amatorsky Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Witam kolegow modelarzy==mam pytanko zwiazane z zakupami w tym sklepie= http://okazjonarium.pl/Aparatury-c1278/pa/1/#t Jak jest z uczciwoscia kupujac u nich-z gwarancja i jakoscia produktow oferowanych na sprzedaz-mam na mysli zakupy aparatur i osprzetu.Pozdrawiam
f-150 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Wygląda na jakiś wał.Ceny towarów niższe niż netto w zakupie hurtowym.
Pietuh Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 A ja złożyłem 5 zamówień i do 200zł przesyłka pobraniowa, koszt 20.- PP DHL 35.- PS http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=24&t=31998
amatorsky Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 Nic tam nie kupowałem i pierwszy raz widzę tą stronę, ale śmierdzi mi przekrętem na kilometr Odbiornik hitec optima 7 za stówkę, gdzie wszędzie kosztuje 220zł? Silniki super tigre, nigdzie nie dostępne a tu są wszystkie i G-34 za 133zł? Nowy?? Serwa hitec hs-311 po 14zł zamiast 25... A najlepsze jest to zauważcie, że wszystkiego mają 18szt na stanie Samolot- 18szt ładowarka-18szt deska balsowa-18szt zawiasik- 18szt silnik nitro- 18szt Strona internetowa z .pl , adres w anglii, infolinia dziwnie zepsuta... PS. Adres chyba taki w anglii jest: http://www.higsons.co.uk/contact , ale już numer telefonu całkiem inny... Kol.Modelarz -zamowiles cos u nich=ciekawy jestem realizacji-jak do nich napisalem to daja 2 lata gwarancji ale producenta-czyli ew.wysylka na twoj koszt.Ale ciekawy jestem jakosci tych produktow i pzresylki bo nie podaja oficjalnej strony polskiej a pisza ze siedziba firmy jest w Anglii.Mocno to wszystko podejrzane=choc bardzo zachecajace.
amatorsky Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 Śmierdzi na kilometr Widze ze moje zapytanie to przyslowiowe wsadzenie kija w mrowisko.Rozpetalem wojne ale ciekawy jestem czy ktos cos kupi i zaryzykuje =oby byli uczciwi-choc mam watpliwosci.
okruszek Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Śmierdzi nie śmierdzi spróbować trzeba ;] Na próbę wziołem za pobranie: http://okazjonarium.pl/Samolot-Piper-J-3-CUB-p35402 Zobaczymy co będzie. A z drugiej strony można płacić przez PayPal a to już mamy zabezpieczenie, że jak coś Pay zwraca nam kasę.
Mikolaj.waw Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Podatki Wysłane z mojego MS4501 przy użyciu Tapatalka
amatorsky Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 Śmierdzi nie śmierdzi spróbować trzeba ;] Na próbę wziołem za pobranie: http://okazjonarium.pl/Samolot-Piper-J-3-CUB-p35402 Zobaczymy co będzie. A z drugiej strony można płacić przez PayPal a to już mamy zabezpieczenie, że jak coś Pay zwraca nam kasę. Bede czekal z dusza na ramieniu bo troche bede sie czul winny jesli to oszusci.Nie mniej jednak bede czekal na wiesci-oby byly OK
okruszek Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Zobaczymy Nie nastawiam sie na model ale obadamy temat.
idfx Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Przyzwyczaiłem się, że w każdych zakupach online obecnie niemal natychmiast przychodzi mi email potwierdzający. Jak tutaj to wygląda ?
amatorsky Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 Zobaczymy Nie nastawiam sie na model ale obadamy temat. Jak pisalem do nich wczesniej to otrzymalem takie odpowiedzi Witam-prosze o odpowiedz na moje pytania==Czy dzialalnosc sklepu jest firma krajowa-chodzi o wysylke i ew.reklamacje lub rezygnacja z umowy. Sklep zarejestrowany jest w Anglii, jednak w związku ze sprzedażą w Polsce i korzystaniem z polskich hurtowni podlegamy prawu polskiemu i europejskiemu. Czy oferowany sprzet jest nowy i posiada gwarancje-czy jest poreklamacyjny lub uzywany-gdzie by byl odsylany sprzet przy reklamacjach lub rezygnacji z zakupu a sprzet na gwarancji byl by odsylany do producenta czy do sklepu? Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są nowe, fabrycznie zapakowane i posiadają podwójną gwarancję (zgodnie z prawej europejskim sztywną gwarancję 2 lata sklepową + gwarancja oferowana przez producenta). W przypadku usterek itp. wszelkie reklamacje gwarancyjne zgłaszać należy do producenta zgodnie z kartą gwarancyjną, w przypadku jakichkolwiek kłopotów czy wątpliwości służymy pomocą i możemy być pośrednikiem w gwarancji. W przypadku gdy producent daje gwarancję krótszą niż 2 lata, pozostały okres gwarancyjny do 2 lat obsługujemy my. W takim wypadku po kontakcie mailowym ze sklepem podajemy dokładny adres serwisu w Polsce, gdzie należy wysłać sprzęt na naprawę gwarancyjną. W przypadku chęci zwrotu produktu należy wysłać sprzęt zgodnie z instrukcją na formularzu załączonym do paczki. Zwrot zawsze odbywa się na nasz koszt. Na jaki czas okres jest gwarancja? J.W. - 2 lata gwarancja sklepu i równolegle gwarancja producenta. Gdzie by byla ewentualna wplata za zakup? Na chwilę obecną płatności dokonywane są na konto firmowe. Niedługo rusza płatność pay-pal i platności.pl. Jesli chodzi o sprzet to-czy oferowana aparatura Radiolink AT10 jest czerwono- czarna czy szaro- czarna? Na chwilę obecną dostępne są dwie opcje kolorystyczne, ale zgodnie z informacjami, które posiadamy z hurtowni wersja czerwono-czarna nie jest już sprowadzana i jest dostępna tylko do wyczerpania zapasów. Na chwilę obecną wystarczy w polu "Uwagi" w czasie składania zamówienia podać wybrany kolor. Rozumiem ze przy zakupie tej aparatury oplata za przesylke jest gratis. Tak, zakupy powyżej 300zł są premiowane darmową wysyłką. W w/w sprzecie jest dodatkowo modul RPM101-czy jest to modul zawierajacy wewnatrz GPS-a i wariometr-czy musza byc do tego modulu podlaczane dodatkowe czujniki zwiazane z odczytem GPS i wario. Jeśli chodzi o to pytanie to musimy poczekać na dokładną odpowiedź hurtowni, która nam dostarcza sprzęt. Jedyne co byliśmy w stanie ustalić, to informacja, że prawdopodobnie posiada wbudowany czujnik vario. Nie jest to informacja potwierdzona. Jeśli dostaniemy odpowiedź z hurtowni, bądź dotrzemy do dokumentacji technicznej wyślemy Panu informację mailowo. To narazie tyle =prosze o solidna odpowiedz na zadane pytania bo telefonicznie nie mozna sie dodzwonic i ich zadac==pozdrawiam Przepraszamy za problemy z kontaktem telefonicznym. Mamy chwilową awarię infolinii i czekamy na reakcję techników. Pozdrawiamy
okruszek Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Ciekawe. Niby kontakt jest. Pozyjemy zobaczymy
PK999 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Przyzwyczaiłem się, że w każdych zakupach online obecnie niemal natychmiast przychodzi mi email potwierdzający. Jak tutaj to wygląda ? Wiadomość może i przychodzi. Mogą nawet przyjść paczki pobraniowe, może nawet coś w nich być - tutaj już nie koniecznie to co zamówione. Ale wiele (może wszystkie) naszych sklepów chciałyby mieć takie ceny w zakupie Jednak nie chcę oczerniać sklepu, a nóż widelec trafili na zagubiony kontenerowiec z chińskimi gratami i teraz mają nadmiar wszystkiego.
amatorsky Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 Wiadomość może i przychodzi. Mogą nawet przyjść paczki pobraniowe, może nawet coś w nich być - tutaj już nie koniecznie to co zamówione. Ale wiele (może wszystkie) naszych sklepów chciałyby mieć takie ceny w zakupie Jednak nie chcę oczerniać sklepu, a nóż widelec trafili na zagubiony kontenerowiec z chińskimi gratami i teraz mają nadmiar wszystkiego. Poczekam jak beda jakies wiesci o zakupach-jak beda pozytywnw to mam zamiar u nich kupic ta apke Radiolink AT9-ma telemetrie i modul telemetrii jest w przyzwoitej cenie=moze ktos ma taka apke i ja uzywa to mial bym pytanko czy warto to kupic?? Poczekam jak beda jakies wiesci o zakupach-jak beda pozytywnw to mam zamiar u nich kupic ta apke Radiolink AT9-ma telemetrie i modul telemetrii jest w przyzwoitej cenie=moze ktos ma taka apke i ja uzywa to mial bym pytanko czy warto to kupic?? W tym momencie otrzymalem taka wiadomosc=widac sledza nas sprzedawcy z firmy. Dotarliśmy na forum http://pfmrc.eu/ skąd wchodziło na sklep sporo użytkowników i znaleźliśmy Pana post. Musimy sprostować informacje: Wszelkie wysyłki gwarancyjne, reklamacyjne, zwrotowe, realizowane są na nasz koszt. Formularz zwrotu/reklamacji zawiera dokładne informacje jak ma przebiegać odesłanie produktu. Jednym z punktów instrukcji jest informacja o kodzie, który trzeba podać wskazanemu kurierowy, by odebrał paczkę na koszt naszej firmy. Pozdrawiamy. rzedawcy z firmy i sie smieja!!!
Pietuh Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Panowie, jak pisałem zamówiłem kilka rzeczy bo do 200.- przesyłka pobraniowa, więc ryzyko zerowe, wszystko wygląda na to że wchodzą na rynek z promocyjnymi cenami, ale jak to będzie to zobaczymy za 5-6 dni bo tak mają iść zamówienia, więc na razie teorie spiskowe możemy powstrzymać. Przy zamówieniu wszystko wygląda OK jest potwierdzenie i tracking.
Bartek Piękoś Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Przemek, zamawiałeś PP czy kurierem?
amatorsky Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 Panowie, jak pisałem zamówiłem kilka rzeczy bo do 200.- przesyłka pobraniowa, więc ryzyko zerowe, wszystko wygląda na to że wchodzą na rynek z promocyjnymi cenami, ale jak to będzie to zobaczymy za 5-6 dni bo tak mają iść zamówienia, więc na razie teorie spiskowe możemy powstrzymać. Przy zamówieniu wszystko wygląda OK jest potwierdzenie i tracking. Otrzymalem informacje ze obecne ceny sa promocyjne i niedlugo sie zmienia.Proszono mnie obym pozdrowil wszystkich kolegow w imieniu firmy-co niniejszym czynie.
Rekomendowane odpowiedzi