daras Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Ok kumam. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 sprawdź jeszcze czy na podstawie gaźnika (ta tuleja którą wkładasz do silnika) masz nałożony oring, a jesli tak , to czy jest dobrze dociśnięty korpusem gaźnika. . Tam najczęściej chwyta lewe powietrze. Sam się na tym złapałem. Kolejnym podejrzanym jest iglica wysokich obrotów. Nieszczelność może być w miejscu dokręcania do gaźnika jak i na wewnętrznej rurce. Tam powinien zdaje się być taki malutki oring. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Wszystko sprawdzę i zrobię fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Mam pytanie, czy w miejscu oznaczonym strzałką ma być oring? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Nie. W moim nie było. Ja uszczelniłem odrobiną taśmy silikonowej do hydrauliki. A tak przy okazji to uszczelnij też króciec doprowadzający paliwo do iglicy. Tam też może byc chwyt lewego powietrza przez gwint. ja użyłem odrobinki silikonu wysokotemperaturowego, ale to chyba było na wyrost bo pewnie wystarczy jakaś uszczelka papierowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Uszczelniłem już chyba wszystko króciec też. Teraz zamontuję gaźnik i odpalę silnik, ciekawy jestem efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merlin71 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 W tych gaźnikach supertigre dużo potrafi zepsuć o-ring na iglicy. Jakoś jest to trochę dziwnie zrobione moim zdaniem bo ten o-ring jest jakby dociskany maleńką sprężynka... Proponuję sprawdzić jak on tam wygląda i czy tam właśnie jest poprawne uszczelnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Ten oring był nieciekawy, wymieniłem go na nowy ciaśniejszy. Silnik pracuje równiej, ale jeszcze nie tak abym był zadowolony. Przy zatkaniu przepustnicy palcem silnik gaśnie, czyli raczej lewego powietrza nie ciągnie. Jednak są jeszcze momenty że prychnie, lub wejdzie ciut wyżej na obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Ten oring był nieciekawy, wymieniłem go na nowy ciaśniejszy. Silnik pracuje równiej, ale jeszcze nie tak abym był zadowolony. Przy zatkaniu przepustnicy palcem silnik gaśnie, czyli raczej lewego powietrza nie ciągnie. Jednak są jeszcze momenty że prychnie, lub wejdzie ciut wyżej na obroty. Prawie jak moja stara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 15 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Daras. Sprawdź jeszcze szczelność wężyków w układzie paliwowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 16 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 No właśnie sprawdziłem wczoraj i stwierdziłem że są za luźne, bardzo lekko schodzą. Napiszę więcej jak to zobaczyłem to się przeraziłem bo taki wężyk mógł wypaść w czasie lotu. Na razie skręciłem drucikiem, ale muszę kupić albo nowe wężyki albo zaciski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Dziś odkryłem, że mój silnik najlepiej pracuje, jak do świecy podłączona jest grzała i drugi raz gdy go wyłączam, to jeszcze chwilę chodzi nim zgaśnie i wtedy chodzi tak jak ja bym oczekiwał czyli bardzo równo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merlin71 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 No to świeca do wymiany, albo spróbuj założyć troszkę cieplejszą...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Darek. Wymieniłeś świecę? Ma być HOT. Aaaa.......... sprawdziłeś czy miedziana podkładka pod świeca jest w dobrym stanie? Musi być równa, bez wgniotów i wżerów, szczelna. Okręcanie wężyków drucikiem to droga do nikąd. Primo, możesz łatwo przeciąć wężyk i zapowietrzyć instalację a poza tym takie zaciśnięcie nie gwarantuje, że wężyk dokładnie "otuli " rurkę, to samo dotyczy tzw trytek. Ja nawet na dużych średnicach wężyków używam jak najcieńszych opasek zaciskowych. Cienka zapewnia w miarę szczelne połączenie wężyk- rurka, ponieważ twarda część opaski, ta z ząbkiem , jest mała i nie powstaje takie zawinięcie jakby ścianki wężyka, którym dochodzi powietrze. Także lepiej założyć 2 -3 jak najcieńsze trytki niż 1 większą. A najlepiej zakładać takie druciane lub z cienkiej blaszki zaciski , które równomiernie zaciskają cały obwód wężyka na rurce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Świece Hot zamówione. Piotr masz rację chyba dalej ciągnie mi fałszywe powietrze wężykami, gdyż po wyłączeniu silnika paliwo momentalnie cofa się do zbiornika. Jutro kupie nowe wężyki i zaciski na nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi