Danielstol Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Ja mam inne pytanie czy Junior jest wstanie wykręcić beczkę i latać na plecach Bez problemu , wychylenia ile fabryka dała
Andrzej44 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Dzięki To już wiem gdzie tkwił problem! Pozdrawiam
Adam B Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 WitamTo przy pakiecie 2s silnik się grzeje. W zasadzie po wyczerpaniu pakietu 2s 2100 mAh trzeba odczekać do wystudzenia silnika. Latanie na drugim od razu to nie najlepszy pomysł. Próbowałem na pakiecie 3s - tu grzanie silnika było o wiele mniejsze - tylko czy silnik to wytrzyma - w zestawie jest wersja na 7,* V. Może trzeba spróbować z mniejszym śmigłem 8*6 lub 9*5??? Ja mam inne pytanie czy Junior jest wstanie wykręcić beczkę i latać na plecach. Zrobiłem dwie próby i niewiele z tego wyszło. Pozdrawiam AK Ok, czytałem że jak się ustawi przerwę między kołpakiem a modelem to wtedy jest dobre chłodzenie. Ile sekund mógłbym mieś włączony silnik tak na pełnym gazie. Czy to nie ma znaczenia :?: :?:
buwi777 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Ok, czytałem że jak się ustawi przerwę między kołpakiem a modelem to wtedy jest dobre chłodzenie. Pobożne życzenie ... - to po co robią kołpaki z dziurą w środku, ew. boczne łapacze powietrza .. :crazy: ps. tą przerwą to powietrze wlatuje czy wylatuje ??
Andrzej44 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Witam Szczelinę mam 1-2 mm. I chyba powietrze nią wylatuje, a raczej jest zasysane przez strumień zaśmigłowy. Trzeba uważać z czasem pracy silnika, choć wydaje mi się, że były to sekundy i nie warto wznosić się pionowo. A może powodem były kolejne nieudane podejścia do lądowania i odejścia? Na dodatek ta czarna osłona kabiny pięknie nagrzewa się w słońcu - a to też nie ułatwia chłodzenia. Pozdrawiam
wojcio69 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Witam Latałem Juniorem S na pakiecie 2S 1800mAh i regulatorze Tower Pro Mag 8 30A. Przez ok. 20s wyciągałem Juniora S na wysokość ok. 150-200m i potem szybowałem. Pakiet wystarczał na zrobienie średnio 5 takich wind. W warunkach całkowicie atermicznych pozwalało to polatać ok 30min. Między kołpakiem a wręgą silnika miałem szczelinę 1mm. Po zużyciu pierwszego akumulatora lądowałem wkładałem drugi i kolejne 5 wind. Nie zdarzyło się aby silnik był specjalnie nagrzany, był ciepły ale spokojnie można było trzymać na nim palec. Pakiety akumulatorów były ledwo letnie.
Adam B Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam dziś doszedł do mnie junior S i mam pytanko czy w tym wyżłobienieniu równolegle do steru kierunku powinno być coś ?? jakaś rurka węglowa ??
kakis_cro Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 czy w tym wyżłobienieniu równolegle do steru kierunku powinno być coś ?? jakaś rurka węglowa ?? rurka węglowa, a w niej bowden/pręt stalowy napędzający ster wysokości
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Według mnie nic tam nie powinno być.
wojcio69 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witam Dzialeczka składałeś Juniora S? Widziałeś go na żywo? A instrukcję od niego? kakis_cro elektro Junior S ma serwa od kierunku i wysokości w stateczniku pionowym więc bowdeny są tu nie potrzebne. Tak jak Dzaleczka? Nie widziałeś, nie składałeś a piszesz wydaje mi się... Adam B a co mówi o tym miejscu instrukcja dołączona do Juniora? Do każdego sprzedawanego sprzętu dołączona jest instyrukcja obsługi, którą przed użytkowaniem danego sporzętu warto przeczytać. Z tego co pamiętam, to w moim Juniorze trzeba było tam wkleić tą krótką rurkę węglową. Drugą (dłuższą) taką rurkę wklejało się na długości całej belki ogonowej, a trzecia służy jako dźwigar skrzydeł. W drugiej połówce kadłuba w stateczniku pionowym powinny byś wyżłobienia do zamocowania serw od steru wysokości i steru kierunku. W tych cienszych wycięciach w belce ogonowej i stateczniku pionowym prowadzisz kable z przedłużaczami od serw a w tych zgrubieniach chowasz złączki kabla od serwa i przedłużacza.
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Tak składałem, widziałem! Ty masz jakiś inny komplet chyba, ja miałem w zestawie tylko 2 rurki węglowe. Nadal trzymam się wersji że tam nic nie powinno się znajdywać.
wojcio69 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witam Dzialeczka faktycznie były dwie wersje Elektro Juniora S. Pierwsza miała serwa kierunku i wysokości tak jak EGP w kabinie, druga wersja miałe je mocowane w stateczniku pionowym.
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Ta co ma Adam B jest z serwami w kabinie(chyba). Ja osobiście posiadam tą nowszą wersje gdzie serwa mocuje się w stateczniku no i tam nie ma i nie było żadnej rurki.
kakis_cro Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Nie widziałeś, nie składałeś a piszesz wydaje mi się... Zasugerowałem się budową innego piankowego motoszybowca, który od środka wygląda bardzo podobnie, jak na podanym zdjęciu
Adam B Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Serwa mam w ogonie. miałem tylko 2 rurki węglowe Wojtku powiedz mi jak umieściłeś odbiornik ??
wojcio69 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witam Adam skoro masz tylko dwie rurki to w ogon nic nie wklejaj, choć trochę mnie to dziwi. Może Graupner doszedł do wniosku, że ta rurka w ogonie jest niepotrzebna :roll: Jak rozmieściłem elektronikę zobaczysz klikając FILMY z mojego podpisu. Pokaże się storona Youtube z moimi filmami i tam kliknij film Elektro Junior S 4. Dokładnie 1min 18s oraz 5min 38s.
Boguslaw Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 czy w tym wyżłobieniu równolegle do steru kierunku powinno być coś ?? jakaś rurka węglowa ?? rurka węglowa, a w niej bowden/pręt stalowy napędzający ster wysokości a już na pewno "bowdenów" nie puszcza się w rurkach węglowych!!! Bowden już z definicji zawiera cięgło-popychacz i koszulkę... Rurka w ogonie faktycznie jest niepotrzebna, kadłub jest wystarczająco sztywny i poddaje się łatwo skręcaniu. sugeruje tylko żeby penie połączyć serwo z przedłużaczem, bo w razie rozpięcia przewodów kadłub trza pruć...
Adam B Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam Mam problem z wyważeniem. posiadam pakiet turnigy 3S 1800mAh(150g) i wydaje mi się że jest za ciężki. Bo model od razu w dół. nie dokładałem żadnych ciężarków na tył. Podpowiedzcie coś aby poleciał
wojcio69 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam A trzeba było przeczytać instrukcję. W części ogonowej w połówkach kadłuba od wewnętrznej strony były wyżłobione takie prostokątne zagłębienia, w które trzeba było wsadzić metalową kulkę dołączoną do zestawu i byłoby wszystko OK. Musisz dociążyć ogon.
Adam B Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam Dziękuję Panie Wojtku za szybką odpowiedź Tylko nie miałem metalowych kulek w zestawie Ale wiedziałem że Pan i kilka innych osób z forum wkładało metalowe kulki z łożysk. Myślałem ze jak niema kulek to nie trzeba. teraz mam nauczkę że zawsze trzeba sie upewnić przed złożeniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.