Skocz do zawartości

Opinie o Graupner Elektro Junior S


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Latałem jednym i drugim.

W samym locie różnicy nie ma.

Junior ma statecznik typu T demontowalny co zdecydowanie ułatwia transport.

Junior ma 10cm większą rozpiętość skrzydeł.

Junior ma plastikową kabinę (można tam upchnąć kable)

EGP ma serwa usterzenia w kabinie (łatwiejsze do wymiany)

EGP ma większą powierzchnię skrzydeł

EGP ma mniejsze obciążenie powierzchni nośnej

Tak czy siak w konfrontacji tych dwóch modeli są to różnice mało istotne.

Może ten demontowalny statrecznik poziomy w Juniorze jest jakimś atutem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 316
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam

Pozwolę sobie ponownie podpiąć sie pod cudzy wątek.

Chyba nikt z Klolegów nie pisał o grzaniu się silnika zarówno dla pakietu 2s jak i 3s.

Zanim zrobiłem próbę ze śmigłem 8*6 zgubiłem kołpak+piastę+śmigło - wcześniej przeżyłem dwa razy flatter skrzydeł - na szczęście pianka znakomicie tłumi drgania i skrzydeł nie urwało - rada dla Kolegów - po czymś takim sprawdzić i dokręcić połączenia.

Wracając do grzania się silnika - dziś latałem z kołpakiem trubo - przy tej pogodzie i zimnych palcach trudno mi było wyczuć czy silnik jest letni, w porównaniu z kołpakiem Graupnera zasadnicza różnica. Latałem też na śmigle 8*6 - i nie polecam za mały ciąg. Może to wpływ temperatury otoczenia 15deg C a nie ponad 30degC, ale moim zdaniem to ten kołpak zrobił swoje.

Pozdrawiam AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziś oblatałem swojego Juniorka, bo czekał na to od kwietnia :oops: Po pozbyciu się ciekawskich (jak latam innymi modelami nie ma nikogo przy moim polu, a dziś chyba na złość :evil: ) model poszedł do góry. Po lekkim trymowaniu w prawo bardzo ładnie lata. Potwierdzam opinię, że z tym silnikiem na maksymalnych obrotach to jak F 16 na dopalaczu ;D Przy wyjściu z pętli możliwe nawet pionowe wznoszenie. ;D Figury poziome też dają dużo adrenaliny. Bałem się kłopotów przy lądowaniu, ale można bez problemu wylądować bez potrzeby używania klapolotek. Niestety dziś późno wyszedłem -> strach przed oblotem? i zrobiłem tylko dwa loty kiedy zrobiło się ciemno po 18.30 i zimno. Powoli przychodzi czas na rękawiczki do machania drążkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

witam

 

Widzę że dawno nikt nie pisał w tym temacie mam nadzieję że jeszcze wasze modele szybują :) Od dwóch lat latam Betą 1400 i obecnie chce się przesiąść na coś większego, bardzo mi się spodobał ten model w związku z tym mam pytanie czy warto kupić wersję KIT i dopasować osobno silnik i serwa, regulator czy lepiej kupić wersję ARF bo z tego co czytam w tym temacie silnik spisuje się świetnie nie wiem natomiast jak serwa i regulator? Proszę o odp. obecnie wersja KIT to koszt ok 380 zł z kolei ARF ok 680 zł

 

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jest obecnie katowany przez następnego (trzeciego) właściciela, i jak go ostatnio widziałem ciągle się trzyma, w moim też wymieniałem kadłub (po bardzo konkretnym krecie), i łożyska w silniczku.Co do wyboru wersji ja bym po prostu policzył co się bardziej opłaci i jak by mi miało zostać w kieszeni 100zł to skompletował bym osprzęt osobno, miałem wersję wyposażoną wyłącznie w silnik i kołpak z łopatkami, regulator dałem "RC Smart" 40A a serwa hxt 900 i zdaje się że do dziś służą bezawaryjnie, więc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim Juniorem latam od 2 lat - silnik z zestawu jest świetnie dobrany , model lata b.dobrze , również radzi sobie nieźle przy nieco większym wietrze . Odkręcany SW pozwala spakować model do niewielkiego pudełka - podsumowując , jedna z najlepszych pianek na rynku - mimo ceny zakupiłem cały zestaw i dziś ponownie bym tak uczynił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam kończę zbierać podzespoły do juniora mam juz http://abc-rc.pl/ESC-30A-FVT-ASI 4xhttp://abc-rc.pl/SG-92 i 2 pakiety 20 i 25c został jeszcze silnik i tu pytanie jaki byście polecili?

Przeczytałem watek ten o eg i mysle o takim :http://hobbyking.com...warehouse_.html dobry wybór ?? no i jeszcze zostanie kołpak i śmigło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.