Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

zamówiłem u nich ASW 28 ARF. na stronie był. po prawie tygodniu napisali mi mail: dzwoniliśmy do pana ale nie odebrał pan, prosimy o kontakt" zaznaczam telefon komórkowy mają, ja nic nie widziałem żeby ktoś dzwonił...dzwonie, mówią"nie ma " pytam"kiedy będzie" w poniedziałek proszę dzwonić" więc dzwonię w poniedziałek i mi mówią, że mogę sobie wybrać inny model albo rtf. powiedziałem, że poczekam aż dojdą z magazynu. napisałem skargę i wysłałem do nich i do Ochrony konsumentów. po tej skardze pieniądze pojawiły się spowrotem na koncie bez zadnych wyjaśnień, chciałem podziękować telefonicznie ale gdy odebrali i się przedstawiłem trzasnęła słuchawka. Ostatecznie model zamówiłem w innym sklepie(doszedł w dwa dni i to jeszcze RTF, a nie ARF jak zamawiałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja dorzucę swoje 5 groszy :D

Mój przypadek to pewnie kopia kolegów: tradycyjnie zamówienie aparatury na stronie wszystko cacy na drudi dzień tel. przykro nam bardzo ale ten model aparatury jest jedyny i jest uszkodzony(ale to nic, że zanim zamówiłem to wyk. kilka tel. do sklepu i magazynu sklepu o dostępność i nie mam co się martwić "proszę zamawiać towar jest dostępny"). Zamówiłem u RADKA z ODOLANOWA i nie dość że szybka wysyłka to i cena o wiele lepsza.

 

Kolejna niespodzianka to osobista wizyta w sklepie na nowym miejscu (chciałem z ciekawości zobaczyć lokalizację) i znów zonk: jakość obsługi (podejście do klienta), wiedza (zostałem po prostu rozbawiony) i problemy techniczne sklepu aby móc dokonać zakupu(być może tego dnia i z tą zmianą personelu): mniej niż zero. Trzasnąłem drzwiami(zresztą nie tylko ja) i wio do domu.

Nie jestem wymagający ale jak chce zostawić parę "stówek" to liczę się z jakimś zaangażowaniem ze strony personelu. Może dlatego że ja sam jestem sprzedawcą i wiem co się ode mnie wymaga. Znam ten sklep jak zaczynał w Renomie na ul.Kościuszki i mogę stwierdzić, że koledzy "obrośli w piórka", kiedys lepiej sie starali.

Nie zamerzam się nikomu narażać taką opinią, ale myślę że pozwoli to w przyszłości na wykluczenie pewnych "kłopotliwych" sytuacji.

Ale na pocieszenie powiem, że lokalizacja sklepu umożliwia latanie modelami raczej szybowców i elektro między wałami przy korycie Odry, jest sporo miejsca i trawa nie duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

rzeczywiście sklep znany i przy dużych obrotach zdarzają się czasem wpadki - oby jak najrzadziej. Chociaż, w moim przypadku niekoniecznie :D . Otóż zamówiłem w zeszłym roku kilka mini serw , paczka przyszła do Olsztyna następnego dnia, tylko jakaś podejrzanie duża i ciężka... . W środku oprócz zamówionych serw była kompletna aparatura Zebry FM na 35MHz (nadajnik, odbiornik i 4 serwa standard) :shock: . Oczywiście nie ujęte na fakturze . Cóż było robić: zadzwoniłem, wyjaśniłem i odesłałem do Wrocławia na ich koszt ale od tego czasu mam u nich stały rabat trochę wyższy niż standardowy.

Konkludując - nie narzekam, chociaż i tak przed każdym zakupem sporządzam analizę ofert, ale to już takie zboczenie zawodowe....

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam coś kolo 5% rabatu. Odkad kupuję u nich ( dwa lata będzie ) to jeszcze nigdy nie mialem z nimi żadnego problemu. Zawiam towar za kilkaset zł i dzień, najpóźniej dwa dni mam juz paczkę w ręku ( kurier of coz ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Kamyczek_RC

A reklamowaleś coś z zamawianego towaru ? Bo ja też kupiłem u nich ze 12 serw futaba S3150 i jedno trafiło się uszkodzone tzn staneło po 30 minutach użytkowania. Reklamacja trwa od 4 miesięcy . Po postraszeniu wlaściciela rzecznikiem praw konsumenta zaproponowano mi zwrot gotówki tyle ,że za serwo zapłaciłem 124 pln a teraz kosztuje ~180. Mało obiecujące jeśli nie potrafia zalatwić reklamacji w dwa tygodnie na serwo warte 125 zł co będzie jak kupisz radio za 5 tys ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do reklamacji - święte słowa!

 

2 miesiące temu oddałem na gwarancji regiel z RTF-a - po prostu padł. 1,5 miesiąca czekali ponoć na wymianę u dystrybutora/producenta, a teraz kolejne 2 tygodnie mi go wysyłają... W dodatku, przed chwilą dowiedziałem się, że listonosz przyniósł z powrotem moją przesyłkę z informacją, że nie została odebrana. Adresowana na firmową recepcję?!

Jeśli sklep funkcjonuje tak jak serwis to ja omijać go będę szerokim łukiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zapewne nikogo nie zdziwi moja wypowiedź - zrobiłem zamówienie na stronie w poniedziałek (około 400zł) w czwartek dopiero zadzwonili i poinformowali, że czegoś tam niema, reszta w piątek była. Czasami zamówienia leżą nie dotknięte prawie 1,5 tygodnia ... troszeczkę to już przesada.

Jeżeli mają wielkie obroty (jak najbardziej im tego życzę) - niech zatrudnią kogoś od zamówień online, byłoby mniejsze ciśnienie na sklep.... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.