radek872 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Odswieżam temat Ja dalej czekam na odpowiedz odnosnie łoża do modelu który juz prawie sprzedałem :lol2:
meteor Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Ostatnio zamawiałem tam sporo balsy i nie było problemów z towarem i wysyłką.
EnzO_CK Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Kolega chciał kupić u nich aparature Zebra 4 FM. Na stronie internetowej jest, a tak naprawde nie ma. Chyba już od miesiąca ją sprowadzają.
Maciej Ritmann Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 zamówiłem u nich ASW 28 ARF. na stronie był. po prawie tygodniu napisali mi mail: dzwoniliśmy do pana ale nie odebrał pan, prosimy o kontakt" zaznaczam telefon komórkowy mają, ja nic nie widziałem żeby ktoś dzwonił...dzwonie, mówią"nie ma " pytam"kiedy będzie" w poniedziałek proszę dzwonić" więc dzwonię w poniedziałek i mi mówią, że mogę sobie wybrać inny model albo rtf. powiedziałem, że poczekam aż dojdą z magazynu. napisałem skargę i wysłałem do nich i do Ochrony konsumentów. po tej skardze pieniądze pojawiły się spowrotem na koncie bez zadnych wyjaśnień, chciałem podziękować telefonicznie ale gdy odebrali i się przedstawiłem trzasnęła słuchawka. Ostatecznie model zamówiłem w innym sklepie(doszedł w dwa dni i to jeszcze RTF, a nie ARF jak zamawiałem)
Tomek1 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 I ja dorzucę swoje 5 groszy Mój przypadek to pewnie kopia kolegów: tradycyjnie zamówienie aparatury na stronie wszystko cacy na drudi dzień tel. przykro nam bardzo ale ten model aparatury jest jedyny i jest uszkodzony(ale to nic, że zanim zamówiłem to wyk. kilka tel. do sklepu i magazynu sklepu o dostępność i nie mam co się martwić "proszę zamawiać towar jest dostępny"). Zamówiłem u RADKA z ODOLANOWA i nie dość że szybka wysyłka to i cena o wiele lepsza. Kolejna niespodzianka to osobista wizyta w sklepie na nowym miejscu (chciałem z ciekawości zobaczyć lokalizację) i znów zonk: jakość obsługi (podejście do klienta), wiedza (zostałem po prostu rozbawiony) i problemy techniczne sklepu aby móc dokonać zakupu(być może tego dnia i z tą zmianą personelu): mniej niż zero. Trzasnąłem drzwiami(zresztą nie tylko ja) i wio do domu. Nie jestem wymagający ale jak chce zostawić parę "stówek" to liczę się z jakimś zaangażowaniem ze strony personelu. Może dlatego że ja sam jestem sprzedawcą i wiem co się ode mnie wymaga. Znam ten sklep jak zaczynał w Renomie na ul.Kościuszki i mogę stwierdzić, że koledzy "obrośli w piórka", kiedys lepiej sie starali. Nie zamerzam się nikomu narażać taką opinią, ale myślę że pozwoli to w przyszłości na wykluczenie pewnych "kłopotliwych" sytuacji. Ale na pocieszenie powiem, że lokalizacja sklepu umożliwia latanie modelami raczej szybowców i elektro między wałami przy korycie Odry, jest sporo miejsca i trawa nie duża.
Barabasz Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Witam, rzeczywiście sklep znany i przy dużych obrotach zdarzają się czasem wpadki - oby jak najrzadziej. Chociaż, w moim przypadku niekoniecznie . Otóż zamówiłem w zeszłym roku kilka mini serw , paczka przyszła do Olsztyna następnego dnia, tylko jakaś podejrzanie duża i ciężka... . W środku oprócz zamówionych serw była kompletna aparatura Zebry FM na 35MHz (nadajnik, odbiornik i 4 serwa standard) :shock: . Oczywiście nie ujęte na fakturze . Cóż było robić: zadzwoniłem, wyjaśniłem i odesłałem do Wrocławia na ich koszt ale od tego czasu mam u nich stały rabat trochę wyższy niż standardowy. Konkludując - nie narzekam, chociaż i tak przed każdym zakupem sporządzam analizę ofert, ale to już takie zboczenie zawodowe.... Pozdrawiam,
pman Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 No proszę... to oni mają jakieś standardowe rabaty? :shock: A jakiej wysokości?
Way Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Ja mam coś kolo 5% rabatu. Odkad kupuję u nich ( dwa lata będzie ) to jeszcze nigdy nie mialem z nimi żadnego problemu. Zawiam towar za kilkaset zł i dzień, najpóźniej dwa dni mam juz paczkę w ręku ( kurier of coz ).
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 A reklamowaleś coś z zamawianego towaru ? Bo ja też kupiłem u nich ze 12 serw futaba S3150 i jedno trafiło się uszkodzone tzn staneło po 30 minutach użytkowania. Reklamacja trwa od 4 miesięcy . Po postraszeniu wlaściciela rzecznikiem praw konsumenta zaproponowano mi zwrot gotówki tyle ,że za serwo zapłaciłem 124 pln a teraz kosztuje ~180. Mało obiecujące jeśli nie potrafia zalatwić reklamacji w dwa tygodnie na serwo warte 125 zł co będzie jak kupisz radio za 5 tys ?
MiQ27 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Reklamacje u nich to dno i 2m mułu. Mój balancer Robbe TOP 6s leży u nich już prawie 2 miesiące.
Arturrro Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Co do reklamacji - święte słowa! 2 miesiące temu oddałem na gwarancji regiel z RTF-a - po prostu padł. 1,5 miesiąca czekali ponoć na wymianę u dystrybutora/producenta, a teraz kolejne 2 tygodnie mi go wysyłają... W dodatku, przed chwilą dowiedziałem się, że listonosz przyniósł z powrotem moją przesyłkę z informacją, że nie została odebrana. Adresowana na firmową recepcję?! Jeśli sklep funkcjonuje tak jak serwis to ja omijać go będę szerokim łukiem.
robex Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 A ja jestem ''startującym'' modelarzem i jeśli potrzebuje czegoś z elektroniki , panowie chętnie pomogą...nawet przez telefon podając marki i parametry silnika, regulatora itp.
ToMarkov Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 a ja czekam na przesylke juz 2tyg... a w telefonie slysze ciagle to samo: jeszcze 7 dni jeszzcze 7 dni... rece opadaja
smootny Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Zapewne nikogo nie zdziwi moja wypowiedź - zrobiłem zamówienie na stronie w poniedziałek (około 400zł) w czwartek dopiero zadzwonili i poinformowali, że czegoś tam niema, reszta w piątek była. Czasami zamówienia leżą nie dotknięte prawie 1,5 tygodnia ... troszeczkę to już przesada. Jeżeli mają wielkie obroty (jak najbardziej im tego życzę) - niech zatrudnią kogoś od zamówień online, byłoby mniejsze ciśnienie na sklep.... .
ToMarkov Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Czasami zamówienia leżą nie dotknięte prawie 1,5 tygodnia a ja czekam juz ponad miesiac na model. Ciagle ta sama spiewka.. "dystrybutor nam niedostarczyl. Trzeba czekac"
bojler Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Sprawa jest prosta zmienić sklep, taniej to nie znaczy lepiej a jak odczują że spada zainteresowanie zakupami u Nich to się obudzą. Konkurencja jest dość duża.
cyrax_ojz Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 ja nie mogę powiedzieć złego słowa zamawiałem wam kilka razy i wszystko załatwione tak że na drugi dzień paczka już była
GregorianR Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Mi przysłali nawet kartkę z życzeniami świątecznymi i to nie meilem. Dostał ktoś jeszcze :?:
Linux Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ja wczoraj zamówiłem silnik, łopatki i kilka drobiazgów ok. godziny 13. Dzisiaj o godzinie 10 miałem paczuszkę Polecam.
Konrad_P Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 A dodam, że obecnie maja Inwentaryzacje do 31.12.2009 a mino to ziałają. Z tym sklepem jest jeden problem a mianowicie WWW. Gyby mieli połączoną baze z bazą systemu magazynowego to nie było by tylu problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.