Skocz do zawartości

DPD - czy ktoś już reklamował opieszałość kuriera?


Emhyrion

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego napisałem, że "jak dotąd". Niestety, punkt GLS w czasie długiego weekendu po prostu nie działał. Nikt nie mydlił oczu, że przyjmują i wysyłają, mieli długi weekend i cześć. 

 

Ja najgorsze wspomnienia mam z DHL. Nigdy nie dostarczyli przesyłki w oznaczonych godzinach, zawsze coś pokręcili. Niestety większość z Niemiec idzie właśnie przez nich, więc za każdym razem chory jestem. A już najbardziej mnie wkurza fakt, że w centrali nie podają telefonu do kuriera, tylko trzeba się przez panienkę na infolinii bawić w głuchy telefon. Umawianie się "gdzieś na mieście", bo akurat nie ma mnie w domu to prawdziwy hardcore. 

 

Z ciekawości sprawdziłem, czy coś się zmieniło w statusie przesyłki. Jest godzina 13.15, nadal ostatni wpis jest z wczoraj około 20. Rewelacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jedyną firmą kurierską, z którą miałem problemy powtarzalne jest DPD, filia w Radomiu. Na pierwsze 4-5 kursów mieli 3 wpadki :blink: . Ostatnio jest lepiej. Poprawił sie kontakt, teraz sms-ują zanim podejmą próbę dostarczenia, w sms jest kontakt do kuriera, a nie do centrali.

 

B. fajny jest GLS, świetny UPS (genialny tracking poprzez stronę WWW - szybkie i częste aktualizacje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli szło tydzień... W systemie postawiłem paczkę w środę, pojawiła się w piątek rano, wyszła w poniedziałek, doszła w środę. Pięknie...

 

Całe szczęście, że podobno nie rzucali tym i nie rozjeżdżali czołgiem, więc o tyle dobrze, że Huricane cały i zdrowy dojechał do Szczecinka. Ale czas dostawy naprawdę poraża :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

 

Pytanie – czy ktoś ma jakieś doświadczenia w reklamowaniu opieszałości pracy kurierów? Jak i gdzie to zgłaszać? 

 

Do centrali firmy.

W rezultacie otrzymasz informację pisemnie, że "dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w pracy kurierów/placówek za co serdecznie przepraszamy"

A kuriera którego za to zwolnią, zobaczysz przy następnej odbieranej paczce w barwach kolejnej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszło pismo do centrali z reklamacją. Przy czym wyraźnie zaznaczyłem, że nie winię kurierów. Oni tylko donoszą to co się pojawi na terminalu. I donieśli dobrze, bez uszkodzeń.

 

W mojej ocenie zawiodła centrala. Zażądałem zwrotu tych kilku złotych które dopłaciłem za to że miało przyjść w sobotę. Zobaczymy...

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz i mi podpadł DPD. W piątek wysłałem przesyłkę do Krakowa z opcją dostawy w sobotę. W sobotę rano pojawiła się informacja, że przesyłka została wydana kurierowi do doręczenia. Około 14-tej klient nie mogąc się doczekać zadzwonił do kuriera, a ten go go po prostu poinformował bezczelnie, że nie dostarczy przesyłki. Do tego w trackingu jest sobie ładny wpis, że uzgodniono nowy termin odbioru co oczywiście jest nieprawdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja reklamuję. Wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru oficjalną skargę z żądaniem przeprosin i zwrotu dopłaty z tytułu szybkiej wysyłki "na sobotę". List doszedł, czekam dwa tygodnie na ustosunkowanie się do niego, jak nie to piszę drugi a potem składam skargę do UOKiK. 

 

Przyznam, że złość mi trochę przeszła. Teraz będę się z nimi przepychał wyłącznie dla sportu. Jeśli przy okazji wyjdzie mi z tego jakiś fajny materiał do opisania, to tym lepiej, będę miał co na kolegium redakcyjnym zgłosić. Ogólnie: nie odpuszczę. Zobaczymy co będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że z DPD, jeśli sklep z wódką przy mnie w środę odbierał przesyłkę i zgłaszał ją w systemie DPD, czego dowodem jest oficjalny numer nadania potwierdzony w systemie. Ja nie zamawiałem flaszki ndo wysyłki, a sklep był jedynie pośrednikiem między mną a DPD. Zresztą ślady przesyłki i to jak długo szła są w systemie, a sklep jako taka większa skrzynka pocztowa zrobił swoje i do niego nie mam pretensji. Przypuszczam nawet, że to oni mogliby być wściekli, bo sklep mały, paczka duża, a leżała u nich do poniedziałku. 

 

Na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni - zgoda. Ale 14 x 2 to właśnie miesiąc. I tyle daję im czasu. I nie bój nic - UOKiK bardziej im potrafi dopiec niż pismo przedprocesowe. 

 

Poza tym - nie psuj mi zabawy. Od samego początku piszesz, że nie ma sensu, że burza w szklance wody, że nic z tego nie będzie, teraz, że "to nie tak". Właśnie że tak - nie zamierzam puścić swojego i w dupie mam te parę złotych dopłaty, bo to nie o to chodzi, tylko o lekceważenie klienta. To oni są dla nas, a nie my dla nich. Oni bez klientów nie istnieją i oczywiście ja wysyłając czy odbierając coś średnio raz na miesiąc nie jestem dla nich żadną wartością, to i tak będę się z nimi bujał choćby dla sportu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Od samego początku piszesz, że nie ma sensu, że burza w szklance wody, że nic z tego nie będzie,

Wręcz odwrotnie, przeczytaj co pisałem.

 

- UOKiK bardziej im potrafi dopiec niż pismo przedprocesowe. 

 

Właśnie o to chodzi, że próbuje cię nakierować na prawidłowe działanie.

UOKIK nie zajmuje się sprawami indywidualnymi od tego jest rzecznik konsumentów. 

 

Pytałem się o ten sklep ze względu właśnie na pośrednika. Furgonetka, wysyłaj taniej itp też wysyłają przesyłki kurierskie ale to nie jest umowa pomiędzy nadawcą a kurierem a tylko nadawcą a pośrednikiem. Dla kuriera nadawca nie jest stroną w sporze.

Dlatego zadałem dwukrotnie o to pytanie,( między innymi o ten regulamin sklepu) Chodzi o adresata reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.