kylorc Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Od połowy wakacji jestem posiadaczem extry 300s produkcji Mirosława Galbarczyka. Model ma 1.10 m rozpiętości. Lata wspaniale, jak trzeba jest agresywna, ale potrafi też być potulna jak baranek w powietrzu. Wyposażenie: silnik TR 35-42B 1250kv regulator TURNIGY Plush 60amp serva HXT900 9g pakiet zippy-r 2200mah 4cele odbiornik 8kanałowa corona z syntezą Parę zdjęć: A tu już zdjęcia z latania: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 na czwartym zdjęciu zdaje mi sie że widać lekkie pofałdowanie foli na końcówce skrzydła przepracuj to jeszcze :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylorc Opublikowano 5 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Jeszcze film z lotów: http://pl.youtube.com/watch?v=70GCLrRw9hY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Pokaż jakiś filmik z akro bo po oblocie (oblotach) mam takie wrażenie, że trochę boisz się tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaper Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 silnik o kv 1250 i pakiet 4s to pewnie w praktyce obroty max ok. 13 tysięcy, a śmigiełko wygląda na jakieś 10 cali (może 9 - to już by do tego silnika i zasilania było lepiej), do tego jeszcze 3łopatowe. Próbowałeś mierzyć prąd? albo obroty? bo jeśli faktycznie silnik daje radę go wkręcić na te kilkanaście tysięcy obrotów, to nie zdziwiłbym się prądem 45-55A. A to nie wróżyłoby zbyt długiego życia pakietowi. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andych Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Ja na tym silniku i LiFe 4S1P mam śmigło 12/6, działa to pod regulatorem 40A, przy pełnej mocy nie stwierdzam żadnych problemów. Pomijając że dzisiaj właśnie przy teście śmigło zaczęło mi ściągać kołpak z ośki, a był dokręcony naprawdę mocno. :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylorc Opublikowano 5 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Ten film ma już tydzień i przez ten cały tydzień do dzisiaj poznałem modelik i zaczynam się w niego wczuwać. Co do silnika to mocy mi wystarcza wzupełności, średnio latam na jednej trzeciej gazu rzadko co wchodzę na najwyższe obroty. Śmigiełko pochodzi z pierwszego numeru spitfaiera z deagostini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 ja sobie kupilem ten silnik http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4909&Product_Name=TR_35-48-C_800kv_Brushless_Outrunner_Eq:_AXi_2826 regler http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5498&Product_Name=TowerPro_n50A_Brushless_Speed_Controller_ pakiet http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4475&Product_Name=HXT_D9_G2_2300mAh_5S_20-30C_Lipo_Pack i skoro twój silnik chodzi dobrze na tym smigle to tez sprobuje bo moj tym bardziej p.s. ile ciągu ma twoj silnik na tym smigle? jaki pobor prądu? ciekawe czy u mnie pobor prądu wzrosnie czy zmaleje jak dam ten pakiet 5s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaper Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 ciekawe czy u mnie pobor prądu wzrosnie czy zmaleje jak dam ten pakiet 5s Kpisz, czy faktycznie pytasz???? Pewnie, że do samego latania, to w zasadzie rozumienie tego, co się dzieje w napędzie modelu nie jest ściśle niezbędne, ale wtedy - bierz tylko sprawdzone zestawy. A może pytasz nie o to, czy pobierany prąd wzrośnie po zastosowaniu wyżejnapięciowego pakietu, tylko jaki będzie w porównaniu z innym zestawem (np. wymienianym wyżej silnikiem i pakietem). Sukcesów modelarskich życzę, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Kaper, luz - co teraz 15 latek ma na fizyce? Kiedyś to było w ósmej klasie. Być może jeszcze nie ma szansy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaper Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 DZięki Kojot, Ale uwierz, że stwierdzienie "ciekawe czy" jakoś tak mnie ... zszokowało. Pewnie trzeba było się ucieszyć, że sprawa poboru prądu jest postrzegana jako zagadnienie warte zainteresowania, a nie zlekceważone. Poza tym, tak jak napisałem niżej - zapewne nie chodziło o wzrost pobieranego prądu po zmianie pakietu z 4s na 5s przy danym silniku i śmigle, a o porównanie dwóch różnych zestawów napędowych. