Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w tym temacie chciałem się zapytać jaki silnik spalinowy wybrać na początek. Myślę nad jego kupnem ale jestem zielony w silnikach spalinowych i nie wiem jak się je podłącza do samolotu, proszę o podpowieć.

Opublikowano

Silnik montujesz w łożu,podłączasz zbiornik paliwa i serwo które steruje przepustnicą. Jaki silnik na poczatek to nie wiem bo sam dopiero zaczynam przygodę za spalinówkami.

Opublikowano

U nas w branży łódkowej to od razu wszyscy chcą np taki silniczek. :)Albo ten drugi. I nie ważne, ze drogi, że za mocny... taki ma być! I już

A.C.

post-197-0-50807200-1450036638_thumb.jpg

post-197-0-09105500-1450036951.jpg

Opublikowano

Hehe ,dobra rozmowa :D.

Adam zanim określisz jaki silnik potrzebujesz to musisz wiedzieć do czego go masz zamiar założyć.

Silników jest wiele rodzai, na różne paliwa,o różnej konstrukcji ,mocy,wadze,osiągach no i cenie.

Podłączenie,umiejętność prawidłowej regulacji i eksploatacja to następna bajka :) .

Andrzej, on zapytał o silnik do samolotu...

Opublikowano

Oj tam... jak chcesz to podobne do samolotu też znajdę. A silniki podłącza się wszędzie tak samo :) Kolega pytający ma, jak można zauważyć 11 lat. Kiedyś dla takich zapaleńców było miejsce w modelarni , gdzie mogli nauczyć się modelarstwa. Teraz z tym jest trudniej.

Adam tak w sumie to silniki spalinowe to jest dość skomplikowany problem, jak na początek. Moja rada dla młodego adepta: Zacznij od czegoś prostszego. Od zestawu szybowca do samodzielnego montażu albo jakiejś gumówki. Na silniki spalinowe masz jeszcze czas.

A.C.

Opublikowano

Moja rada dla młodego adepta: Zacznij od czegoś prostszego. Od zestawu szybowca do samodzielnego montażu albo jakiejś gumówki. Na silniki spalinowe masz jeszcze czas.

A.C.

I tego się Adam trzymaj co napisał Andrzej  i słuchaj dobrych rad :) .

Opublikowano

Tośta chłopakowi doradzili. :P