Kisciu Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Tak, zawleczka obracała się swobodnie. Zastanawiam się teraz czy nie zastosować ośki odwrotnie, w ten sposób wyeliminuję pękające nacięcie na zewnątrz silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Posłuchałem rady Pana leszek-bart i zamówiłem osie do silnika Dualsky, ponieważ do Raya nigdzie nie mieli. Oś Dualsky ma 5mm, moja ma 4 więc kaska wywalona w błoto :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 od silników Dualski , tylko musisz dobrać odpowiednią . Wiesz, Leszek pewnie liczył na twoją elementarną inteligencję (i jak widać się zawiódł). Myk się krył w słowie "odpowiednią". Mogłeś przecież zamówić oś 4mm: http://www.nastik.pl/silnika-pr25-xm3536-p-438.html Dualsky ma osie 3,2mm, 4mm i 5mm, to twój wybór, że zamówiłeś niewłaściwą. Ale zawsze możesz odesłać o ile kupowałeś wysyłkowo i kupić właściwą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Mowa tutaj o silniku 3548 a one występują tylko w 5mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam . Dlatego zaznaczyłem w przypadku silników Dualski byś dobrał odpowiednią a nie pierwszą lepszą bo silnik w nazwie ma 3548 , tak jest tylko w przypadku silnika Ray , który jest odpowiednikiem Turnigy , o czym też napisałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Ok, dobrałem jedyną która by na długość odpowiadała, a że miała inną średnicę to nie pisało więc myślałem, że polecana ośka będzie jednak taka sama. Same ośki Dualskiego bardzo solidne i możliwe, że trzeba będzie się przerzucić na ich napęd. Panie leszek-bart, moje odpowiedzi nie są w żadnym wypadku ofensywne, ja po prostu już mam dość tego, że nowy samolot nawet nie może polatać ze względu na taką pierdołę która powinna być oferowana w każdym sklepie skoro silniki są... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Jak zauważyłem ośki sa zle obrabiane termicznie tzn. zbyt głęboko hartowane . Możesz spróbować jedna z nich pogrzać do ok 400 st. C i powoli schładzać . Nacięcia powodują zjawisko "karbu" i w tym miejscu pękają. Zbyt duża masa wirująca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Zakupiłem w modelarskim metrowy pręt 4mm za 8zł... Uciąłem odpowiedni kawałek, bez żadnych nacinek, bez wypłaszczenia na śrubę mocującą. Ośka weszła bardzo ciasno, więc nie ma mowy, że wypadnie, o ile sam będę w stanie ją wyjąć :wink: Wszystko chodzi jak należy, żadnego bicia itp, można wkładać pakiet 5s i cieszyć się z wysokich obrotów Tej osi nic nie zabije Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 A mój mentor gotowy do oblotu. Krótki test silnika: http://www.youtube.com/watch?v=_65M33a2cNU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Fajny Mentor. Taki czyściutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Fajny Mentor. Taki czyściutki bo nie latał jeszcze :ble: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 No to wreszcie Przemku problem masz z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Dzisiaj ucieleśniłem swoje marzenie, czyli klapy w mentorze. Robota bajecznie prosta. Wystarczy ostry nożyk, poliestrowe zawiasy, 2 dźwignie i 2 serwa 9g. A wyszło to tak: Otwarte: Od spodu: Test w powietrzu odbędzie się jak tylko pogoda pozwoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Test w powietrzu odbędzie się jak tylko pogoda pozwoli. Latałeś z klapami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Niestety dzisiaj nie miałem z kim się zabrać. Muszę poczekać co najmniej do środy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Próbowałeś może na nim klapolotek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Co do planowanej konfiguracji osprzętu Czyli nie stosowałeś odrębnego zasilania serw i odbiornika pomimo 6 serw na pokładzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 No i po testach. Wizualnie w stosunku do punktu odniesienia na końcu pasa jakim były kretowiska model zarówno z wiatrem jak i pod wiatr z klapami ma rozbieg krótszy o połowę :mrgreen: Lądowania są wolniejsze ale trzeba płynniej operować gazem aby mięciutko posadzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Wojtek, napisz proszę jakie masz serwa w modelu i czy stosujesz odrębne zasilanie odbiornika i serw oraz napędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Tak stosuję osobne zasilanie do serw. Silnik Turnigy 3548 900kv Śmigło Tower Pro 14x7 Pakiet 3s 4000mAh Serwa na kierunek i wysokość Turnigy 620DMG+HS High Torque Digital Servo (MG) 10.6kg / .13sec / 52g Na lotkach, klapach i zaczepie hxt 900. Regulator SuperSimple 60-70A Osobne zasilanie odbiornika 4x AA nimh 2200mAh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.