heksodus Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Witam. Posiadam silnik s neu 1509 1.5D po małym pożarze regulatora,ale niestety dostało się też po kablach silnika.Są uwędzone i być może trzeba ten silnik przewinąć?! Może ktoś prowadzi takie naprawy profesjonalnie bądz jest wstanie polecić takiego magika to z góry dziękuje;)
heksodus Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Silnik ku mojemu zaskoczeniu jest sprawny. Czy ktoś wie czym najlepiej jest myć w srodku silnik?,chodzi mi o zwoje itd.Jest trochę brudu ,pyłu. A druga sprawa czego najlepiej użyc na nowe izolacje bo stare się skopciły i musiałem zerwać?
stema Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Silnik ku mojemu zaskoczeniu jest sprawny. Czy ktoś wie czym najlepiej jest myć w srodku silnik?,chodzi mi o zwoje itd.Jest trochę brudu ,pyłu. Użyć odkurzacza. A druga sprawa czego najlepiej użyc na nowe izolacje bo stare się skopciły i musiałem zerwać? Konkretnie izolacje czego? Które?
heksodus Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Chodzi o izolacje na zasilaniu .Musialem to wszystko usunąć.
dziobak Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Kupujesz i naprawiasz http://electropark.pl/205-rurki-termokurczliwe
heksodus Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Pierwsze co o tym pomyślałem lecz znajomy stwierdził,że termokurcze się nie nadają,bo mogą źle znosić wys.temperatury.Ale chyba nie mam wyjścia bo fabrycznych 200stopni C nie znalazłem.
dziobak Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Zobacz dokładnie, to są termokurczki, przebijają się żyły przewodów,czego w normalnej izolacji nie widać. Dopiero na przejściu przez dekielek mają jakieś gumki,czy coś podobnego.
PK999 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 A niby jakich temperatur się tam spodziewasz? >200C ? "Nie wydaje mie sie." Wystarczy termokurcz. Może odczytałeś ze starej izolacji te 200C? To jest temperatura skurczu, nie pracy. Mam rurki izolujące przewody elektryczne w układach hamulcowych - oplot szklany i silikon. To jest okrutnie wytrzymałe mechanicznie i termicznie ale w tym przypadku nie ma potrzeby ich stosowania.
heksodus Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Myslę,ze max z 80 stopni..Jak nie da się kupić jak w orginale to nie bede miał wyjscia i założę termokurcze..Na pewno orginalne są bardziej plastyczne..
dziobak Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Zgadza się , że są bardziej plastyczne. Kiedyś odkupiłem nowy silnik prosto z Chin ,w środku miał Goldy do polutowania i termokurczki- w dotyku to niebo a ziemia ze wskazaniem na Chiny.
BRoman Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Pogadaj ze znajomymi elektrykami. Często stosowane są takie rurki temperaturowe w silnikach, lampach itp. Może wpadnij z tym silnikiem do wiklera (fachowiec od przezwajania silników) .Na poczekaniu coś znajdzie za darmochę bo 10 cm rurki izolacyjnej to nawet w Krakowie i Poznaniu jest darmo.
Tom Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Dobrze Roman mówi: http://www.selfa.pl/katalog/kategoria/koszulki-izolacyjne/141 Oczywiście nie w tym sklepie, bo ceny zaporowe. To są rurki z tkaniny szklanej przesączone silikonem, doskonałe do izolacji przewodów (przelotki)
kojani Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Czy nie przesadzacie z zakresem temperatur? Wg mnie w zupełności wystarczy termokurczka elastyczna np. Jak poniżej https://abc-rc.pl/Termokurczka-6mm-black Te termokurczki są elastyczne również po obkurczeniu.
heksodus Opublikowano 8 Września 2017 Autor Opublikowano 8 Września 2017 Dałem pierwsze lepsze i wyglada to całkiem dobrze ,a dla pewnosci nałożyłem x2
Rekomendowane odpowiedzi