adamsamolot Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Witam, w tym temacie chciałem się zapytać jaki silnik spalinowy wybrać na początek. Myślę nad jego kupnem ale jestem zielony w silnikach spalinowych i nie wiem jak się je podłącza do samolotu, proszę o podpowieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przema436 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Silnik montujesz w łożu,podłączasz zbiornik paliwa i serwo które steruje przepustnicą. Jaki silnik na poczatek to nie wiem bo sam dopiero zaczynam przygodę za spalinówkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 U nas w branży łódkowej to od razu wszyscy chcą np taki silniczek. :)Albo ten drugi. I nie ważne, ze drogi, że za mocny... taki ma być! I już A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Hehe ,dobra rozmowa . Adam zanim określisz jaki silnik potrzebujesz to musisz wiedzieć do czego go masz zamiar założyć. Silników jest wiele rodzai, na różne paliwa,o różnej konstrukcji ,mocy,wadze,osiągach no i cenie. Podłączenie,umiejętność prawidłowej regulacji i eksploatacja to następna bajka . Andrzej, on zapytał o silnik do samolotu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...