Shock Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Jacek, w teorii model ma ważyć10-11 kg -głównie zależy to od silnika. Z tego co pisał Michał i można znaleźć w sieci, realny ciąg MVVS-a 58 to 17-18 kg i powinno wystarczyć . Jest jeszcze lepsza wersja PRO Sport która ma jeszcze lepsze osiągi http://www.nastik.pl/mvvs-sport-icus-p-5550.html no i niewiele droższy jest MVVS 80 i mam dylemacik ... http://www.nastik.pl/mvvs-icul-p-3597.html Mam też okazję nabyć ZDZ-a 90 ale troszkę obawiam się tego o czym pisze Kuba -drgań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 do kręcenia 3D bierz większy, do mniej niż 3D spokojnie starczy, jak piszą koledzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 IMHO najważniejszy jest dobór śmigła inna do 3d inne do klasycznej akrobacji jeszcze inne do latania bardzo szybkiego... ale to temat na inny i pewnie bardzo dlugi topic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Panowie jeśli chodzi o MVVS jego waga jest większa niż inni ale .... To coś daje , małe drgania nie biorą się z niczego odpowiednio dobrana waga przeciw wagi wału korbowego , i przez to waga całego silnika jest większa , to samo jest w ROTO mam 35-tke wibracje tego silnika są bardzo małe a jego waga i wielkość przeciw wagi jest duża 1450 gram a wszystkie inne 1000-1100 ale są słabsze po samych śmigłach to widać Roto 20-21 cali a inne do 20 cali . MVVS jego masa to też skok tłoka są długo skokowe przez co masa wału jeszcze większa . A co do mocy 58 w opisie producenta ma 8,5 konia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Radek a jak mu dasz kanister (ja mam AMT) to kon wiecej, a kucyk na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Baran Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Jacek, w teorii model ma ważyć10-11 kg -głównie zależy to od silnika. Z tego co pisał Michał i można znaleźć w sieci, realny ciąg MVVS-a 58 to 17-18 kg i powinno wystarczyć . Jest jeszcze lepsza wersja PRO Sport która ma jeszcze lepsze osiągi http://www.nastik.pl/mvvs-sport-icus-p-5550.html no i niewiele droższy jest MVVS 80 i mam dylemacik ... http://www.nastik.pl/mvvs-icul-p-3597.html Mam też okazję nabyć ZDZ-a 90 ale troszkę obawiam się tego o czym pisze Kuba -drgań. Daj sobie spokój z ZDZtem - ten silnik miałem w Veloxie z Oriona i bardzo modelem telepał. Kupiłem DA 120 i zapomniałem o temacie silnika Daj sobie spokój z ZDZtem - ten silnik miałem w Veloxie z Oriona i bardzo modelem telepał. Kupiłem DA 120 i zapomniałem o temacie silnika. Poza tym zawsze jeden gar będzie bardziej telepał niż dwa zwłaszcza że pojemność 90 ccm w jednym garze jest moim zdaniem trochę przesadzona.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Radek a jak mu dasz kanister (ja mam AMT) to kon wiecej, a kucyk na pewno Jak pytałem na meil o ten silnik i to samo odnosi się 116 cm to czesi odpisali że sugerują karnister 36 cm długi i z takim ma 8,5 konia . A co do ZDZ już od wielu wiem że kupić a jak się coś zepsuje to na złom bo jakieś części naprawy jest problem . 58cc silnik Tylko z długim spalin (3511/3521) ... http://www.mvvs.cz/docMVVS/muff/3511_3521.pdf Lukas Chymek Technical Support / Technická podpora To mi odpisali na temat MVVS58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Baran Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 " A co do ZDZ już od wielu wiem że kupić a jak się coś zepsuje to na złom bo jakieś części naprawy jest problem " Święta racja !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Naprawa to raz, a poza tym serwis bez sensu, nie odpisuja, dzwonić trzeba, zero konkretów. W tych czasach to co najmniej dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Kto raz "dosiądzie" MVVS-a nie będzie chciał innego silnika. Z częściami zamiennymi nie ma żadnego problemu, jedyna wada to drogie moduły zapłonowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Moze i drogie ale za to JAKIE !!! To jedyna firma o ktorej wiem ze nie usilowala wylupac prądu i benzyny tylko poszla do tych co sie znaja na zaplonach czyli do zuzlowcow ... I stad te zaplony robia cuda na kiju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Ja do makiety którą teraz buduję kupuję MVVS-a żadne chinskie mnie nie interesują a DA szkoda kasy tysiąc więcej trzeba dać , wole to na lepsze serwa dać . Tylko mam taki sam dylemat jak Rafał czy 58 czy 80 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Coby troszeczkę ostudzić achy i ochy na temat MVVS-ów, konkretnie 116. Jest to drugi silnik, przy awarii którego byłem świadkiem. Ten miał wylatane około 3,5godz. W obu silnikach urwany prawy cylinder w locie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Dwusuw nie powinien chodzić na wolnym wydechu , mogą się dziać różne dziwne rzeczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Potwierdzam, w dwusuwach wydech jest istotny, tam też spala się paliwo w 4t można wolny wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 W 4takcie też się spala paliwo w wydechu ale w 2takcie jest to istotne bo od wydechu zależy napełnianie komory spalania i dla tego moc tych silników zależy od wydechu . Do 2takta zapinamy rurę rezonansową i mamy większą moc a w 4takcie ona nic nie da . I te dwa motorki zostały zniszczone przez otwarty wydech . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 W 4takcie też się spala paliwo w wydechu ale w 2takcie jest to istotne bo od wydechu zależy napełnianie komory spalania i dla tego moc tych silników zależy od wydechu . Do 2takta zapinamy rurę rezonansową i mamy większą moc a w 4takcie ona nic nie da . I te dwa motorki zostały zniszczone przez otwarty wydech . Nooo.. bardzo ciekawe, inne takie same silniki pracują od kilku lat w takim samym układzie i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Nooo.. bardzo ciekawe, inne takie same silniki pracują od kilku lat w takim samym układzie i jest OK. Moja wypowiedz jest podparta latami prac przy mechanice samochodowej i motocyklach i ich tuningu mechanicznego i będę się upierał 2takt na takim wydechu nie będzie poprawnie pracował i może a nie musi się tak rozlecieć . Nie chcę mi się tu pisać jak to dokładnie mogło się zadziać że się tak stało , bo nie chcę mi się , tylko w skrócie za wysoka temperatura w tym cylindrze który odpadł spowodowana wysysaniem paliwa przez wydech . A jeszcze proszę to przemyśleć czemu ten sam cylinder w tych samych silnikach ale z różnej parti produkcji ,a tylko w waszym modelu się tak stało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 OK, tylko dlaczego np. w ZDZ i DA , których też , od dobrych kilku lat, używamy w takim samym układzie wydechowym nic się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Inna konstrukcja silnika , czyli skok i średnica silnika , jeszcze jakie śmigło było w tym MVVS-e , Bo można do niego dać nawet 32 cale ale z długim wydechem i ma moc 14 koni zobacz instrukcję , a jak dasz takie śmigło na tym wydechu to też może być tak jak się stało . http://www.mvvs.cz/docMVVS/116cz.pdf Ta sama sytuacja jest z 58 cm . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi