Marek_Spy Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Mam taki problem z elektrozaworem który się przetarł, wytoczenie takiego elementu jest niemożliwe ale może jest jakaś inna metoda o której nie wiem ? w tej tulei porusza sie stalowy tłok a sterowanie jest przez elektromagnes. Moze ktoś cos wymysli ?
mike217 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Z czystej ciekawości dlaczego wytoczenie jest niemożliwe? Być może dało by się zrobić pasowną nakładkę na to co się przetarło? dlaczego się przetarło i która średnica jest krytyczna?
Marek_Spy Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 Na tą tulejke nachodzi cewka z fragmentem stali i tu tez nie bardzo jak zmienić które wymiary są krytyczne ? chyba można by było stoczyć rdzeń elektromagnesu grubość tej tulei jest około 0,2. Na razie nie mam konceptu jak to zrobić Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Rawen 75 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Z tego co widzę ta tuleja jest wytłoczką, a podtoczenie do średnicy ścianki jak piszesz 0,2mm-awykonalne. Prędzej szukanie w sklepie nowej.
Marek_Spy Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 Wewnątrz jest ruchomy rdzeń elektromagnesu i podczas ruchów się wytarlo to ja wiem ze wytoczenie jest trudne chyba ze się zrobi do tego narzędzia. Oczywiście takiej tulei nie kupisz wiec mam problem,pomierzylem jeszcze raz i jednak jest to 0,5 co nie zmienia faktu ze bardzo trudno to zrobić Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Moze jakaś inna technologia naniesienia warstwy materiału np. żywic ale to musi być twarde i mieć odporność na ścieranie
PK999 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Dobrze widzę, że zawór przestawiania fazy opel/chevrolet? Gdzieś miałem rozebrany na potrzeby samoszkolenia, mogę poszukać.
Marek_Spy Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 Owszem ale akurat Peugeot Citroen, pewnie będzie się różnił wymiarami a budowa bedzie ta sama ale czy ktos wie jaka jest twardość spoin do lutowania aluminium np. ALU2200 ?
PK999 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Owszem ale akurat Peugeot Citroen, pewnie będzie się różnił wymiarami a budowa bedzie ta sama ale czy ktos wie jaka jest twardość spoin do lutowania aluminium np. ALU2200 ? Tożto teraz jedna firma . Jesteś pewien, że to aluminium?
Marek_Spy Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 Raczej tak bo magnes się nie przyciąga wiec co ? Ale myślę o pokryciu od wewnątrz stopem do lutowania alu i rozwiertakiem zrobienia odpowiedniej średnicy.Produkt Delphi celowo postarzany Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
mike217 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Na moje oko to nierdzewka jest. A jak nierdzewka to można by srebrem .... 1
Marek_Spy Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 Raczej nie bo to musi być obojętne dla pola magnetycznego , na zewnątrz jest cewka a w środku rdzeń przesuwający zawór Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
mike217 Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 No a stal nierdzewna zazwyczaj jest ..
Marek_Spy Opublikowano 5 Września 2018 Autor Opublikowano 5 Września 2018 A dlaczego pytasz o cenę dość drogi Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka No a stal nierdzewna zazwyczaj jest ..Nie wiem czy stal nierdzewna jest diamagnetykiem raczej nie ale to ciągle przypomina mi aluminium Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Paweł Prauss Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 Bo może nie warto naprawiać...
Marek_Spy Opublikowano 5 Września 2018 Autor Opublikowano 5 Września 2018 Zalezy jakie koszt naprawy a i temat ciekawy Brakuje mi malej tokarki bo frezowanie na wymiar w rekach raczej jest malo dokladneWysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
japim Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 A dlaczego pytasz o cenę dość drogi Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Nie wiem czy stal nierdzewna jest diamagnetykiem raczej nie ale to ciągle przypomina mi aluminium Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Magnetyczność możesz sobie sprawdzić magnesem. Austenityczne stale nierdzewne (serii 3xx) są niemagnetyczne Ale za to stale serii 4xx już są. Tez obstawiam że to jest nierdzewka.
Marek_Spy Opublikowano 5 Września 2018 Autor Opublikowano 5 Września 2018 Jest niemagnetyczne a jaki to materiał nie wiem teraz mi wodę z mózgu robicie :D twarde to jest
Rekomendowane odpowiedzi