Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Zdecydownie grubszy profil bo bedziesz miła odrzutowiec ,a chyba chodziło o rbienie zdjęc i filmów. Więc wolny profil "trenerkowaty" np Y
elektron Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wiec profil to Clark Y . Teraz sie zastanawiam czy skrzydla dac na gume czy na sroby ?
Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wojtu a masz miec model szybki (sruby) xczy wilny (gumy-zdecydowanie gumy)
malinn Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Daj na śruby i gumę. Jak śruba pójdzie to guma utrzyma i odwrotnie. Waga wzrośnie nieznacznie a może to uchronic drogocenny ładunek (aparat i napęd). Zwiększy to bezpieczeństwo calego przedsięwzięcia.
elektron Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Dzieki Tomek Tak patrze na niego i mojego obecnego reportera to roznica wielkosci ogromna! Sadzice ze przez to ze ma tak ogromny kadlub bedzie podatny na wiatr ?? Co z tym zrobic ??
olo Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Latać gdy nie wieje EDIT Gdy wieje latać ale nie filmować. Gdy filmujesz nie kręć akrobacji.
Tomek_W Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tak jak pisze Piotr: jeśli chcesz latać w ekstremalnych warunkach, dobierz jakieś "ludzkie" obciążenie powiedzmy 40g/dm. A przede wszystkim zdecyduj się czy chcesz nam pokazać ładne filmy, czy powalczyć z wiatrem. Niekoniecznie da się to bezboleśnie połączyć. Reasumując: ja bym zmniejszył rozpiętość do 140 cm a belkę ogonową przedłużył o jakieś 10 cm. Poza tym w porządku.
elektron Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Nie no jasne ze chce ladne filmy. Tylko nie czaje co da smniejszenie rozpietosci ?? :? Obciazenie jakiebym mial przy rozpi ok 1600 to 25 g/dm2 wiec jak "szybowiec" . Tym modelem nie zamierzam latac w extremalnych warunkach
elektron Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2007 Czy mozecie mi pomoc jaki wyklon silnika dac ? Z gory dziekuje
Tomek_W Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 W temacie "fotoreporter" pisałeś że chcesz mieć samolot nie motoszybowiec dlatego sugerowałem zmniejszenie rozpiętości. Ja budował bym samolot bo uważam że lepiej się do tego nadaje, ale to moja teoria. Ty zbudujesz co zechcesz[/url]
elektron Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2007 No niewiem. Jedni radza szybowiec a drudzy samolot:/ W sumie co to za filmy jak model gania jak glupi ?? - powinny byc rock and roll Jak zmniejsze cieciwe do 24 a rozpietosc do 1500 przy 1 kg nadal mi wychodzi 27 g/dm2 :/ Jak cieciwe smniejsze do 23 a rozpietosc do 1400 przy 1 kg wychodzi 31g/dm2 Jestem wielce sceptyczny co do skrzydel :/
Pawel_W Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Przy takim lekkim modelu będzie przy byle wietrze ci nim pomiatać. Więc film nie wyjdzie. Koncepcja motoszybowca jest słuszna, ale tylko na wiatr do jakichś 3m/s.
elektron Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2007 lekkim ??? kilogram to lekki ?? Pragne Wam powiedziec ze to prawie jak twin star
Pawel_W Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Owszem, kilogram to lekki. Wbrew pozorom.
elektron Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ja powiem tak - nie ma popostu latania jak wiat pi!@$%. Nagrywac filmy tylko jak jest ladna pogoda Po rozmowie z kolega Aimezem postanowilem dac rozpietosc 1600mm i cieciwae 240mm. Dlaczego ? - to nie ma byc pylon tylko ma robic spokojne nagrania z loty ptaka(nie chce sie sciagac z ptakami [chocaz mikrokosmos fajny by byl] ). A im mniejsze obciazenie tym wolniej lata. Sadze ze i tak bedzie mniejsze bo model az tak ciezki nie wyjdzie ok 700 g i 800 z aparatem ale chce dac mu duza elektrownie wiec kto wie ile waga wzrosnie B17 podczas nalotow lecialy na klapach aby smniejszyc predkosc i aby moc lepiej wycelowac. Ja tez zamierzam wykorzystac klapolotki do tego
elektron Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2007 Wsadzilem silnik ustawilem kąt narazie tak "na oko". co poprawic ??
motyl Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 A im mniejsze obciazenie tym wolniej lata tylko na wietrxz zachowuje sie jak szmata
elektron Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2007 Kurcze od nikogo nie moge uzyskac jednoznacznej odpowiedzi :/ Wiec ide za zywiol co bedzie to bedzie Jak nie to sie zrobi nowy - lepszy - bo z udoskonaleniami z v1. :D Wiec jak z tym sklonem silika ?
alchemique Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 smniejszyc ZMNIEJSZYC!!!!!!ZMNIEJSZYC!!!!!!ZMNIEJSZYC!!!!!!ZMNIEJSZYC!!!!!!ZMNIEJSZYC!!!!!!ZMNIEJSZYC!!!!!!ZMNIEJSZYC!!!!!!ZMNIEJSZYC!!!!!!ZMNIEJSZYC!!!!!!
elektron Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2007 ale kazdy kąt ?? gora i boki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.