Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jacku , foto robiłem chwilę po sklejeniu żywicą.Blaszki zostawiłem dłuższe do dopasowania.Oczywiście na gotowo będą opiłowane.

Pozdrawiam

Piotr

Opublikowano

Szczerze mówiąc, to nie wyobrażam sobie latania tak dużym modelem jak W25 wyposażonym tylko w ster kierunku. 

 

Latano nawet Wicherkiem 50 tylko ze sterem kierunku, to czemu nie i teraz?

Opublikowano

Drogi Aleksandrze

Można tylko ze sterem kierunku , tylko po co.

Mamy XXI wiek .Chodzi o ułatwienie pilotażu i bezpieczeństwo modelu.

Pozdrawiam.

Piotr

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam serdecznie.

Dzisiaj wkleiłem lotki skrzydeł , zamontowałem serwa ( HiTec HS 311) i przedłużacze ,zamontowałem dźwignie w lotkach i napędy lotek.

A serwa w stosunku do wielkości skrzydeł nie powiem , że są niezauważalne , ale nie rażą. Prostota w Wicherku to jest to.

No i nie ma rady , trzeba zabrać się za podwozie i uzbroić kadłub.Następnie oklejenie kadłuba ,docieranie engina  i chyba ... oblot.

Pozdrawiam

Piotr

post-8829-0-27573600-1438195556_thumb.jpg

post-8829-0-75301000-1438195576_thumb.jpg

Opublikowano

Witam serdecznie.

Taki sposób napędu lotek jest często stosowany.

Mam nawet Tiger Motha firmy Phoenix z takim rozwiązaniem.(przepraszam trochę się zakurzył   ;) ).

Jest to po prostu inny sposób.

Purystów przepraszam.

Wicherek to  p r o s t o t a   i to rozwiązanie takie jest.(nie wspominając o lekkości i wygodzie serwisowania).

Pozdrawiam.

Piotr

post-8829-0-61456900-1438239431_thumb.jpg

post-8829-0-40279100-1438239452_thumb.jpg

Opublikowano

Witam

Powoli rozpocząłem uzbrajanie kadłuba. Przykręciłem serwa kierunku i wysokości ( HS 322). Wkleiłem do rurek węglowych (5 mm) snapy.

Teraz będę dopasowywał stronę sterów.

Pozdrawiam.

Piotr

 

post-8829-0-25184700-1438452355_thumb.jpg

post-8829-0-25153400-1438452390_thumb.jpg

Opublikowano

Witam

Dzisiaj uzbrajania kadłuba ciąg dalszy.

Obecnie biedzę się nad napędem kółka ogonowego oraz nadem przepustnicy gaźnika.

Pozdrawiam

Piotr

post-8829-0-50489700-1438525053_thumb.jpg

post-8829-0-13616800-1438525075_thumb.jpg

post-8829-0-70964900-1438525098_thumb.jpg

post-8829-0-59564900-1438525120_thumb.jpg

Opublikowano

Witam

Motorek przykręcony , a ja kombinuję z napędem przepustnicy.I od strony gaźnika i od strony serwa strasznie ciasno  :huh: .

Jest godzina 23 i dzięki takiemu sprytnemu ustrojstwu z Biedronki (za 130 PLN) , udało mi się zamontować popychacz gazu :D .

Oczywiście serwo gazu też na swoim miejscu. 

Zostało mi tylne kółko i dylemat : bowden czy linki ?

Pozdrawiam

Piotr

post-8829-0-50505300-1438625115_thumb.jpg

post-8829-0-94646300-1438625135_thumb.jpg

post-8829-0-65409700-1438635525_thumb.jpg

post-8829-0-67901800-1438635550_thumb.jpg

post-8829-0-70623100-1438635570_thumb.jpg

Opublikowano

Witam

Dzisiaj , a właściwie wczoraj zająłem się instalacją paliwową.Wkleiłem półkę pod zbiornik. Zmontowałem zbiornik (Dubro 420 ml).Jak żywica dzisiaj zżelowała wywierciłem otwory pod przewodu paliwowe. Zdjęcia prezentują przewody z "naddatkiem".

Tera muszę wymyślić klapkę zamykającą komorę zbiornika .

Pozostanie mi : oszklenie kabiny , napęd kółka ogonowego , wygięcie podwozia , trzy klapki w kadłubie (2 dolne i miedzy-skrzydłowa) i kadłub będzie gotowy do oklejana folią. 

Czyli za jakieś 2 tygodnie model powinien być gotowy.

Pozdrawiam.

Piotr

post-8829-0-48440300-1438790374_thumb.jpg

post-8829-0-14398200-1438790408_thumb.jpg

post-8829-0-19870900-1438790440_thumb.jpg

Opublikowano

Trochę dziwnie tzn.jest raczej za długa rurka z paliwem.

Jeszcze tak nie miałem w swoich silnikach i ciekaw jestem czy to dla silnika będzie upierdliwe czy nie :) ?

Na gaźniku ta rurka musi być pionowo zamiast poziomo czy sam to obróciłeś bo miejsca mało?

Opublikowano

Wężyk paliwowy proponuję skrócić o 1/3 zachowując łagodne łuki na jego prowadzeniu.

Miejsca jest dość..... pisząc, że jest ciasno chyba nie widzieliście instalacji paliwowej i popychaczy w smukłych nosach kombatów :P

 

Mam jedynie uwagę do wysokości na jakiej jest lokowany zbiornik względem gaźnika. Może być problem z opróżnianiem paliwa do zera ale zbiornik jest na tyle duży, że spokojnie będzie można się zanudzić zanim go zabraknie.

 

ms

Opublikowano

Witam

Pięknie dziękuję za komentarze.

Napisałem , że rurki są z naddatkiem. Potem będą skrócone do odpowiedniej długości .

Co do lokalizacji zbiornika , to na inną nie pozwala konstrukcja Wicherka. Poruszałem te problem na początku dyskusji.

Zbiornik dobrałem według zaleceń instrukcji obsługi silnika.

W rezerwie jest zastosowanie pompki Perry  :P .

Pozdrawiam 

Piotr

Opublikowano

Jeżeli zrobisz oszkloną kabinę to niezbyt ładny będzie widok bańki z paliwem.

Może zaklej okna balsą potem zdjęcie z profilu ładnego pilota,pilotki :) .

Opublikowano

Witam Olo.

Cieszę się , że żyjesz. Brakowało mi Twoich uwag.

Oglądałem wczoraj u pana Wojtka w Marvio figurki pilotów.No cóż ,chłopak (damskich popiersi nie było) będzie miał widok na zbiornik paliwa  :lol: .

Dzisiaj tylko pomalowałem żywicą (Epidian 53) przestrzeń zbiornika paliwa .Musze czekać do jutra , aż zżeluje .

 

Pozdrawiam Cie serdecznie.

Piotr

Opublikowano

SENKIU :) za pozdrowienia,może do ochrony przed paliwem zastosuj lakier poliuretanowy .

Chyba lepiej przesączy się w sklejkę to wg. mnie lepsza ochrona robisz to epidianem bo tak kiedyś robiłeś i tak zostało? :)

TeBe ma w kabinie Wicherka pewnie swojego psiaka ja bym wsadził po szkoleniu na pilota mojego Kociambra

post-56-0-01887000-1438891518_thumb.jpg

Opublikowano

Olo

Żywicę miałem akurat pod ręka.

Czy poliuretan występuje w kolorze czarnym ?

Może Kociambr spodobałby się mojemu Urwisowi   :D

Pozdrawiam

Piotr

post-8829-0-05814300-1438892589_thumb.jpg

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.