Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Postanowiłem szybko sobie polatać nad zamarzniętym jeziorem

post-903-0-58814800-1513955095_thumb.jpg

Najpierw go oskórowałem

post-903-0-12593100-1513955290_thumb.jpg

Itu zonk w jednym skrzydle jest pręt w drugim brak.

Różna jest również waga skrzydeł

post-903-0-98596700-1513955548_thumb.jpg

Opublikowano

Eee dostanie malowanie tak aby można go odróżnić przy dużej szybkości i znacznej odległości

post-903-0-92283800-1513973787_thumb.jpg

Nawet odlewy skrzydeł są różne

Waga 25g bez pręta i 34g z węglem

Różnice w wadze zniweluje długością dzwigara oraz ołowiem

Opublikowano

Zastanawia mnie czy pręt w skrzydle nie jest po to aby go rzucać właśnie za to skrzydło, z kolei brak jakiego kolwiek dzwigara zapewne skończyłoby się efektownym rozbiciem modelu

Obejrzałem manuala multiplexa tam jest dźwigar, na chińskiej stronie podczas montażu też widać otwór na pręt węglowy - dźwigar

Opublikowano

Model ma już zamontowany zespół napędowy oraz serwa jutro dostanie żółtą farbę i w górę

post-903-0-03287600-1514286406_thumb.jpg

Waga do lotu jakieś 370-390g

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jest jeszcze pylon który ma klasyczne sterowanie.

Jak ustawić aparaturę turnigy aby mieć lotki na drążku gazu (prawy) wysokość na lewym drażku

post-903-0-53443500-1516141795_thumb.jpg

Opublikowano

Już po problemie, instrukcja mówi elevon i już działa wszystko, testy wkrótce. Generalnie chodziło mi o to ze ustawiając kierunek i wysokość na jednym drążku było to ciężko pilotowac.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.