Skocz do zawartości

Pomoc w doborze podzespołów


znawca1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem zielony w tych sprawach zakupiłem na allegro samolot bez żadnego wyposarzenia i chciałbym prosić o pomoc w doborze produktów kogoś doświadczonego aby samolot latał po niebie a nie jeździł tylko po ziemi:) wymiary około 90 cm szerokość i długość ok 78 waga 232gramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się dodać zdjęć bo forum się zawiesza jak daje linki ale zrobiłem telefonem, to ten z gwiazdką. jako jedyny kupiony goły i bez instrukcji więc z tąd pytam. to chyba mustang p51 ale nie jestem pewien.  upatrzyłem sobie baterię 5200mAh 3S oraz silnik  LDpower 864W (nie mogę wkleić linków ani nic zrobić) tak się trochę zastanawiam czy nie będzie jeździł po ziemi bo może być mu ciężko ale z drugiej strony to samo może być jak będzie miał mało mocy.

 

żadnym jeszcze nie latałem bo czekam na baterie jak przyjadą. każdym się pewnie lata inaczej z racji konstrukcji. mam nadzieję że dużo dzwonów nie będzie:) w końcu są aż 3 samoloty w zapasie więc jak jeden albo dwa zaliczą twarde dzwony zawsze coś pozostanie do latania, tym się pocieszam. a do nauki to jaki wybrać na początek? miałem micro cesnę ale tego samolotem nazwać nie było

post-18775-0-41481200-1459455643_thumb.jpg

post-18775-0-91770900-1459455693_thumb.jpg

post-18775-0-63361600-1459455699_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... to chyba mustang p51 ale nie jestem pewien.  upatrzyłem sobie baterię 5200mAh 3S oraz silnik  LDpower 864W...

 

 

Tak to jest Mustang p51. Nie podałeś rozpiętości skrzydeł... Oceniam na 100cm. Jeżeli tak to bateria max 2200mAh 3s. Silnik ok 250W 1100 - 1250kv. To moja propozycja. 

Zakładając baterię 5200mAh ten model ma znikome szanse oderwać się od ziemi a z silnikiem 860W ma szanse wystartować tylko przednia część samolotu ;)

 

Dla pewności podaj rozpiętość skrzydeł.