marcinlota1977 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 mam na wlocie do gaźnika założona uciętą w rurke szczykawke o długości ok 3,5cm i nachodzi się na zewnętrzna scianke wlotu ..czyli jest szersza otworem od tego wlotu na wewnetrznej stronie .....potem zrobie zdiecie bo teraz robie płytki i nie mam jak.....zauwazylem ze jak model stoi powycierany to podchodzi olejem tez z przodu za śmigłem i za piastą tam gdzie jest łożysko przednie...hmm....to się zgadza ze wypluwa bo rurka od szczykawki jest przezroczysta i zapluta od środka i pluje na kabinkę...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Hmm jak miałem silnik smiglem w dół to też splywal olej po przednim lozysku. Ale to było przy asp .46 2t. Nie wiem co zrobiłem ale problem znikł. Natomiast właśnie ściągnąłem z "hamowni" os Max .48 surpass. Regulowalem mu zawory i do czyszczenia nadawał się zawór wydechowy bo miał mnóstwo nagaru i nie domykal. Ssący był ok. Tak ze co mogę powiedzieć. Szczeliny zaworowe ustawione na 0.04 i 0.1, paliwo bez zmian MT Contest, świeca F, 3A na świece z panelu i zagrał. Wolne obroty dał by się policzyć z zegarkiem. Na wysokie też się wkreca, wcześniej były z tym problemy bo od połowy przepustnicy obroty nie rosły. Wartości obrotów nie znam, tacho coś nie chciał współpracować, może za ciemno? Teraz tylko skoncyc model pod silnik:) aż zakochałem sie w jego dźwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 zawory jak konkretniej ustawiłeś..? bo podales dwie wartości...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Ssący 0.04, wydechowy 0.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 spotkałem się z opinia ze powinno być na wydechowym mniej niż na ssącym bo jeśli jest mniejsza szczelina to wtedy zawór się więcej otwiera i wszystko jest wydalane z silnika.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Ustawiając szczeliny sugerowalem się tym co napisano w sieci tak ze to nie mój kaprys. A silnik pięknie chodzi, stabilne niskie obroty, wkręca się bardzo dobrze tak ze chyba jestem zadowolony z zabiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 no rozumiem...a napisz czy zawory ustawisz kręcąc śmigłem po ustawieniu pierwszego zaworu czy w jednym położeniu śmigła obydwa jednocześnie...bo tez tak widziałem na filmach...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Powiem ci ze robiłem to bez kręcenia smiglem, ale po ustawieniu sprawdziłem ponownie i wprowadziłem korekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 korekty kręcąc śmigłem ze jeden do góry drugi na dole czy nadal w tym samym położeniu obydwa poprawiłeś..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Nadal w tym samym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 spoko ...dopytuje bo sam nie wiem jak się robi to prawidłowo przekręcając śmigło ,czy w jednym położeniu śmigła obydwa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Ale przecież przed ustawieniem trzeba przekręcić jeden obrót dla każdego zaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 no chyba jednak nie trzeba aby ustawić jeden robic tak by jeden był zamknięty a drugi (ustawiany)otwarty i odwrotnie....sam nie wiem jak jest prawidłowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Jeśli tak Marcin podchodzisz do sprawy to nie dziwię się, że masz problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 nie tylko ja bo Marcin ...ten drugi ...tez tak ustawiał dzisiaj zawory.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Tylko, że Marcin - ten drugi - nie ma takich problemów jakie bez przerwy u Ciebie występują. Ja robię to tak jak mnie uczono, a nie jak ktoś pokazuje na filmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 ten drugi Marcin w przeciwieństwie do ciebie stara się coś pomóc , napisac ,doradzić...a ty tylko krytykujesz.....może i nie ma takich problemów bo ma inny egzemplarz ..ja mam dlatego pisze bo mam nadzieje ze ktoś cos mądrego napisze w przeciwieństwie do ciebie.....bez urazy....przed chwila napisałem ze nie dziwisz się ze mam takie problemy....hmm....a jednak tak tez można ustawiac zawory i nie przyznasz racji tylko się wymadrzasz....nie fajne to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Marcin daj numer do siebie na PW.Jak czytam co tu wyprawiacie to" rence opadują" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Marcin daj numer do siebie na PW.Jak czytam co tu wyprawiacie to" rence opadują" Nie tylko "rence". Marcinie jak przerobisz naście, dzieści takich silników i będziesz miał 5-7 albo więcej lat doświadczenia nie "z youtuba" to będziesz umiał takie rzeczy robić. Proponowałem już kilka ładnych postów temu żebyś znalazł modelarza który umie i wie i CI POKAŻE i co ważne sprawdzi Twój silnik trzymając go w rzeczonych "ręcach". Inaczej to ten topic będzie kolejnych 5 lat ciągnięty a TY dalej będziesz o pytał o skrajne podstawy. Rozmowa telefoniczna jest lepszym rozwiązaniem jak kol. Wojtek zaproponował ale to też nie wszytko. Ostatnio po przygodzie z silnikiem i rozbieraniu go na lotnisku zawory ustawiłem "na oko", na tymże lotnisku, silnikowi to nie przeszkadzało działał jak miał działać obroty trzymał prawidłowe, wiec nie demonizuj regulacji zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 W zasadzie koledzy wyżej po raz kolejny wypowiedzieli się dobitnie w kwestii tego i poprzedniego tematu. Ja tylko chciałem dodać Marcinie - ten pierwszy czyli Tobie, że to ja pierwszy zaproponowałem byś go mi przesłał, a ja go sprawdzę. Ty jednak wolisz wynajdywać co raz to nowsze niby wady czym rozbawiasz ogół czytających, tym samym nienajlepszą opinię wydając o sobie. Jeśli nie wiedziałeś, że metalowym kapturkiem na świecy możesz robić zwarcie to wolę nie wiedzieć czego nie wiesz z poważniejszych kwestiach. To chyba już wszystko z mojej strony w tym i tamtym temacie gdyż nie chcę by i mnie ręce opadły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi