Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Postępy raczkują:zamontowane oświetlenie, turbina, kanał wylotowy, pierwsze próby silnika. Dźwięk...ehhh tego trzeba posłuchać. Jak odrzutowiec to tylko z turbiną EDF.

post-10327-0-62756800-1501945857_thumb.jpg

post-10327-0-78377800-1501945907_thumb.jpg

post-10327-0-06693000-1501945938_thumb.jpg

post-10327-0-08558600-1501945963_thumb.jpg

post-10327-0-41708600-1501946011_thumb.jpg

Opublikowano

Postępy raczkują (...)

Usain Bolt już myślał, że będzie miał przeciwnika :P ... Rafał żart ... powoli i dokładnie ... ja niestety nie mam cierpliwości co nie ukrywam :) ... Jak zawsze powoli, dokładnie i do celu ... "zazdraszczam"  ;)

Opublikowano

Usain Bolt już myślał, że będzie miał przeciwnika :P ... Rafał żart ... powoli i dokładnie ... ja niestety nie mam cierpliwości co nie ukrywam :) ... Jak zawsze powoli, dokładnie i do celu ... zazdraszczam ;)

 

Ale można budować modele Przemo jak Ty: szybko, dokładnie i do celu...ja Tobie zazdraszczam  ;) . Daj znać na prv co teraz planujesz zbudować - polecam jakiegoś jeta z EDFem.

Opublikowano

Jest coś takiego w EDF... uwielbiam po prostu :D

 

Piekny model, tylko prosze nie wklejac zadnych podkladow muzycznych do ewentualnego filmu z oblotu ;):D

  • Lubię to 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Robiłem próby silnika i gdy manetka gazu jest prawie na 100% następuje zatrzymanie pracy silnika. Aby go uruchomić muszę odłączyć i ponownie załączyć zasilanie z akumulatora. Co może być powodem takiego zachowania się silnika. Silnik pobiera max 40A a regulator to Redox 60A.

Opublikowano

Kup Hobbywing'a albo Plush'a i po kłopocie, ja do wszystkiego od jakiegoś czasu je pcham i nie mam żadnych problemów.
Ale możliwe też że pomoże przeprowadzenie kalibracji gazu, czyli przed podpięciem zasilania gaz do góry i po pierwszym pikaniu w dół.

Opublikowano

Usain Bolt już myślał, że będzie miał przeciwnika :P ... Rafał żart ... powoli i dokładnie ... ja niestety nie mam cierpliwości co nie ukrywam :) ... Jak zawsze powoli, dokładnie i do celu ... zazdraszczam ;)

 

Ale można budować modele Przemo jak Ty: szybko, dokładnie i do celu...ja Tobie zazdraszczam  ;) . Daj znać na prv co teraz planujesz zbudować - polecam jakiegoś jeta z EDFem.

Ludzie, na Boga!!!

Czy wyście do szkoły nie chodzili???

Nie ma takiego słowa!!! Mówi się zazdroszczę.

Opublikowano

Stefan jak tak bardzo Cię w oko kuje moje "zazdraszczam" to umieściłem je w cudzysłowie i nie mam zamiaru tego poprawiać ... mój zabieg celowy, kolega Robert dobrze zauważył, że to taki swoisty żart w kierunku kolegi Rafała ... tak odbiegając dalej od tematu to nie forum polonistyczne :P  

Dla Twojego uzupełnienia wiedzy tak chodziłem do szkoły ale wolałem przedmioty ścisłe. Teraz się nie obraź ale stajesz się bardzo czepliwy ostatnio o dosłownie takie właśnie pierdoły jak moje "zazdraszczam" ;)

Przepraszam Rafał za zaśmiecanie Twojego tematu ...

Opublikowano

Robiłem próby silnika i gdy manetka gazu jest prawie na 100% następuje zatrzymanie pracy silnika. Aby go uruchomić muszę odłączyć i ponownie załączyć zasilanie z akumulatora. Co może być powodem takiego zachowania się silnika. Silnik pobiera max 40A a regulator to Redox 60A.

I zagadka rozwiązana . Zadziałała ustawiona na regulatorze funkcja Cut-Off ze względu na niski poziom napięcia akumulatora. Muszę tylko przeprogramować regulator aby nie następowało odcięcie zasilania przy przekroczonym niskim poziomie napięcia akumulatora tylko zwolnienie pracy silnika.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.