Skocz do zawartości

zapasowy esiak, co to może być?


pilot71
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zatem zapasowym modelem jest druga Dr 1 :) 

 

W sumie sensowne ;)

 

Tylko że ta musi być czerwona bo jak patrzę jak nimi latasz to mistrzostwo :D, jak u Richthofena...

 

Zastanawiam się jak to będzie wyglądało po pierwszej walce :)

 

Trzymam kciuki za resztę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem po urlopie i zabieram się za dalszą pracę przy modelu. Pierwszą rzeczą jaką jednak zrobię to uproszczę konstrukcję i wykonam nowy silnik. Postaram się aby nowy miał właściwą liczbę cylindrów i bardziej przypominał oryginał bo obecny motor jest podobny zupełnie do niczego. 

Mam dodatkowo pytanie do znawców tematu, a zwłaszcza tego samolotu: czy Manfred latał na samolocie pomalowanym całkowicie na czerwono, czy też jego dr 1 miał białą osłonę silnika i SK? Poniżej zamieszczam fotki silnika jaki zamierzam zrobić oraz wersję malowania samolotu, która mi się podoba.

post-6922-0-66217500-1425920592.jpg

post-6922-0-23152600-1425920593.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fokker 425/17 miał biały ster kierunku i prawdopodobnie czarną lub ciemnoszarą maskę silnika. 

 

Jest jeszcze kwestia krzyży: patee czy proste. Rozkaz zmieniający kształt krzyży z patee na proste wszedł bodajże parę miesięcy przed śmiercią Richthoffena.

 

Pytanie którego Dr.1 Manfreda robisz?

 

PS. tą repliką raczej się nie kieruj... 

 

PS. II  425/17 miał proste na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z urlopu, jeszcze jutro mam wolne więc trochę pokleję. Dzisiaj złożyłem w końcu silnik, zajęło mi to jakieś 9 godzin i ponad 130 elementów ale się opłacało :)

Na dzisiaj pracy przy modelu nie kończę, pomyślałem że w ramach przerwy wrzucę kilka fotek. Rozładowała mi się niestety lustrzanka więc pstrykałem zdjęcia palcofonem.

Do budowy silnika poza EPP oraz sklejką użyłem spienionego PCV. Jest to bardzo przyjemny w obróbce materiał, daje się szlifować i kształtować czego przykładem są kolektory wydechowe.

post-6922-0-77381900-1426007282_thumb.jpg

post-6922-0-45561800-1426007288_thumb.jpg

post-6922-0-77866500-1426007294_thumb.jpg

post-6922-0-50905200-1426007300_thumb.jpg

post-6922-0-73637800-1426007307_thumb.jpg

post-6922-0-34228500-1426007315_thumb.jpg

post-6922-0-36884200-1426007322_thumb.jpg

post-6922-0-02979500-1426007329_thumb.jpg

post-6922-0-18187100-1426007335_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie kleję i wygląda na to, że się mieści na styk,


no i  skończyłem dłubanie na dziś, osłona silnika gotowa. Potrzeba było trochę sklejki, ale się udało. Teraz mam połowę mieszkania do posprzątania. 

post-6922-0-65948800-1426019524_thumb.jpg

post-6922-0-75259500-1426019531_thumb.jpg

post-6922-0-60821100-1426019538_thumb.jpg

post-6922-0-86058100-1426019544_thumb.jpg

post-6922-0-13011600-1426019552_thumb.jpg

post-6922-0-54851900-1426019558_thumb.jpg

post-6922-0-55534500-1426019564_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.