pilot71 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Wy szydercy...buuu, a na średnio poważnie to najprostsze patenty są najlepsze, stąd te ekierki, dzisiaj używałem ich więcej razy łączenia węgiel - węgiel to klej plus czarna nić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Akysz maro nieczysta. Ty innowierco ESOwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Piękny jest. Ale zaklinowanie poziomego mi się nie podoba. W 1/6 podkładałem sporo z tyłu, żeby wyszedł na zero. U Ciebie wygląda, że braknie wysokości jak go będziesz z nurkowania ciągnął... A im szybciej będzie leciał, tym bardziej będzie nurkował. Chyba że tylko na foto tak wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Jacek, dobrze jest, będzie latał Na zdjęciu leży lekko na ogonie bo jest za mało podparty, wysokość jest prawie na zero. Teraz jestem z budową na etapie którego nie cierpię czyli na upychaniu elektryki. I tu pomyliłem się w kolejności bo otwory w sklejce pod silnik powinienem był nawiercić zanim zrobiłem kratownicę kadłuba, a teraz nie mieści mi się tam wiertarka. Czyli czeka mnie gimnastyka. Myślę, że w kilka dni wyrobię się z budową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Budowy ciąg dalszy, lotki połączone, kanał na przewody wydrążony w kadłubie, wszystkie stery pospinane. Zostało już podwozie, kamera wyważenie i lot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Fajny, fajny. Ale te smigło pasuje jak wół do karety :-) sorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Te białe bowdeny możesz na czarno pomalować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Z tym śmigłem to wiem od początku, ale taki silnik miałem to i takie śmigło założyłem. Po teście ustawień okazało się, że wał jest krzywy "nowy silnik, nie używany :/ ?" zmieniłem więc napęd i problem dużych wibracji zniknął, pojawiło się większe śmigło ale pomarańczowe, nie wiem czy lepiej się to prezentuje od poprzedniego. Założę kamerę i polecę, zobaczymy czy będzie trzęsło. Na ziemi nie wygląda to dobrze, nie wiem skąd biorą się te wibracje. Tak czy inaczej model jest gotowy do lotu, waga to 675 g, z czego 15 g to karabin, 20 g to atrapa silnika no i gwóźdź programu, 30 g ołowiu na dziobie. nie sądziłem że będę musiał doważać przód samolotu ołowiem, w esiakach nigdy tego nie robiłem stąd zaskoczenie. Jednak rurki węglowa swoje ważą. Za koła to mnie zabijecie ale trudno, te wymiarowe zostawiłem do prawdziwej ESA, a bowdenów nie ruszam, będą białe, w kadrze ich nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Takie śmigło lepsze niż poprzednie. :-) wibracje najpewniej pochodziły z krzywego wału silnika. Koła, hmmm ja też w PWS 50 miałem niewymiarowe, dzięki temu startował z trawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Myślę, że napęd sterów na metalowych snapach i tulejkach mosiężnych robi sporą przeciwwagę - stąd potrzeba wsadzenia ołowiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Możesz zamiast ołowiu dołożyć amunicji do karabinu ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Plan byl latania z FPV - kamerka z wyposazeniem zrobia swoje... Kiedys myslalem o tym, ale zeby to mialo sens to samoloty musialyby latac na skrzydlach a nie na silniku. Bo w tej chwili sa "overpowered" i manewry sa niefizycznie i nie ma mozliwosci prowadzenia normalnej walki kolowej - sa tylko fikolki i koziolki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Po kilku testach napędów model doczekał się przebudowy i oblotu. Zniknęła atrapa silnika, karabin i ołów z przodu kadłuba, wstawiłem za to kamery i wymieniłem koła. Do lotu waży 720 gramów, silnik daje 800 gramów ciągu czyli jest ok. Model nie jest więc przeładowany mocą, do zrobienia pętli potrzebuje się rozpędzić delikatnie nurkując i na prawdę lata wolno i stabilnie. Postaram się zrobić film spoza kabiny. Już wiem co powodowało wibracje-pomiędzy silnikiem a wręgą była atrapa silnika gwiazdowego, która mówiąc krótko nie była stabilnym elementem do zamocowania napędu. Wyciąłem więc ten element, przedłużyłem kadłub w kierunku ogona i problem wibracji oraz falującego obrazu w kamerze zniknął. Model jest głośny i dobrze. Na razie wrzucam kilka fotek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi