (do następnej dostawy) ponieważ nie mają Opticów 6 w mode1 (ponoć w całej Europie nie ma)
Konrad Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Ragi->a po jaką cholere potrzebny Ci Optic w mode 1??o ile dopiero zaczynasz i nie masz jeszcze wyrobionych nawyków bez zastanowienia bierz mode 2 gdyż lata na nim przeważająca część modelarzy i nie bedziesz mial problemu aby dac komus do oblatania model lub polatac czyims modelem okazyjnie....ale jeśli już latasz i po prostu zmieniasz radio na nowsze to musisz niestety pozostać przy tym samym mode...
Ragi Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Z moich informacji wynika, że większość Jastrzębia lata w mode 1. Poza tym, nie spieszy mi się
Radek Oleksy Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Optik jest przekładalny (można zmienić Mode), robi się to banalnie, ale najlepiej , żeby zrobił to sprzedawca wtedy, nie ma problemów z gwarancją. Pozdrawiam!
instruktor Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Radek ale nie kazdy sprzedawca jest modelarzem jak Ty pozdrawiam
f-150 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 I tu jest problem,ponieważ dealerem jest Riku i żaden inny sprzedawca dla zadowolenia klienta nie zerwie plomby,chyba że na własną odpowiedzialność.
Radek Oleksy Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Ja nie mam problemów przecież ewentualne reklamacje składa się w miejscu zakupu. Więc ja odpowiadam za przerobienie, zresztą przestawiam również Sanwy VG, RD, RDS i to od ... albo dłużej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.