laciaty Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Teraz trzeba go przemalować na polskie barwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Robert, przecież one tylko występują tylko w malowaniach rosyjskich i algierskich :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Przecież to to samo co M-346, którego kupiliśmy do szkoleń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ale nie z tym wyposażeniem podskrzydłowym, które widzimy na filmie :-) Poza tym zupełnie inne podwozie, zakończenia skrzydeł i te małe stateczniczki czy jak to nazwać na skrzydle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtan Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Nieistotne kosmetyczne poprawki, żeby było "made in EU", bo przecież polityczną niepoprawnością byłoby zakupienie ich w kraju producenta..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Nigdy nie mów nigdy. Su-22 się kończy i nie ma pomysłu co w zamian. Reszta to detale, można przerobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtan Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Naturalnym krokiem byłby zakup SU-27 o SU-35 nie wspominając... Nie mówiąc już o uregulowaniu należności realną wymianą handlową a nie obietnicami offsetu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 silnik zdaje sie tez inny o awionice nie wpominajac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Szczegóły panowie, poczytajcie sobie jak to się zaczęło jak Yakovlew współpracował z Aermacchi i dlaczego np. włosi mają skrzydełka a rosjanie nie. Wracając do modelu, który makieta nie jest, ja bym go podrasował pod M345 i zrobił szachownice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jethrotull Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Nieistotne kosmetyczne poprawki, żeby było "made in EU", bo przecież polityczną niepoprawnością byłoby zakupienie ich w kraju producenta..... Ale zdajesz sobie sprawę, że poza powierzchownym podobieństwem płatowca to są kompletnie różne samoloty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtan Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 No dobra, doczytałem, myślałem że to bardziej kooperacja a nie zakup dokumentacji. Niemniej - to nie są kompletnie różne samoloty, skoro powstały na bazie jednej dokumentacji to możemy mówić o włoskiej wersji a nie o nowym samolocie, bo nie opracowali go od podstaw. Wróćmy więc może do tematu: żądamy zdjęć z montażu! Bardzo mi się podoba ten samolot, odkąd go zobaczyłem na stronie ready2fly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laciaty Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Słuchajcie Kolega Artur, który jest szczęśliwym posiadaczem tego modelu niestety nie jest "forumowy", ale bardzo chętnie odpowie na wszystkie pytania i prośby w komentarzach pod filmem na YT. EDIT: Pierwszy lot Jaka 130: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi