Piotr21 Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Witam Jacku , foto robiłem chwilę po sklejeniu żywicą.Blaszki zostawiłem dłuższe do dopasowania.Oczywiście na gotowo będą opiłowane. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rometowiec007 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Szczerze mówiąc, to nie wyobrażam sobie latania tak dużym modelem jak W25 wyposażonym tylko w ster kierunku. Latano nawet Wicherkiem 50 tylko ze sterem kierunku, to czemu nie i teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Drogi Aleksandrze Można tylko ze sterem kierunku , tylko po co. Mamy XXI wiek .Chodzi o ułatwienie pilotażu i bezpieczeństwo modelu. Pozdrawiam. Piotr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Witam serdecznie. Dzisiaj wkleiłem lotki skrzydeł , zamontowałem serwa ( HiTec HS 311) i przedłużacze ,zamontowałem dźwignie w lotkach i napędy lotek. A serwa w stosunku do wielkości skrzydeł nie powiem , że są niezauważalne , ale nie rażą. Prostota w Wicherku to jest to. No i nie ma rady , trzeba zabrać się za podwozie i uzbroić kadłub.Następnie oklejenie kadłuba ,docieranie engina i chyba ... oblot. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skippi66 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Szanowny Ojcze Założycielu, dlaczego serwa wstawiłeś jakoś tak nie " po bożemu ", na sztorc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Poszedł na łatwiznę. Ale przy tej przeźroczystej folii to akurat wg mnie nie razi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skippi66 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Aha W sumie... Byle frajda z latania była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam serdecznie. Taki sposób napędu lotek jest często stosowany. Mam nawet Tiger Motha firmy Phoenix z takim rozwiązaniem.(przepraszam trochę się zakurzył ). Jest to po prostu inny sposób. Purystów przepraszam. Wicherek to p r o s t o t a i to rozwiązanie takie jest.(nie wspominając o lekkości i wygodzie serwisowania). Pozdrawiam. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Witam Powoli rozpocząłem uzbrajanie kadłuba. Przykręciłem serwa kierunku i wysokości ( HS 322). Wkleiłem do rurek węglowych (5 mm) snapy. Teraz będę dopasowywał stronę sterów. Pozdrawiam. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam Dzisiaj uzbrajania kadłuba ciąg dalszy. Obecnie biedzę się nad napędem kółka ogonowego oraz nadem przepustnicy gaźnika. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam Motorek przykręcony , a ja kombinuję z napędem przepustnicy.I od strony gaźnika i od strony serwa strasznie ciasno . Jest godzina 23 i dzięki takiemu sprytnemu ustrojstwu z Biedronki (za 130 PLN) , udało mi się zamontować popychacz gazu . Oczywiście serwo gazu też na swoim miejscu. Zostało mi tylne kółko i dylemat : bowden czy linki ? Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Witam Dzisiaj , a właściwie wczoraj zająłem się instalacją paliwową.Wkleiłem półkę pod zbiornik. Zmontowałem zbiornik (Dubro 420 ml).Jak żywica dzisiaj zżelowała wywierciłem otwory pod przewodu paliwowe. Zdjęcia prezentują przewody z "naddatkiem". Tera muszę wymyślić klapkę zamykającą komorę zbiornika . Pozostanie mi : oszklenie kabiny , napęd kółka ogonowego , wygięcie podwozia , trzy klapki w kadłubie (2 dolne i miedzy-skrzydłowa) i kadłub będzie gotowy do oklejana folią. Czyli za jakieś 2 tygodnie model powinien być gotowy. Pozdrawiam. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Trochę dziwnie tzn.jest raczej za długa rurka z paliwem. Jeszcze tak nie miałem w swoich silnikach i ciekaw jestem czy to dla silnika będzie upierdliwe czy nie ? Na gaźniku ta rurka musi być pionowo zamiast poziomo czy sam to obróciłeś bo miejsca mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Wężyk paliwowy proponuję skrócić o 1/3 zachowując łagodne łuki na jego prowadzeniu. Miejsca jest dość..... pisząc, że jest ciasno chyba nie widzieliście instalacji paliwowej i popychaczy w smukłych nosach kombatów Mam jedynie uwagę do wysokości na jakiej jest lokowany zbiornik względem gaźnika. Może być problem z opróżnianiem paliwa do zera ale zbiornik jest na tyle duży, że spokojnie będzie można się zanudzić zanim go zabraknie. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam Pięknie dziękuję za komentarze. Napisałem , że rurki są z naddatkiem. Potem będą skrócone do odpowiedniej długości . Co do lokalizacji zbiornika , to na inną nie pozwala konstrukcja Wicherka. Poruszałem te problem na początku dyskusji. Zbiornik dobrałem według zaleceń instrukcji obsługi silnika. W rezerwie jest zastosowanie pompki Perry . Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Jeżeli zrobisz oszkloną kabinę to niezbyt ładny będzie widok bańki z paliwem. Może zaklej okna balsą potem zdjęcie z profilu ładnego pilota,pilotki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam Olo. Cieszę się , że żyjesz. Brakowało mi Twoich uwag. Oglądałem wczoraj u pana Wojtka w Marvio figurki pilotów.No cóż ,chłopak (damskich popiersi nie było) będzie miał widok na zbiornik paliwa . Dzisiaj tylko pomalowałem żywicą (Epidian 53) przestrzeń zbiornika paliwa .Musze czekać do jutra , aż zżeluje . Pozdrawiam Cie serdecznie. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 SENKIU za pozdrowienia,może do ochrony przed paliwem zastosuj lakier poliuretanowy . Chyba lepiej przesączy się w sklejkę to wg. mnie lepsza ochrona robisz to epidianem bo tak kiedyś robiłeś i tak zostało? TeBe ma w kabinie Wicherka pewnie swojego psiaka ja bym wsadził po szkoleniu na pilota mojego Kociambra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr21 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Olo Żywicę miałem akurat pod ręka. Czy poliuretan występuje w kolorze czarnym ? Może Kociambr spodobałby się mojemu Urwisowi Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Mogłeś pomalować na czarno bejcą a potem na to poliuretan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi