Skocz do zawartości

Regeneracja aluminiowej tulejki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem z elektrozaworem który się przetarł, wytoczenie takiego elementu jest niemożliwe ale może jest jakaś inna metoda o której nie wiem ? w tej tulei porusza sie stalowy tłok a sterowanie jest przez elektromagnes. Moze ktoś cos wymysli ?

post-24-0-69717200-1536060313_thumb.jpgpost-24-0-27727200-1536060326_thumb.jpgpost-24-0-63796800-1536060364_thumb.jpg

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Z czystej ciekawości dlaczego wytoczenie jest niemożliwe? Być może dało by się zrobić pasowną nakładkę na to co się przetarło? dlaczego się przetarło i która średnica jest krytyczna?

Opublikowano

Na tą tulejke nachodzi cewka z fragmentem stali i tu tez nie bardzo jak zmienić które wymiary są krytyczne ?

chyba można by było stoczyć rdzeń elektromagnesu grubość tej tulei jest około 0,2. Na razie nie mam konceptu jak to zrobić

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Z tego co widzę ta tuleja jest wytłoczką, a podtoczenie do średnicy ścianki jak piszesz 0,2mm-awykonalne. Prędzej szukanie w sklepie nowej.

Opublikowano

Wewnątrz jest ruchomy rdzeń elektromagnesu i podczas ruchów się wytarlo to ja wiem ze wytoczenie jest trudne chyba ze się zrobi do tego narzędzia. Oczywiście takiej tulei nie kupisz wiec mam problem,pomierzylem jeszcze raz i jednak jest to 0,5 co nie zmienia faktu ze bardzo trudno to zrobić

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Moze jakaś inna technologia naniesienia warstwy materiału np. żywic ale to musi być twarde i mieć odporność na ścieranie

Opublikowano

Dobrze widzę, że zawór przestawiania fazy opel/chevrolet?

Gdzieś miałem rozebrany na potrzeby samoszkolenia, mogę poszukać.

Opublikowano

Owszem ale akurat Peugeot Citroen, pewnie będzie się różnił wymiarami a budowa bedzie ta sama ale czy ktos wie jaka jest twardość spoin do lutowania aluminium np. ALU2200 ? 

Opublikowano

Owszem ale akurat Peugeot Citroen, pewnie będzie się różnił wymiarami a budowa bedzie ta sama ale czy ktos wie jaka jest twardość spoin do lutowania aluminium np. ALU2200 ? 

Tożto teraz jedna firma  ;) . Jesteś pewien, że to aluminium? 

Opublikowano

Raczej tak bo magnes się nie przyciąga wiec co ? Ale myślę o pokryciu od wewnątrz stopem do lutowania alu i rozwiertakiem zrobienia odpowiedniej średnicy.Produkt Delphi celowo postarzany

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Raczej nie bo to musi być obojętne dla pola magnetycznego , na zewnątrz jest cewka a w środku rdzeń przesuwający zawór

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A dlaczego pytasz o cenę dość drogi

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

No a stal nierdzewna zazwyczaj jest ..

Nie wiem czy stal nierdzewna jest diamagnetykiem raczej nie ale to ciągle przypomina mi aluminium

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zalezy jakie koszt naprawy a i temat ciekawy


Brakuje mi malej tokarki bo frezowanie na wymiar w rekach raczej jest malo dokladne

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Opublikowano

A dlaczego pytasz o cenę dość drogi

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Nie wiem czy stal nierdzewna jest diamagnetykiem raczej nie ale to ciągle przypomina mi aluminium

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

 

Magnetyczność możesz sobie sprawdzić magnesem.

Austenityczne stale nierdzewne (serii 3xx) są niemagnetyczne

Ale za to stale serii 4xx już są.

 

Tez obstawiam że to jest nierdzewka.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.