Skocz do zawartości

Moonlight - czyli fotoreporter2 :D


elektron

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdecydownie grubszy profil bo bedziesz miła odrzutowiec ,a chyba chodziło o rbienie zdjęc i filmów.

Więc wolny profil "trenerkowaty" np Y

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Daj na śruby i gumę.

Jak śruba pójdzie to guma utrzyma i odwrotnie. Waga wzrośnie nieznacznie a może to uchronic drogocenny ładunek (aparat i napęd). Zwiększy to bezpieczeństwo calego przedsięwzięcia.

Opublikowano

Dzieki Tomek :)

 

Tak patrze na niego i mojego obecnego reportera to roznica wielkosci ogromna!

 

Sadzice ze przez to ze ma tak ogromny kadlub bedzie podatny na wiatr ?? Co z tym zrobic ??

Opublikowano

Tak jak pisze Piotr: jeśli chcesz latać w ekstremalnych warunkach, dobierz jakieś "ludzkie" obciążenie powiedzmy 40g/dm. A przede wszystkim zdecyduj się czy chcesz nam pokazać ładne filmy, czy powalczyć z wiatrem. Niekoniecznie da się to bezboleśnie połączyć.

Reasumując: ja bym zmniejszył rozpiętość do 140 cm a belkę ogonową przedłużył o jakieś 10 cm. Poza tym w porządku.

Opublikowano

Nie no jasne ze chce ladne filmy. Tylko nie czaje co da smniejszenie rozpietosci ?? :?

 

Obciazenie jakiebym mial przy rozpi ok 1600 to 25 g/dm2 wiec jak "szybowiec" .

 

Tym modelem nie zamierzam latac w extremalnych warunkach :D

Opublikowano

W temacie "fotoreporter" pisałeś że chcesz mieć samolot nie motoszybowiec dlatego sugerowałem zmniejszenie rozpiętości. Ja budował bym samolot bo uważam że lepiej się do tego nadaje, ale to moja teoria. Ty zbudujesz co zechcesz[/url]

Opublikowano

No niewiem. Jedni radza szybowiec a drudzy samolot:/ W sumie co to za filmy jak model gania jak glupi ?? - powinny byc rock and roll :D

 

Jak zmniejsze cieciwe do 24 a rozpietosc do 1500 przy 1 kg nadal mi wychodzi 27 g/dm2 :/

 

Jak cieciwe smniejsze do 23 a rozpietosc do 1400 przy 1 kg wychodzi 31g/dm2

 

Jestem wielce sceptyczny co do skrzydel :/

Opublikowano

Przy takim lekkim modelu będzie przy byle wietrze ci nim pomiatać. Więc film nie wyjdzie. Koncepcja motoszybowca jest słuszna, ale tylko na wiatr do jakichś 3m/s.

Opublikowano

Ja powiem tak - nie ma popostu latania jak wiat pi!@$%. Nagrywac filmy tylko jak jest ladna pogoda :)

 

Po rozmowie z kolega Aimezem postanowilem dac rozpietosc 1600mm i cieciwae 240mm. Dlaczego ? - to nie ma byc pylon tylko ma robic spokojne nagrania z loty ptaka(nie chce sie sciagac z ptakami [chocaz mikrokosmos fajny by byl] ). A im mniejsze obciazenie tym wolniej lata. Sadze ze i tak bedzie mniejsze bo model az tak ciezki nie wyjdzie ok 700 g i 800 z aparatem ale chce dac mu duza elektrownie wiec kto wie ile waga wzrosnie :)

 

B17 podczas nalotow lecialy na klapach aby smniejszyc predkosc i aby moc lepiej wycelowac. Ja tez zamierzam wykorzystac klapolotki do tego :)

Opublikowano

Kurcze od nikogo nie moge uzyskac jednoznacznej odpowiedzi :/ Wiec ide za zywiol :D co bedzie to bedzie :D

Jak nie to sie zrobi nowy - lepszy - bo z udoskonaleniami z v1. :D:D

 

Wiec jak z tym sklonem silika ?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.