polpakpol Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Maca111 chodziło przecież o ,,śrubunki'' a nie o śrubki Ale to nie ważne. Faktycznie na Zetkach było by lżej i bezpieczniej, ale za dużo to on nie przytyje, dużej krzywdy nie zrobi jeśli odpuszcza zawody
endriuRC Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 Na zawody narazie nie mam zamiaru iść, po utracie modelu nie pozwolił bym sobie na kolejny wydatek 100zł na model. Te śrubki mam przyklejone na CA i w toto-1 spełniły zadanie znakomicie.
Stefanpasz Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 A mnie patent się podoba Tani i skuteczny. Łatwość naprawy jest zaletą na polu walki. Masa nie przesadzajmy, moja oś w podwoziu WWI waży więcej niż te wszystkie mocowanka Jeśli chodzi o zawody, to jeszcze nie miałem takich by wystartować pierwszy raz modelem i po nich mieć tylko złom nie do naprawy JEST RYZYKO JEST ZABAWA pomyśl nad zawodami...
endriuRC Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 W tym sezonie na 100% nie ale w następnym pojade gdzieś na zawody.
endriuRC Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Model poleciał dzisiaj w swój lot bardzo ładnie lata, jest szybki i zarazem bardzo czuły na najmniejszy ruch drążkiem, ale pare lotów i będzie się latało już dobrze. Film nagram jak będe miał osobę która zechce pokamerować.
JacekK Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Ustaw expo na jakieś 40% chociaż na wysokości, lotki nieco mniej. Będzie się przyjemniej latać.
endriuRC Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 to expo to na które kanały Lotki tylko ?. A to rate na 0 tak?
JacekK Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Jeśli twój nadajnik to ten z podpisu: dualrate zostaw na 100% ale na lotkach ustaw expo na próbę na 35-40%, a na sterze wysokości z 45-50% max. Kierunek właściwie nie wymaga. Chodzi o to że wtedy wychylenia sterów względem drążka są nie liniowe a wykładnicze ( ekspotencjalne) a po ludzku jest mniej czuło w okolicy zera a coraz bardziej im dalej od punktu zero w stronę maksymalnych wychyleń. A model będzie równie zwrotny a mniej nerwowy. Poczytaj trochę o tym, dużo zmienia w lataniu modelami - zwłaszcza tym szybkimi.
pacek Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 A model będzie równie zwrotny a mniej nerwowy. czyli mniej czuły na drżące łapki
JacekK Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Noo, całkiem - ale linie podziału blach i detale rysuj czarnym markerem. Bardzo dużo dodają. Według tego: http://www.aviastar.org/pictures/romania/iar-80.gif
endriuRC Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 Oki dziekuje bardzo, zrobie ten podział blach mniejwięcej tak jak na orginale. Edit. Dodałem na oba płaty takie cuś co nada bardzo fajnego wyglądu myśliwskiego \
KamilDudek Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Jeszcze jedna sprawa rzuciła mi się w oczy. Wydaje mi się że masz bardzo długą oś silnika, nie da się jej jakoś skrócić? W razie twardego przyziemienia łatwo może się zgiąć...
endriuRC Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 Jeszcze jedna sprawa rzuciła mi się w oczy. Wydaje mi się że masz bardzo długą oś silnika, nie da się jej jakoś skrócić? W razie twardego przyziemienia łatwo może się zgiąć... Mam dwie zapasowe ośki, w wolnym czasie przybliże piaste do silnika i troszke skróce tą obudowę silnika
JacekO Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Modelik ładny i mam nadzieję, że jednak mimo obaw zdecydujesz się odwiedzić któreś z zawodów (jako zawodnik, a przynajmniej jako kibic). Dodałem na oba płaty takie cuś co nada bardzo fajnego wyglądu myśliwskiego Ale miej świadomość, że takie "cuś" przed krawędzią natarcia nie jest zgodne z regulaminem ESA
japim Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Oki dziekuje bardzo, zrobie ten podział blach mniejwięcej tak jak na orginale. Edit. Dodałem na oba płaty takie cuś co nada bardzo fajnego wyglądu myśliwskiego \ Z powodu regulaminu ESA i dla wlasnego bezpieczenstwa radze Ci to zdjac. Taki ostry szpikulec zgodnie z prawami Murphego az prosi sie zeby gdzies sie wbic. Model z tym akcentem nie jest ESA i jezeli nie chcesz przeniesienia opisu modelu do innego dzialu to proponuje umiescic finalna fotke bez tego wynalazku. EDIT: Karabiny dla bezpieczenstwa mozesz sobie zrobic np z cienkiej - 2-3 mm rurki termokurczliwej - bedzie miekka i wiotka, ale nie powinna poddawac sie naporowi powietrza. Nie zmieni to jednak faktu ze z takim akcentem to nie bedzie ESA.
endriuRC Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Dziekuję za wszystkie informację, szpikulec został zdjęty i nic nie będę tam wsadzał. Modelik mi się bardzo podoba. A finalną fotkę już dałem, ale dodam jeszcze raz dla jasności Mała wypowiedź z budowy: Był to mój pierwszy model esa jak i budowa czegoś latającego z epp. Wyszło mi to pod względem konstruckyjnym nie za ładnie ale poprawię się w kolejnym modelu ESA który zbuduję na pewno 2 płatowiec. Roboty troszke było najwięcej czasu zajęło mi malowanie, ale efekt końcowy jest zadawalający bynajmniej dla mnie. Dziekuje wszystkim którzy obserwowali relację od pierwszego postu do tego końcowego, ale jak że i tym którze włączyli się do relacji na samym końcu. Filmik z lotu, fotki i inne wiadomości oczywiście dodam. Pozdrawiam bardzo serdecznie Edit... dodałem wyglądu jeszcze lepszego karabinki zrobiłem z rurek termokurczliwych nie sa ostre nic nikomu nie zrobią.
idfx Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 khmmm ... to teraz kartka papieru, opracowanie programu i wykonywanie figur zgodnie z założeniem programu, bo póki co widzę ... chaos !! ale domyślam się, że frajda z latania i tak na maksa i ten przyjemny stres
Rekomendowane odpowiedzi