pietka Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Witam. Drogą kupna nabyłem używany silnik Saito FA 0.56 BK, 4 takt. O ile sam silnik jest w niemal doskonałym stanie to na gaźniku ( wałek z gardzielą, ten z dźwignią i śrubą niskich obrotów) , pomiędzy wałkiem a korpusem gaźnika są ogromne przedmuchy, łapie lewe powietrze, syczy psika paliwem i takie tam.... i nie ma szans na prawidłową regulację. Czy ktoś z Kolegów ma pomysł jak uszczelnić ony wałek? A może ja coś pominąłem i błądzę? myślał ja aby podtoczyć na wałku rowek i dobrać jakiś bardzo cienki oring ale trochę się boję go jeszcze gorzej popsuć. Proszę o wsparcie doświadczeniem lu dobrym słowem chociaż :-) Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Piotr a moze wytoczyc caly element w innej tolerancji.Ten jest juz stary i wyrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Myślę, że można by było, obawiam się tylko czy dadzą radę z gwintami na iglicę i śrubę niskich obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Takich gwintów z racji skali już się nie nacina nożem, a wykonuje dedykowanymi gwintownikami i narzynkami (techniczne od M1, a nawet M0,75 a zegarmistrzowskie jeszcze mniejsze) Można jeszcze spróbować uszczelnić mikro oringami jeśli wymiary przepustnicy pozwolą na nacięcie rowków pod nie.. Ale jeśli przepustnica jest nieokrągła to lepiej wykonać nową. Wytarte(nieokrągłe) może też być gniazdo w korpusie gaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bynek Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Po co tak kombinować? Przystosuj dowolny gażnik RC od dwusuwa podobnej pojemnosci i bedzie po kłopocie. Możesz go nawet zamontować bezpośrednio w głowicy , pomijajac rurkę kolektor ssący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Po co tak kombinować? Przystosuj dowolny gażnik RC od dwusuwa podobnej pojemnosci i bedzie po kłopocie. Możesz go nawet zamontować bezpośrednio w głowicy , pomijajac rurkę kolektor ssący. Bynek, tak myślałem, ale jakoś mi prowizorki nie wychodzą. A tak na poważnie- mógłbym ale póki co nie mam żadnego gaźnika, tylko taki do 15 cm a to już za dużyniestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 https://www.hobbyzone.com/saito/all/SAI91S87A.html (https://www.hobbyzone.com/saito/all/index-3.html) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi