Irek M Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Tak, konkretny i zastanawiam się jak ściągnać ten plan :?: :idea:
paweln7 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Pogadaj z Modele MAX może ściągną oryginał. Jeśli chcesz zapisać te obrazki to " klikasz lewy przycisk myszy i zapisz obrazek jako.. "i coś tam jest
Irek M Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Funkcję prawego klawisza mam opanowaną - gdyby było inaczej nie wkleiłbym fotki modelu :rotfl: Próbowałem nawet w Corel'u coś z nimi robić ale nie potrafię.
pacek Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 a masz o nim więcej informacji, np wzory malowań ?
Irek M Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Malowań to raczej nie znajdziesz - samolot z 1916 r więc generalnie kolor pótna - ale podoba mi sie on. Natomiast co do mojej przeróbki to chyba sie poddam i wyjdzie to co szybciej i łatwiej z lepszym dostepem do silnika - chyba że byłaby to wersja elektro.
pacek Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 zdjęcie które znalażłem sugerowałoby że kadłub był malowany na jakiś kolor :?:
Irek M Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Akurat jest to jedna z bardzo nielicznych fotek :rotfl: Fakt widać na niej , że kadłub ma inny kolor niż statecznik pionowy. Jeśli było tu malowanie 2barwne to pewnie coś jak w Halberstadt'ach; zielony + ziemisty. Zgaduję tylko nie mniej podoba mi się. Mam nadzieję, że w tygodniu dojdzie już do mnie plan Junkersa J.2 - on też mi sie spodoba :rotfl:
pacek Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Schutte zainteresował mnie ze względu na niezłe proporcje, na oko mógłby być niezłym kombatem IWW :mrgreen: (niestety mam tą przypadłość, że na wszystkie samoloty patrzę pod kątem rozwałki :mrgreen: ) dość zwarta i prosta konstrukcja, dość nisko osadzony górny płat,... ale z tego co się doczytałem na airwar to za dużo go nie wyprodukowali, tak więc raczej nie należy liczyć na zbyt obfitą dokumentację
Janek Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Ale czemu zaraz rozwałki, w kombacie przecież chodzi o ścinanie taśmy a nie rozwałkę A samolot owszem ciekawy, tylko pewnie skończyło by się na naciąganiu regulaminu i górny płat został by obsadzony na kadłubie. No i bida z podbudową historyczną i malowaniem..
Irek M Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 Trochę news'ów :rotfl: : zmieniłem kształt statecznika poziomego nowa płoza ogonowa i jej mocowanie nowy statecznik pionowy wraz z mocowaniem. Niestety ide na łatwiznę i nos chcę wykonać po najmniejszej linioporu , będzie to więc coś a la Fokker d.VII lub Pfalz E.V. Pozostałe elementy jak statecznik pionowy i poziomy też są od innych typów modeli...znaczy wyjdzie taka sobie lużna wariacja nt. samolotów IWW :rotfl:
Irek M Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 Ponieważ z pracą nad modelem nikt mnie nie goni, nikt nie czeka - mogę sobie pozwolić na komfort dłuuugiego zastanawiania się :rotfl: I własnie zastanawiam się; lepiej pasuje statecznik pionowy od modelu Halberstadt czy może od Schutte-Lanz; Ten czy tamten, o to jest pytanie :lol2: .
Rob Mc Fly Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Ten czy tamten, o to jest pytanie :lol2: . Załóż ankietę :wink: :mrgreen: . Obstawiam drugi.
karlem Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 ...Załóż ankietę . Ładziakowi od razu humor się poprawi... :wink:
Irek M Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 Hmm...nie takiej odpowiedzi spodziewaliśmy się I co ja teraz pocznę :?: Chyba faktoza - bez ankiety nie obejdzie się :rotfl: Ale mnie bardziej podoba się pierwsza wersja z tym "rusztowaniem".
Janek Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Ten pierwszy kojarzy się trochę z B17 ale skoro go wolisz to rób jak chcesz. Ja głosuję za drugim.
Irek M Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 Choć mało widoczne i mało widowiskowe ale prace wciaz postępują :twisted: Teraz skupiłem się na przodzie modelu. Zrezygnowałem z osłony sinika rotacyjnego na osłone silnika rzędowego. Łatwo powiedzieć ale jak to zrobić by było sztywno, a jednoczesnie był dostęp do silnika :?: :idea: Wymysliłem sobie coś takiego; i częściowo wykonana chłodnica;
Grzegorz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Czy nie obawiasz się problemów z chłodzeniem?
Irek M Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 Między rurkami są szczeliny, do tego dojdą ze dwa otwory jakieś fi 10mm z przodu oraz kilka szczelin z boku. Jest to moja pierwsza kostrukcja z zamkniętym przedziałem silnika. W zestawie S.E 5 jest przód niemal identyczny i chyba nie było problemow z chłodzeniem. Wszystko wyjdzie w praniu. Jedyna modyfikacja od wczoraj to możliwośc przyklejenia scianki czołowej na stałe bo okazało się, iż silnik mogę wyciągnac z tej puszki górą.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.