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 chodzilo mi o to ile bedzie wynosil pobór prądu na tym smigle od spitfire i na tym pakiecie 5s względem smigla 12x6 apc-e 2lopatowego przy którym pobor prądu wynosi 34A i ciag 2,6kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek z Lublina Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Witam. Wyposażenie: silnik TR 35-42B 1250kv regulator TURNIGY Plush 60amp serva HXT900 9g pakiet zippy-r 2200mah 4cele odbiornik 8kanałowa corona z syntezą Krzysiek możesz podać wagę gotowego modelu do lotu , moim zdaniem bardzo przesadziłeś z tym tak dużym silnikiem i pakietem 4s. Do tego modelu wystarcza z powodzeniem silnik TURNIGY 3530 lub TURNIGY 3536, pakiet 1800-2200mAh 3s i regulator 30-40A. Twoje wyposażenie nadawałoby się do KATANY z Artexu, jeśli model byś trochę odciążył miałbyś większy komfort latania i model nie byłby taki szybki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Do tego modelu wystarcza z powodzeniem silnik TURNIGY 3530 lub TURNIGY 3536, pakiet 1800-2200mAh 3s i regulator 30-40A. Podejrzewam, że ten model ~800g waży? W moim modelu (inny, ale też akrobat 3d) 780-800g silnik turnigy 3530 jest za słaby (ze śmigłem 11x4,7 i pakietami 1600 i 2200). Boję się wisieć dłużej bo potem ciężko wyjść... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotter Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Moja Extra razem z pakietem 2200 waży około 940 g, a napedzam ja silnikiem Turnigy 3530-1100 ze smigłem APC 10x5E. Nie całkiem rozumiem skad taka masa, bo wyposażenie jest całkiem typowe, czyli Jeti 5, cztery serwa 9g i regulator 30A plus silnik ze śmigłem. Może folia pokryciowa była za ciężka ? Tym niemniej zastosowany napęd nie pozwala mi na zawis ani pionowe wznoszenia ani nawet bardziej obszerne pętle. Jest wystarczajacy natomiast na dosyć dynamiczne latanie, co mnie przy obecnych umiejętnościach zupełnie wystarcza. Rozgladam się za czymś nieco mocniejszym, ale np. AXi 2814/16 wydaje mi się nieco za drogi, a Turnigy 3536-1100 jakoś u nas znależć nie mogę. Zastanawiam się też nad 3530-1450 i mniejszym śmigłem, tak żeby uzyskać większą prędkość lotu kosztem zmniejszenia ciągu statycznego, no bo skoro i tak nie umiem latać 3D to poćwiczę chociaż jakąś bardziej klasyczną akrobację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Dobrym rozwiązaniem będzie wymiana pakietów 1800-2200 na 1300mAh. Czas lotu się skróci , ale waga zmaleje ok 50g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_73 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Witam Przeglądałem posty moich poprzedników i też chcę zaprezentować moją Extrę od p.Mirka. Modelik już po oblotach i jetem naprawdę zadowolony z efektów. Extra jest bardzo przewidywalna, po puszczeniu drążków leci jak po sznurku. kilka słow o wyposażeniu: silnik-TR 3530 1100 kv regiel- Turnigy Sentry 40 A odbiornik- Jeti Rex 5 MPD waga do lotu 940 g (myślę że z powodu folii Oracover- ponoć najcięższej ) kilka fotek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_73 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Jak widać p.Mirek nie ustaje w pracy nad poprawieniem i tak już świetnego wyglądu swojej Extry... Oto nowa kabinka którą świeżo dostałem Czyż nie jest śliczna ???he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek z Lublina Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Witam. Cieszę się, że ten model coraz bardziej przypomina prawdziwą EXTRĘ. I o to chodziło. W sobotę i w niedzielę na lotnisku w Radawcu jest zakończenie sezonu, zapraszam z tą Extra to może nakręcimy jakiś filmik. Pozdrawiam. Mirek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Zdecydowanie lepiej, wcześniej wyglądał jak edek z tą śmieszną małą kabinką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.