f-150 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Np. 4000 20C - czyli prąd max 80A w sposób ciągły. Prąd pobierany 65 A na postoju, w locie nieco mniej W rzeczywistości wydajność prądowa to ok.80% tego co podają .Dlatego twój pakiet się grzeje,ponieważ pracuje praktycznie na max.Ja stosuję akusy samochodowe 2x2S 4000 25C Hard case i nigdy nie były nawet letnie(ciągnę ok 70A) .Po dwóch latach rozkleiła się obudowa i zajrzałem z ciekawości do środka.Jak prosto z fabryki.Będziecie się śmiać ale ładuję je ładowarkami E-sky choć dysponuję lepszym i szybszym sprzętem.I przeżyły już dwa poważne dzwony.
Wojtass_nt Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Będziecie się śmiać ale ładuję je ładowarkami E-sky Czemu? O ile te ładowarki nie mają skopanego balansowania to są całkiem dobre i przydatne. Sam używam jednej
kesto Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Mam nadzieję, że oblotu nie przegapię!. Spokojnie. Powiedziałem, że zadzwonię :wink:
dukeroger Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 ostatnio gdzies wyczytalem o 3m dual lock, kupilem z allegro i jest genialny, nie ma tej wlochatej czesci i sie tak nie niszczy, genialna rzecz do mocownia elementow link do aukcji z rzepem
kesto Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Ja stosuję akusy samochodowe 2x2S 4000 25C Hard case i nigdy nie były nawet letnie(ciągnę ok 70A) W Catalinie zastosuję Dualsky 4S 4500 28C ( ok. 126A) i na zmianę Fullymax 4S 4500 25C (ok. 112A). Prąd jaki pobiera silnik to 55A i to przy maksymalnie otwartej przepustnicy co daje spory ciąg startowy ( ok. 2,7kG). Do lotu starczy 1,5kG na silnik, a wtedy prąd pobierany jest w granicach 20-25A. Robiłem próby na hamowni i przez 10min. silnik pracował "na mocy przelotowej" i akumulator był ledwie letni, to samo regulator. Najcieplejszy był silnik, ale też w granicach przyzwoitości
kesto Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Czas na skrzydełka. Zrobiłem elementy mocowania skrzydła do kadłuba. Po sklejeniu w jedną całość zostaną wklejone w środek centropłata. Przez te klocki będą przechodziły dwie śruby plastikowe M6 i na nich będzie trzymało się skrzydło. Przygotowałem też rurki z bagnetami do łączenia centropłata z uszami.
kesto Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Czas na oklejanie skrzydeł. Formatki są z forniru topolowego 0,6mm. Na zdjęciu widać miejsca wzmocnienia tkaniną szklaną 110g/m, oraz pasy dźwigarów z tkaniny węglowej jednokierunkowej 100g/m.
kesto Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Ponieważ serwa do steru kierunku i wysokości są w stateczniku pionowym, więc popychacze są krótkie. Dla pewności łączenia plastikowej końcówki z metalowym gwintem, przewierciłem wszystko i skręciłem śrubką M1,6. To co jest wklejone w plastiku ma średnicę 3mm, a potem stoczone jest do 2mm i ma nacięty gwint pod metalowego snapa.
kesto Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Wstępnie obrobiony centropłat. Rozp.-960mm, głębokość - 330mm, ciężar - 610g.
kesto Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Uszy - 650mm każde. Profil Clark 15% na końcówce-12%. Waga -300g.
kesto Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Wycięte elementy do łoża silników - sklejka 2mm. Wręga silnikowa - 4mm. Pierwsze próby malowania.
Zibi Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam, ze względu na wyjazd Krzysztofa do Czarnej Białostockiej na zawody, w zastępstwie, przesyłam fotki z dalszego ciągu prac nad jego Cat. Jak widać Cat do Czarnej nie pojechała. Zdjęcia robił kol.Tomek:
Wojtass_nt Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Kawal ladnego modelu Ciekaw jestem ostatecznego efektu.
kesto Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Podłączony na roboczo ster wysokości i kierunku
kesto Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Dalsze prace przy modelu - trochę farby i folii. Wstępnie zważyłem model wraz z pakietami i wyszło do lotu 5400g.
kesto Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Catalina dostała pływaczki i zastrzały. Tak wygląda w całości przygotowana do oblotu
Tomek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Hmm. Piękana ,ale.... za bardzo błyszcząca ,albo za bardzo ostre kolory. Ale i tak robi wrażenie.
kesto Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Nic na to nie poradzę - taka folia :roll:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.