Rodi Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Po nastawach proporowanych przez Pana Jerzego. Hard brake, 2.8v na cele sila startu 30% timing 22. Nie umiem wstafic filmu mp4. 4 5 mb. Wie może ktoś dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Film trzeba wepchnąć na YT a dopiero tu dać linka. Jak nie masz konta na YT to podeślij mailem to przerobie go i wstawię na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Postaram się. Szkoda że forum nie ma takiego serwera na filmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Panowie Sebastian nagrał film z pracy silnika. Jest dokładnie tak jak było na lotnisku. W 12 sekundzie słychać takie tyr tyr tyr to właśnie tak się silnik zachowywał w locie. Szkoda że Sebastian nie nagrał dłuższej sekwencji z tym przeskakiwaniem. Zaś w 20 sekundzie zauważcie że dźwignia od gazu idzie do samej góry a silnik nawet nie drgnie. Chłopaki poradźcie coś bo moja wiedza jest w tej materii zbyt mała i nie moge nic podpowiedzieć oprócz tego żeby Sebastian wymienił regulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Pozmianie ustawień jakby mniej tego tyrczenia bylo i dalej na obroty się wkrecal. Film był na ustawieniach proponowanych przez Pana Jerzego. Jak zmieniłem siłę startu na 40 bylo ciut lepiej ale były zadkie przypadki zawieszenia. Stawiam też na regulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 No to podmieniać regulator i silnik, aż zawęzi się pole poszukiwań ? Wygląda, że się "gubi" regulator. Ale może być sam winien lub otrzymywać błędne sygnały. Po mojemu - j/w. !! - Jurek Chiński regulator i niemiecki silnik - może po prostu się nie lubią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Muszę zawiesić testy z braku możliwości i kończącego się urlopu (ważniejsze sprawy). Dziękuję za dotychczasową pomoc i mam nadzieje że sie w najbliższym czasie się wszystko wyjaśni. Poprostu muszę jakiś regiel kupić może zaraz dedykowany z hackera,castle lub graupnera. Najpierw sprawdze na tym co mam u siebie a potem sie zobaczy co to bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 No - to pomyślności ! - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Dzisiaj ćwiczyłem podobny przypadek - sprawdź jeszcze na mniejszym timingu - 15 i 8 stopni. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Sprawdzalem ale jak dobrze pamiętam to bylo nawet gorzej jak pamiętam. Ale przetestuje jeszcze jak wroce bo czasu już niemam na to:-( A jakie efekty u Pana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Witam Kolegow. Z braku czasu (moj 7 miesieczny syn, jak i sezon w robocie)nie pozwalaja mi dokonczyc moich projektow.Ale w koncu mam dedykowany regel od hackera ktory kupilem za pol cenny uzywanego. to w najblizszym czasie poswiece jakas nocke by sprawdzic czy padaczka silnika minie.Juz wgralem w regiel nowy Software.Fajnie by bylo zrobic w koncu ten oblot na sprawnym sprzecie. Choc takiego fajnego lotniska nie bede mial jak u P.Konrada pod wroclawiem.Podrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Kurcze, dopiero dziś zauważyłem ten wątek Alpina to bardzo fajny model, dużo potrafi wytrzymać. Sebastian, czy kalibrowałeś aparaturę z regulatorem? Kilka razy miałem sam takie jazdy Co do tego przepadania powalcz z wyważeniem, swoją 4 metrową stając prawie w miejscu nie mogę wprowadzić w kora, lekko osuwa się na skrzydło ale nie przepada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Wszystkie opcje wyprubowalalem. Mam reglier z hackera ,teraz tylko go wyprowowac jak znajdę czas powody wyżej wymienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam po długim czasie. Znalazlem ciut czasu by zajac się alpina. Mam maly problem po pierwszym oblocie i jedynym jak do tej pory zauwazylem pekniecie nad otworem na bagnet. Moje pytanie czy wystarczy ze od wewnątrz kadłuba zaleje to zywica z balonem, czy mam kupic mate szklana i w ten sposób wzmocnić czy macie może jakiś inny pomysl? Pytam bo nie mam doświadczenia z laminatami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmax Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Sebastian, sama żywica tego nie wzmocni. Tym bardziej z mikrobalonem. Uważam że rowing węglowy od środka w ilości "na bogato" wystarczająco wzmocni to pęknięcie. Należy się również zastanowić dlaczego do tego doszło. Być może ten otwór jest źle rozpiłowany. Być może bagnet nie przylega całą powierzchnią do płaszczyzny tego okna i wywiera punktowy nacisk w rejonie uszkodzenia. A może szuflada na bagnet rozwiązała by problem... To moje wnioski, nie koniecznie słuszne ale warte przemyślenia. Czy problem z "czkaniem" silnika udało Ci się rozwiązać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Do tej pory nie mogę tego rozgryźć, ale w Alpinach zastosowano "bagnet pływający" (nie wiem czy to poprawna nazwa ). Otwór na bagnet jest dużo większy od przekroju bagnetu. W mojej (4001) jest stalowy i okrągły. Jednakże u siebie nie zauważyłem spękań wiec pewnie nawet pracując nie dotyka kadłuba. Niedawno przypadkowo natknąłem się na film Petera Baur'a i od jakiegoś czasu chyba wkleja w kadłub kieszeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Temat czkawki lekko tknięty(zakupiony dedykowany regler pod ten silnik) ale z braku czasu nie umiem dojść do tego chyba ze nocki w nie ogrzanym garażu. Mój synus wysysa energie jak odkurzacz :D:D Tak jak Piotr prawi to bagnet plywajacy(z braku doświadczenia nawet nie wiem po co taki,zawsze myslalem ze musi być wszystko na sztywno i dobrze spasowane), musze chyba poskladac kadłub ze skrzydlami i zobaczyć może zeczywiscie bagnet dotyka kadłuba, lub skrzydla maja za duzy luz gora dol i podczas latania powstalo napiecie i poscilo trochę. Piotrze powiedz w twoim kadlubie też była nie wycieta dziura i była zamknieta wpustka która trzeba rozpilowac?( i czy rozpilowales cala az do krawędzi dziury na bagnet) ?? BO ja jak na zdjęciu widać nie rozpilowalem do końca trochę zostało może rzeczywiscie bagnet ( sobie plywajac:P) miał za mało miejsca i nastapilo naprezenie i poscilo? Na pewno musze znalesc przyczyne i naprawić uszkodzenie (a tam tak mało miejsca) kieszeni nie da rady chyba zrobić bo bagnet ma wznios. Co do naprawy P.Mateuszu to rownig weglowy kupic czy zaraz jakas mate ( jakas konkretna? )i wytapetować caly sufit w tym miejscu by było na mor beton? NIgdy się w to nie bawiłem (laminatowanie) musze jakas specialna zywice kupic bo posiadam tylko 5 i 30 min zywice epoxy. Mam nadzieje ze skoncze ja do wiosny madmann tez czeka na dokończenie ach ten czas:( :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Do tej pory nie mogę tego rozgryźć, ale w Alpinach zastosowano "bagnet pływający" (nie wiem czy to poprawna nazwa ). Otwór na bagnet jest dużo większy od przekroju bagnetu. W mojej (4001) jest stalowy i okrągły. Jednakże u siebie nie zauważyłem spękań wiec pewnie nawet pracując nie dotyka kadłuba. Niedawno przypadkowo natknąłem się na film Petera Baur'a i od jakiegoś czasu chyba wkleja w kadłub kieszeń. Łojtam, łojtam. W wielu modelach to kołki ustalają skrzydła względem kadłuba. A bagnet tylko nie pozwala się im złamać skrzydłom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Piotrze powiedz w twoim kadlubie też była nie wycieta dziura i była zamknieta wpustka która trzeba rozpilowac?( i czy rozpilowales cala az do krawędzi dziury na bagnet) ?? Tak to wyglądało. Ja piłowałem po całości Łojtam, łojtam. W wielu modelach to kołki ustalają skrzydła względem kadłuba. A bagnet tylko nie pozwala się im złamać skrzydłom Pewnie moc w kieszeniach skrzydeł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi