Emhyrion Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Dlatego napisałem, że "jak dotąd". Niestety, punkt GLS w czasie długiego weekendu po prostu nie działał. Nikt nie mydlił oczu, że przyjmują i wysyłają, mieli długi weekend i cześć. Ja najgorsze wspomnienia mam z DHL. Nigdy nie dostarczyli przesyłki w oznaczonych godzinach, zawsze coś pokręcili. Niestety większość z Niemiec idzie właśnie przez nich, więc za każdym razem chory jestem. A już najbardziej mnie wkurza fakt, że w centrali nie podają telefonu do kuriera, tylko trzeba się przez panienkę na infolinii bawić w głuchy telefon. Umawianie się "gdzieś na mieście", bo akurat nie ma mnie w domu to prawdziwy hardcore. Z ciekawości sprawdziłem, czy coś się zmieniło w statusie przesyłki. Jest godzina 13.15, nadal ostatni wpis jest z wczoraj około 20. Rewelacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Jedyną firmą kurierską, z którą miałem problemy powtarzalne jest DPD, filia w Radomiu. Na pierwsze 4-5 kursów mieli 3 wpadki . Ostatnio jest lepiej. Poprawił sie kontakt, teraz sms-ują zanim podejmą próbę dostarczenia, w sms jest kontakt do kuriera, a nie do centrali. B. fajny jest GLS, świetny UPS (genialny tracking poprzez stronę WWW - szybkie i częste aktualizacje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Czyli szło tydzień... W systemie postawiłem paczkę w środę, pojawiła się w piątek rano, wyszła w poniedziałek, doszła w środę. Pięknie... Całe szczęście, że podobno nie rzucali tym i nie rozjeżdżali czołgiem, więc o tyle dobrze, że Huricane cały i zdrowy dojechał do Szczecinka. Ale czas dostawy naprawdę poraża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiiii Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 To teraz możesz spokojnie złożyć reklamację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 (...) Pytanie – czy ktoś ma jakieś doświadczenia w reklamowaniu opieszałości pracy kurierów? Jak i gdzie to zgłaszać? Do centrali firmy. W rezultacie otrzymasz informację pisemnie, że "dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w pracy kurierów/placówek za co serdecznie przepraszamy" A kuriera którego za to zwolnią, zobaczysz przy następnej odbieranej paczce w barwach kolejnej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiiii Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 To po co było zaczynać ten temat? Co by się wyżalić komuś w rękaw czy coś z tym zrobić aby się to nie powtarzało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Reklamuj, Paweł. Jak sobie pościelimy,... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Poszło pismo do centrali z reklamacją. Przy czym wyraźnie zaznaczyłem, że nie winię kurierów. Oni tylko donoszą to co się pojawi na terminalu. I donieśli dobrze, bez uszkodzeń. W mojej ocenie zawiodła centrala. Zażądałem zwrotu tych kilku złotych które dopłaciłem za to że miało przyjść w sobotę. Zobaczymy... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszj Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Teraz i mi podpadł DPD. W piątek wysłałem przesyłkę do Krakowa z opcją dostawy w sobotę. W sobotę rano pojawiła się informacja, że przesyłka została wydana kurierowi do doręczenia. Około 14-tej klient nie mogąc się doczekać zadzwonił do kuriera, a ten go go po prostu poinformował bezczelnie, że nie dostarczy przesyłki. Do tego w trackingu jest sobie ładny wpis, że uzgodniono nowy termin odbioru co oczywiście jest nieprawdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Ja reklamuję. Wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru oficjalną skargę z żądaniem przeprosin i zwrotu dopłaty z tytułu szybkiej wysyłki "na sobotę". List doszedł, czekam dwa tygodnie na ustosunkowanie się do niego, jak nie to piszę drugi a potem składam skargę do UOKiK. Przyznam, że złość mi trochę przeszła. Teraz będę się z nimi przepychał wyłącznie dla sportu. Jeśli przy okazji wyjdzie mi z tego jakiś fajny materiał do opisania, to tym lepiej, będę miał co na kolegium redakcyjnym zgłosić. Ogólnie: nie odpuszczę. Zobaczymy co będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiiii Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 W tym przypadku to trochę nie tak. UOKIK nie zajmuje się takimi sprawami. A 14 dni też nie obowiązuje. Czy jesteś stroną w tej umowie? TZ z kim masz umowę z GLS czy sklepem z wódą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Oczywiście że z DPD, jeśli sklep z wódką przy mnie w środę odbierał przesyłkę i zgłaszał ją w systemie DPD, czego dowodem jest oficjalny numer nadania potwierdzony w systemie. Ja nie zamawiałem flaszki ndo wysyłki, a sklep był jedynie pośrednikiem między mną a DPD. Zresztą ślady przesyłki i to jak długo szła są w systemie, a sklep jako taka większa skrzynka pocztowa zrobił swoje i do niego nie mam pretensji. Przypuszczam nawet, że to oni mogliby być wściekli, bo sklep mały, paczka duża, a leżała u nich do poniedziałku. Na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni - zgoda. Ale 14 x 2 to właśnie miesiąc. I tyle daję im czasu. I nie bój nic - UOKiK bardziej im potrafi dopiec niż pismo przedprocesowe. Poza tym - nie psuj mi zabawy. Od samego początku piszesz, że nie ma sensu, że burza w szklance wody, że nic z tego nie będzie, teraz, że "to nie tak". Właśnie że tak - nie zamierzam puścić swojego i w dupie mam te parę złotych dopłaty, bo to nie o to chodzi, tylko o lekceważenie klienta. To oni są dla nas, a nie my dla nich. Oni bez klientów nie istnieją i oczywiście ja wysyłając czy odbierając coś średnio raz na miesiąc nie jestem dla nich żadną wartością, to i tak będę się z nimi bujał choćby dla sportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiiii Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Od samego początku piszesz, że nie ma sensu, że burza w szklance wody, że nic z tego nie będzie, Wręcz odwrotnie, przeczytaj co pisałem. - UOKiK bardziej im potrafi dopiec niż pismo przedprocesowe. Właśnie o to chodzi, że próbuje cię nakierować na prawidłowe działanie. UOKIK nie zajmuje się sprawami indywidualnymi od tego jest rzecznik konsumentów. Pytałem się o ten sklep ze względu właśnie na pośrednika. Furgonetka, wysyłaj taniej itp też wysyłają przesyłki kurierskie ale to nie jest umowa pomiędzy nadawcą a kurierem a tylko nadawcą a pośrednikiem. Dla kuriera nadawca nie jest stroną w sporze. Dlatego zadałem dwukrotnie o to pytanie,( między innymi o ten regulamin sklepu) Chodzi o adresata reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi