Miałczek Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Witam pękł mi łącznik gaźnika więc mam pytanie jest to do naprawy np; skleić czy pospawać , albo kupić taki łącznik może ktoś ma ja nie mogę takiego znaleźć
grafitxt Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Jak to jest od FTL 52cc, TGY 52cc to tu: https://hobbyking.com/en_us/xy-replacement-intake-manifold-50cc.html Może i to by podeszło: http://allegro.pl/podstawa-krociec-gaznika-do-kos-wykaszarek-cg-i6557207485.html ale trzeba pomierzyć. Mam taki silnik i zastanawiałem się na zrobieniem tego króćca z aluminium ale póki co jeszcze nie pękł.
Gość Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Jak to jest od FTL 52cc, TGY 52cc to tu: https://hobbyking.com/en_us/xy-replacement-intake-manifold-50cc.html Może i to by podeszło: http://allegro.pl/podstawa-krociec-gaznika-do-kos-wykaszarek-cg-i6557207485.html ale trzeba pomierzyć. Mam taki silnik i zastanawiałem się na zrobieniem tego króćca z aluminium ale póki co jeszcze nie pękł. Że Ci się chciało domyślać i szukać jaki to wogóle silnik... Szacun.
Miałczek Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 silnik jest to RCGF 45 z bocznym gaźnikiem
grafitxt Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Jeżeli rozstaw otworów w cylindrze to 42 mm to ten króciec z HK będzie pasował.
Miałczek Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 kurcze rozstaw śrub w cylindrze to 40mm a jakby dać komuś do pospawania dało by to rade czy raczej nie
.bercik. Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Witam Łącznik do gaźnika trzeba kupić nowy bądź dorobić , najlepszym materiałem jest Poliamid PA6 , w polsce nazywany TARNAMID oraz ERTALON. W niektórych silnikach element ten zrobiony jest z TEKSTOLITU. W żadnym wypadku nie można łącznika wykonać z materiału przewodzącego dobrze ciepło czyli metalu . Łącznik do gaźnika jest izolatorem który chroni go przed nadmiernym nagrzewaniem od cylindra bądź korpusu silnika . Tak więc Tomku szukaj jakiegoś zdolnego tokarza lub frezera ażeby Cię poratował , pozdrawiam roman 1
Miałczek Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 Dzięki wielkie łatwo nie będzie ale zobaczymy
japim Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Spróbuj wydrukować z Nylonu. Tylko najpierw rysunek 3D EDIT: albo spróbuj narysować w 2D i podeślij do mnie - będę w stanie pomoc. Istotna informacja - jakbyś podesłał tez informacje co jest z obu stron tego łącznika - w sensie jak wygląda gaźnik i jak wygląda cylinder i jaki jest rozmiar śrub których używasz do skręcenia tego.
RomanJ4 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Jeśli to żeliwo, to lutować twardo mosiądzem, spawanie żeliwa w tak małym detalu może się nie udać z uwagi na naprężenia i cienkie w sumie ścianki (w ogóle żeliwo to dość ciężki temat na zimno nawet elektrodami niklowymi), z kolei nie wszystkie siluminy dobrze się TiG-iem AC spawają (zależy od domieszek...) Ale mnie to (po dokładnym przyjrzeniu) wygląda na ... bakelit, lub coś pochodnego (jak śmierdząca fenolem przy szlifowaniu podstawka pod gaźnik w Maluchu )
.bercik. Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Spróbuj wydrukować z Nylonu. Tylko najpierw rysunek 3D EDIT: albo spróbuj narysować w 2D i podeślij do mnie - będę w stanie pomoc. Istotna informacja - jakbyś podesłał tez informacje co jest z obu stron tego łącznika - w sensie jak wygląda gaźnik i jak wygląda cylinder i jaki jest rozmiar śrub których używasz do skręcenia tego. Kolektor dolotowy rozgrzewa się do temperatury ponad 100 C - mam obawy że filament się rozpłynie .
RomanJ4 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 A porównawczo głowica do 120-kilku °C ? Chyba kolega troszkę przesadza, parzyłby w palce, poza tym ciągle chłodzony jest świeżą mieszanką, i oddzielony od cylindra termorezystywną klingerytową (lub inną) uszczelką...
japim Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Nylon drukuje sie w 230 - 240st C. Przy 200st C nawet nie chce z dyszy wypłynąć...
.bercik. Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Nylon drukuje sie w 230 - 240st C. Przy 200st C nawet nie chce z dyszy wypłynąć... Najgorszy przypadek to zatrzymanie gorącego silnika wtedy łącznik nagrzewa się do temperatury cylindra, ale jeśli nylon płynie w 230 C to można spróbować . Tak więc Przemku ratuj Tomasza , jestem ciekaw co z tego wyjdzie . pozdrawiam roman
japim Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Czekam na jakies info. Tomek dostanie wydruk w cenie przesylki
gignasiak Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Możesz poszukać w servisie z kosiarka mi skoro gaznik niektóre pasuja to może taki króciec mają
Miałczek Opublikowano 15 Października 2017 Autor Opublikowano 15 Października 2017 Witam na razie zostało sklejone trzyma bardzo mocno zobaczymy po locie ale na razie nie ma czasu i pogody ale jak coś będzie nie tak to jestem w kontakcie z Przemkiem
Miałczek Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 Witam łącznik zamontowany wygląda bardzo ładnie fachowa robota wielkie dzięki Przemek a wygląda tak
Rekomendowane odpowiedzi