Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba niestety Chinol. Rozważę wymianę na porządne złocone. Stożkowe to drzewowkręty z nierdzewki 2,9mm. Dalem takie, żeby przy wypinaniu nie wyrwać. Nie będę zabezpieczał przed rozłączeniem, bo wchodzą bardzo ciasno. Oblachowanie na męskich zostawię, bo bym bez niego nie dał rady wypiąć. Te długie sruby na dole są z zestawu, oczywiście do obcięcia. Na wiązki zrobię jakieś elastyczne mocowanie. A z tyłu wygląda tak:

 

30983227933_4772c73d47_h.jpg

Opublikowano

Mówisz, żeby latać w zimie jeśli nie ma śniegu? Jak tam w Radomiu pas wygląda?

Mówisz, żeby podjechać i sprawdzić?

Ja w grudniu 3 lata temu oblatywałem Corsaira. 4-5st. C było. Pas był o.k., potem lataliśmy w styczniu. Teraz też powinien być o.k., trawa raczej nie urosła ;)

Opublikowano

Mówisz, żeby podjechać i sprawdzić?

Ja w grudniu 3 lata temu oblatywałem Corsaira. 4-5st. C było. Pas był o.k., potem lataliśmy w styczniu. Teraz też powinien być o.k., trawa raczej nie urosła ;)

Kolega Czarobest (http://pfmrc.eu/index.php?/topic/57962-toto-0-relacja-z-budowy/page-2) oblatywał To-To 0 przy -17*C i nie pękał, jeszcze się cieszył  :), że walkę z dość silnym wiatrem wygrywał :o. Ja to bym pewnie paluchem w drążek nie trafiał od dygotu  :wacko:

 

Przewody od str. lutowania są zabezpieczone IMO ok., nie trzeba już podpierać wiązki. Złącza D-sub sam stosuję chętnie, bo są bardzo dobre i godne zaufania, ale tylko te toczone z brązu lub mosiądzu i złocone 0,9 albo lepiej 1,3um. Najlepsze na świecie robiła ELTRA w Gniewie, jak złocone w poniedziałek, to i 3um złota bywało :lol:. Mam na magazynie takie i prawie równorzędne Amphenola, podeślę Ci (PW).

Łba śruby normatywnej M2 nie przeciągniesz nijak przez otwór 3,1mm , bo ma 4,0 (min. 3,9). Stożkowy ładnie tam by się prezentował, bo prawie cały się chowa, a prędzej te blachy wywinąć lub zerwać śrubę idzie, niż to wyrwać. Jak potrzebujesz słupki do zabezpieczenia, to proszę bardzo (też gratis w imię idei ładnej roboty :)).

 

Aaa... bym zapomniał : jak lutujesz takie i podobne złącza, to zawsze w parze. Wetknięta druga część odprowadza ciepło i zabezpiecza przed deformacyjną zmianą położenia styku. Pewnie sam wiesz, ale to tak okazyjnie dla potomnych ;).

 

Upierdliwy jestem, to mało powiedziane... Co to takiego na tym odsłoniętym pinie pośrodku 15-stki ? I ta czerwona koszulka tmk po lewej stronie... Topnik jakiś dobry też potrzebujesz ? Nie ma problemu...   

Opublikowano

Na pinie pośrodku 15-stki jest kawałek cyny pozostawiony intencjonalnie, w celu sprawdzenia czy się przyczepisz ;-)


Radical RC zrobił podwozie chowane do mojej Cessny. Ładne, ale daruję sobie. 249USD z serwami to trochę za dużo na ten paździerz ;-) Zbieram kasę na następny projekt.

 

https://youtu.be/yVHGTCKbSsU

Opublikowano

Na pinie pośrodku 15-stki jest kawałek cyny pozostawiony intencjonalnie, w celu sprawdzenia czy się przyczepisz ;-)

To miałeś wątpliwości  :D ?! 

Nie czepiam się tylko wtedy, gdy nie widzę szans na coś naprawdę finalnie superowego, albo gdy się nie znam. Więc rzadko łapię okazję do czepiania się  :(... Niech będzie, że stawiam kawę ;).

Nie korci Cię, żeby samemu to podwozie wystrugać ? Jak za Tow. Gierka - "Pomożemy !" ;)   

Opublikowano

Walki z Chińczykiem ciąg dalszy.

 

Po poczytaniu mądrzejszych zdecydowałem się na przedłużanie przewodów do silnika, a nie do baterii. W związku z tym regulator poleciał do środka kadłuba (poprzednio był na bocznej ścianie domku). Przewody od silnika podparłem, żeby zabezpieczyć przed ukruszeniem od wibracji.

 

31089919403_78d4284a14_h.jpg

 

Tylny domek przedłużony, dalej będzie na słupkach, bo maska tylna się zwęża.

 

31899245045_a16912992d_h.jpg

 

No i zrobiłem sobie wygodne podejście do programowania stabilizatora.

 

31089920403_c9234fb168_h.jpg

  • Lubię to 2
Opublikowano

 

No i zrobiłem sobie wygodne podejście do programowania stabilizatora.

 

31089920403_c9234fb168_h.jpg

Do oprawienia tego gniazda to żeś się Waść przyłożył :blink: ... Nie mam o co się przyczepić  :( ...

 

Szafki robiłeś pod kolor Cessny, czy na odwrót  :D ? - To żeby nie było, że mi szydera minęła, chłe chłe chłe...

Opublikowano

Tylny silnik na słupkach ze względu na zwężającą się maskę:

 

31108609993_4787fb7ee2_h.jpg

 

Po założeniu maski:

 

31544698670_fa3d429c9d_h.jpg

 

31917843595_6fbd30c57a_h.jpg

 

Już widać finisz ;-)

Opublikowano

Tylny silnik na słupkach ze względu na zwężającą się maskę:

 

 

Skłon tak jakby lekki widać (cała kaseta silnika z wręgą), albo mi się wydaje. A wykłon na potem, nie widać czy wcale niepotrzebny ?

Opublikowano

Dzięki za te plany, Jerzy. Co prawda to nie jest 69mm, tylko dużo więcej, ale już widzę gdzie mniej więcej powinien być.

Opublikowano

Co prawda to nie jest 69mm

Ciężko nie przyznać racji 

"Zapomniałem", że ostatni arkusz jest w innej skali niż pozostałe...

Opublikowano

Testy środka ciężkości rozwiązały mój dylemat moralny - pakiet 3300 czy 8000? 8000 w samym dziobie i jest wyważony w punkt :-) Czyli będzie ciężkawy.

 

A wieczorem naszedł mnie pomysł. 4h walki i udało się. Wywaliłem Androida, zainstalowałem Win10 i mam sterowanie stabilizatorem z tabletu. 

 

31572692550_40180d1839_h.jpg

Opublikowano

Będzie chwilowa przerwa w relacji, bo nabyłem wiertarko-frezarkę i tokarkę.Muszę przebudować warsztat.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.