Krzysiek M Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Zywica z wypelniaczem sprawdzi sie bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Czyli żywicą epoksydowa z microbalonem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Na żywice wlej dźwignie. Teraz jak zrobiłeś zdjęcia środka wnęki na serwa to już rozumiem w czym był problem. Jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Na dzwignie wlej zywice:P A jak dam najpierw zywice wymieszana z microbalonem do przygotowanej szczeliny i w tedy wsadze dzwignie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Tak. Możesz też odrobinę cienko posmarować dźwignię. Jak żywica wypłynie i będzie jej dużo to trochę czymś ostrym zbierz ale jak tylko taki 1mm kołnierz się zrobi to zostaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Silnik tez już przyszedł Biedna ta firma hacker ani dodatkowych goldow ani srub nie dali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 No też tak miałem. Myślałem że to dla tego że do Polski wysyłali ale widzę że to standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 1 raz takie cos widze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Sebastian mieszkasz w Weil der Stadt(stadt?) ,no gdzie jak gdzie ale w Twoich stronach to sporo tych modeli.W MFV-Böblingen(masz blisko) z tego co wiem tam tez pare by sie znalazlo.Do Kirchheim unter Teck masz 50km a tam fabryczni piloci Graupnera,ci to na Alpinach zeby zjedli.Fajni goscie zawsze cos doradza.Ostatecznie zostaje rc.network.de tam tez sporo o Alpinach,a ty pytasz tutaj.Sorry, ale ja tego nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Bo nie umiem tak dobrze pisać po niemiecku.A ja wlasnie tam kupiłem u samego producenta Tangent ta Alpine wiesz ile wzięli za wklejenie wregi silnikowej? A ogółem na niemieckich modelarzach się przejechałem mocni w gebie tylko.A czy ktoś broni tu mi się ludzi pytac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Bo nie umiem tak dobrze pisać po niemiecku.A ja wlasnie tam kupiłem u samego producenta Tangent ta Alpine wiesz ile wzięli za wklejenie wregi silnikowej? A ogółem na niemieckich modelarzach się przejechałem mocni w gebie tylko.A czy ktoś broni tu mi się ludzi pytac ? Niepotrzebnie sie spinasz,poprostu wydawalo mi sie ze wiecej dowiedzialbys sie na miejscu,no ale jak masz uczulenie na niemieckich modelarzy to niebylo tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Byłem kiedyś z 1 epo szybowcem w 1 klubie modelarskim nikt mi odziwo nie umial ustawić dx6i bo wszyscy tylko Graupner i Futaba( a sam już wiem z moim doświadczeniem ze standardowe ustawienie to każdy po krótkim przeglądzie nadajnika ustawi go) .Latali jetami spalinami szybowcami piękne modele. Jak już ustawiłem model sam to polatalem cale 10sekund.Za wklejenie wregi skasowali mnie 50 euro.I nie spinam się tylko kiedyś byłem upomniany na e-heli przez moderatora ze pisze bez a e(ol, el) napisałem ze niemam polskiej klawiatury to odp ze to mój problem itp., i myslalem ze tu tez będzie zaraz cos podobnego. Panie Wiesku jest luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Panie Wiesku jest luz. Zycze CI zeby w Alpinie luzow nie bylo.Powodzenia w oblocie. Ps.Piekne miejsca masz do latania szybowcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Witam dziś polutowałem następne 2 serwa i w jednym skrzydle Usunolem i wkleiłem nowy multilock. A dlatego ze za pierwszym razem z zaufania do producenta przy drugim multilocku nie sprawdziłem spasowania. Tak to teraz wygląda. Fot.1 Pozniej zamontowałem do przymiarki silnik Hacker A30-12l.Musialem conieco zeszlifować ze srodka wregi silnikowej co by przekladnia lepiej do niej weszla bo miala nazwijmy to kołnierz. Wokol dużo miejsca zostało.Fot.2 Zaczolem wstępnie rozmieszczać elektronikę.Fot.3,4 i 5. Naped jest i wyłącznie na 4s i smiglo 17*11. W teoretycznym rozmieszczeniu jak jest na zdjęciach będzie ciężko z wyważeniem choć sprawdzałem bez kołpaka, lopatek, SW i odbiornika i czesc kabli. Niebylo tez Lipolka do zasilania elektroniki. Waga zestawu jak na zdieciach wynosila 2600g czyli można liczyc ze dojdzie do 2800 jak nie 3000g:/ I wszystko by trza na tyl pchac ale serwa blokują dolna przeszczen.Fot.6 Chyba będę musial zrezygnować z dodatkowego lipo i wszystko ciagnac z 4s 3300 mah. I prawdo podobnie zmienie regel bo obecny 85a wazy bez goldow 90g mam jeszcze w domu 65a i 70a ( ten 70a według producenta 40g ale musze go zwazyc ) Może zrobie mala polke nad serwami i tam wsadze Sbec-a, I jakos podnieś na listewkach serwa i w dol wsadzić regulator.Moge również znalesc lżejszy lipol bo ten ma ponad 300g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 No ładnie to zaczyna wyglądać. Co do półki z serwami to jak jeszcze nie wkleiłeś to pomyśl czy dasz radę o te 5mm wyżej wkleić i pomyśl nad tym aby półkę z serwami wkleić jeszcze głębiej. Wówczas trzeba będzie dociąć bowndeny ale to nie problem. Jak waga wychodzi duża to zastosuj BEC -a i zasil wszystko z jednego pakietu. A problem z wyważeniem to jest ciężki na nos czy ogon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Ciezki na nos( ale SW niebyl zamontowany) .Musze najpierw wszystko dac jak się należy.Polke od serw bym zostawil tak jak jest tylko serwa za pomocą listwy sosnowej np. wyżej przykrecil to wtedy mogę dac Sbeca pod serwa a w tyl polki odbiornik. Polke bym tez glebiej wkleil to fakt.Niby ogrom miejsca a robi się ciasno:P Kolpak który mam to niestety ma konus za waski chyba go rozwierce na te 6mm by na wal wszedł. Niestety ma od jutra 2 dniowe szkolenie a do niedzieli bym musial być gotowy.A nie mam wagi EDW:/ by sprawdzić katy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Z tym rozwiercaniem byłbym ostrożny. Nie wiem czy uda Ci się zrobić idealnie osiowo większą średnicę. Kołpak będzie krecił sie nieosiowo i w silniku szybko pójdą łożyska. Z podniesieniem na listewkach można ale jak już to zrób to tak aby serwo się nie ruszało. Zrób taką kieszeń po całości serwa a nie tylko pod śrubkami. Wówczas będzie pewnie i stabilnie siedzieć serwo. Tak na szybko to to znasz przysłowie ... "gdy się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Znam to przysłowie ale jak się nie kopne to nie da rady z oblote u was a u mnie to w tedy polowa jak nie koniec sierpnia:/ A na urlopie nie będę miał az tylu narzedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 A wiec po dłuższych probach z wlasnoreczna polka która miała pasować na styk z profilem kadłuba, doszlem do wniosku ze nie ma sensu bo jej nie będę mogl wsadzić ,bo przeszkadzają już wklejone bowdeny.Wiec polka jest prosta i będzie przykrecana na dwóch grobych sosnowych listwach. Polka ze sklejki lotniczej 4mm bardzo stabilna.Skrzydla gotowe, w kadlubie wklejone weglawe rozporki ( okazało się ze producent mi nic nie zapakowal nawet drewienka na wzmocnienie) Pasowny tubo kołpak tez zakupiony na os 6mm wiec starego nie rozwierce:P ale w związku z nowym kołpakiem musialem cofnac silnik o 5mm inaczej bym musial oske ciac a tego nie chce. Regel zostaje ten 1szy 85a pomimo swojej wagi ale mam pelne możliwości ustawien startu i hamulca. Serwa sa zamontowane poziomo dzięki czemu zyskuje miejsca pod dostatkiem, dziekuje pomyslodawcowi w temacie serw Panu Konradowi.P Jak mam tak bliscko odbiornika Sbeca musze się martwic jakimiś zakłóceniami ? i musze zakladac pierscien?.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Zrobilem pomiary skrzydel i statecznika poziomego. pomiary niestety na dywanie(uzyte do stabilizacji podkładki do piwa:P) ale wyszlo w miare równo. Zmierze to później na jakies twardej podłodze by mieć 100% pewności ale jak będzie roznicy 3mm to tez tragedii niema. Pomimo ze niby wszystko rowne to skrzydla nie sa równolegle z SW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi