Patryk Sokol Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Byłem w sobotę po swojego nowiutkiego Cockpita SX. Wrażenia? Połowę rzeczy akurat nie mają (no chyba, że ja potrzebuję zawsze to co akurat wyszło) :devil: . No i co do balsy to chciałem kilka klepek kupić, ale odpuściłem. Przerzuciłem ich sporo, ale wszystko ciężki i twarde...
Ada- Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Dokładnie, jak nie zadzwonisz to od Wielkanocy możesz czekać do Bożego Narodzenia, i tak nie dojdzie Ja musiałem czekać 1tyd. bo nie mieli HELIMIX'a 5, powiedzieli, że mają niedługo dostawę i powinno to tam być. Dostawa była, paliwo nie. :evil: Zadzwoniłem i wybrałem BEKRĘ 16 a za karę wziąłem 10L zamiast 5
Nergal Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zadzwoniłem. Nie mają przewodu silikonowego 0,5mm i serwa Dynam.Ale czy nie można było napisać meila :?: :?: :?: Serwo wezme Tower Pro przewód 1mm i po kłopocie.Mają jutro wysłać-czekam 3 tygodnie więc jeszcze 3 dni wielkiej różnicy nie zrobią :roll:
Rekrut:) Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 dawno nie czytałem tego wątku ale jeśli dalej chodzi o modele.sklep to jak dla mnie...celująco:)Ja tam zamawiam bardzo często i zawsze wszystko mam pare dni później,raz było że czekałem tydzień ale wszystko doszło jak trzeba.Nigdy nie dzwoniłem tam,nie no raz zadzwoniłem żeby mi szybko wysłali i na drugi dzień mi gls przywiózł paczkę!!:)Zawsze płace przy odbiorze,zawsze zamawiam przez sklep i zawsze wszystko gra...ale może to tylko ja tam...;/obym sie nei przeliczył kiedyś...;/ pozdrawiam
chmielu Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Dzisiaj otrzymałem paczkę (po 3 tygodniach i upomnieniu telefonicznym). Kurier dzwoni ,że jest paczka ok tylko ,że byłem w szkole to uparł sie i przywiózł do szkoły...(szczęście , że blisko mieszkam to zaniosłem paczekę na chate) ponieważ nie było za dużo czasu ( i okoliczności na to nie pozwalały) nie zobaczyłem zawartości paczki ;/ (mój błąd) nom i przychodzę do domu otwieram patrzę a tu skrzydło pękniete...;/ nie wiem za bardzo co mam teraz zrobić. A ,że to jest mój pierwszy model (dopero zaczynam) i wydałem na niego cała kas ,to nie mam pieniedzy na nowe skrzydło...Trochę mnie to zniechęciło ale nie poddam się. Poradzcię mi co mam zrobić (no chyba ,że już nic się nie da...). Więc jak narazie to dla modele.sklep.pl wielki - za tak długi czas realizacji zamówienia, i wielki - dla firmy kurierskiej ,,siódemka'' za uszkodzoną paczkę (chociaż na paczce była naklejka ,, ostrożnie szkło''). P.s model to sky lady II (nie jest to jakiś drogi model ,ale z piniedzmi to teraz u mnie krucho więc rozumiecie..;/) Pozdrawia smutny modelarz.
Nergal Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Moje boje z modele-sklep.pl-ciąg dalszy. Rano zadzwonili z pytaniem o numer kanału kwarcu jaki wybieram mimo że podawałem w zamówieniu i jeszcze raz mailem. Lepiej zapytać niż wysłać nie to co klient zamawiał-duży plus! Jednak telefon od nich sprzed godziny mnie powalił! Paczka wysłana ale zapomnieli włożyć śmigła 6x3! Więc wyślą pocztą.To znaczy że jeszcze będę czekał...Ciekawe czy do lata zbuduję model :?
Tomek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Myślę ,że po tych kilkunastu stronach każdy wyrobi sobie opinie o tym sklepie. Nie ma co dłużej tematu wałkować. Temat zamknięty.
hubert_tata Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Żeby nie było tak miło z tym Sklepem, opiszę swój przypadek. Mój telefon do Sklepu, czy jest "cośtam" ? Sklep - Jest wszystko co w internecie, proszę zamówić przez sklep internetowy Świetnie, klikam, wpłacam, boleję tylko, że wysyłka kurierem... No ale co tam, mam konto w tym samym banku, przynajmniej będzie szybko. Na drugi dzień dzwoni Sklep: Nie ma czegośtam, co robimy? Proszę o anulowanie zamówienia. Sklep - Dobrze No i byłoby ok, gdyby nie zmiana statusu na "WYSŁANE" Dzwonię z pytanim o co chodzi i najpierw dowiaduje się od starszego pana, że jednak wysłane i mam czekać; później od młodszego pana, że jednak anulowane i mam czekać na zwrot pieniędzy. Jak zwolnią młodszego, albo zapomni, że tylko kliknął WYSŁANE, a miał zrobić ANULOWANE (nie ma takiej opcji w Sklepie?) to już po pieniądzach (małych, co prawda, ale zasady obowiązują). No, ale spokojnie sobie czekam (konto w tym samym banku). Przez tydzień nic się nie zmienia, dzwonię gdzieś do biura (numer z internetu, inny niż sklepowy). Biuro - Proszę nic się nie martwić, w sklepie robią zwroty raz w tygodniu, proszę czekać Czekam. W międzyczasie to "cośtam" kupiłem w innym sklepie i oczywiście dawno doszło, inne "cośtam" zdążyli sprowadzić w kolejnym sklepie, a i z Chin zdążyli dosłać inne "cośtam". Czekam, ale nie lubię czekać, nawet jeżeli jest uprzejmie. Kupującym w tym sklepie życzę więcej szczęścia (chyba, że komuś się nie spieszy, to można sobie w oczekiwaniu pogadać przez telefon). PS No to teraz możemy zamknąć temacik (przy stanie licznika 19310). Ja na dzisiaj wyrobiłem sobie opinię :evil:
ryukishin Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 ...nie chciałbym oczerniać sklepu, ale ostatnio obsługa się nie postarała. Zamawiałem kilka serw, przedłużacze i kilka innych rzeczy - w paczce otrzymałem jedno z serw (322 HD) luzem, bez podkładek gumowych i wkrętów... a przedłużacze miały byc skręcone, natomiast dostałem płaskie. Wszystko było na dodatek luźno zapakowane i gdyby kabel był oderwany od serwa to bym się nie zdziwił... :| mój błąd, że paczki nie rozpakowałem przy kurierze, więc polecam to robić. Widać, że przy pakowaniu przesyłek panuje bałagan i ogólne zaniedbanie...heh kiedyś w paczce z modele.sklep.pl dostałem "gratis" regulator obrotów Markus 30A o wartości ok. 100zł. TROCHĘ UWAŻNIEJ PAKOWAĆ TE PRZESYŁKI PANOWIE!
Gość slawekmod Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=6898 chyba jest nas trochę więcej niezadowolonych.
ryukishin Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 ...tak, czytałem i muszę przyznać, że chyba zrezygnuję z zakupów w tym sklepie ze względu na spore ryzyko niepowodzeń.
robroy67 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 A ja jestem zaskoczony i to pozytywnie.Zamówienie w poniedziałek,we wtorek paczka u mnie :jupi:
smootny Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Mnie ten sklep również zaskakuje - lecz najczęściej negatywnie.. Czemu ? Robię zamówenie: - za ponad 1500zł, po 5 dniach dzwonia, że czegoś tam niema - "czy resztę wysyłać ?" , - za 500-700zł dzonię rano i informuję, że poproszę by wysłali to jeszcze tego samego dnia.. odpowiedź negatywna - "widocznie niewiem co to kolejka zamówień". Kolejny dzień przynosi zdziwienie gdy cała paczka jest już na miejscu.... Tak czy inaczej osobiście szukam jakiejś alternatywy... jeżeli chodzi o ten sklep.
robroy67 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Najwyraźniej miałem szczęście :rotfl:
smootny Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Najwyraźniej miałem szczęście :rotfl: Ja czasami też sie załapię na to szcześcię :] ... .szkoda, że tylko czasami :]
baranek84 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Czasem robie w tym sklepie zakupy i w mojej ocenie wypada on pozytywnie, po zlozeniu zamowienia paczka jest u mnie najczesciej juz nastepnego dnia, jedyne male przygody dotyczace tego sklepu mam zwykle gdy zamawiam dwa rodzaje smigiel to jeden rodzaj otrzymuje zwykle w innym rozmiaze niz zamawiany.
robraf Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 ja byłem zawsze zadowolony z tego sklepu za rowno przy wysylce jak i odbiorze osobistym
majek Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Cześć. Zakładam nowy wątek, bo sprawa jest po prostu śmierdząca i chciałbym, żeby innym posłużyła jako przestroga. Fakty: - 16.11.2009 kupiłem kamerkę FlyCamOne2 w wersji Sport Box - przy zakupie dowiedziałem się, że 'gwarancją' jest paragon (brak jakichkolwiek dodatkowych papierów dotyczących gwarancji). - w międzyczasie okazało się, że kamerka jest zepsuta - czasem się zawiesza, czasem robi czarne lub 'kolorowe' zdjęcia i filmy (chętnym mogę pokazać próbki). - 29.11.2009 w końcu udało mi się dotrzeć do sklepu, żeby ją oddać, dowiedziałem się, że albo potrwa to tydzień, albo będą musieli wysłać ją do ACME, a wtedy to i miesiąc może potrwać... - 9.12.2009 dzwonię kontrolnie, dowiaduję się, że w tym roku już nie ma szans, bo kamerka została wysłana do producenta. Gdy zacząłem drążyć temat gwarancji (terminy, warunki) lub niezgodności towaru z umową dowiaduję się, że 29.11 po prostu zostawiłem kamerkę u nich, ot tak sobie. Terminów gwarancji nie ma żadnych. Gdy zauważyłem, że nie dostałem karty gwarancyjnej (Pan się cały czas upierał, że gwarancją jest paragon), to .. okazało się, że NIE MAM GWARANCJI na nią, bo nie ma karty gwarancyjnej. Oczywiście, żeby skorzystać z niezgodności towaru z umową muszę się do nich pofatygować z pismem... c.d.n.
meloow Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 - w międzyczasie okazało się, że kamerka jest zepsuta - czasem się zawiesza, czasem robi czarne lub 'kolorowe' zdjęcia i filmy (chętnym mogę pokazać próbki). u mnie też to się zdarza ale podobno jest to problem z zasilaniem ! zresztą było to opisane na forum. co do gwarancji to teraz wystarczy dowód zakupu czyli owy paragon, tylko warto zrobić ksero do za 12-24 m-c zniknie jego zawartość !
majek Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Pogooglałem trochę i z tego co widzę, to ta kamerka to niezły kanał. Jeżeli chodzi o problemy z video, to mam to samo co widać np. tu: Co do zasilania i zawieszania się, jakbym wiedział wcześniej, to bym jej po prostu nie kupił. Rozumiem, że akumulator może nie starczać na 2h filmowania, ale nawet badziwny Tevion się po prostu wtedy wyłącza i tyle. Bez efektów typu zwis, śmieci na obrazie. Zwłaszcza, że zwisy zdarzały mi się parę minut po odłaczeniu od ładowania (brak reakcji na klawisze, pomagało dopiero wyłączenie i włączenie).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.