Skocz do zawartości

Extra 330S vs Edge 540v3


Rekomendowane odpowiedzi

 

Baterie od zapłonu obok odbiornika ?

 

Pakiet powędruje w okolice domku.

 

 

powiedz mi jeszcze jak wypadł Tobie SC

 

W trakcie dopasowywania maski okazało się, że oryginalne tuleje montażowe do silnika (70mm) są za długie i piasta śmigła za bardzo wystaje - konkretnie to cała. Tak więc na wyważanie trzeba jeszcze poczekać. W poniedziałek kolega ma wytoczyć nowe dystanse. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 136
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wcześniej w temacie był dylemat odnośnie wielkości baterii, ja dziś ulotniłem extrę którą skasowałem w zeszłym roku, wylatałem jeden zbiornik paliwa bo po zatankowaniu ponownie, lot był króciutki bo upierdzieliła się rura wydechowa , nie wiem dlaczego w zeszłym roku tak samo pięknie przy cylindrze odkroił się tłumik w większym modelu z chińskim silnikiem RCGF55, winą obarczyłem chińczyków bo po taniości robili, komin zespawałem i hulał całe lato.

Dziś to samo sie przytrafiło oryginalnemu  RCGF 32 który nie był kupowany po taniości, nic to, jutro się komin zespawa.

Wracając do akumulatorów , drugiego lotu nie liczę bo był za krótki.

Więc po wylataniu jednego zbiornika paliwa z akumulatora SLS  7,4V   , 1000mah    , zasilającego zapłon poszło 70mah.

Z dwóch akumulatorów FOXY 7,4V , 1300mah  zasilających serwa poszło 180mah  , po 90mah z każdego pakietu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciał bym się poradzić w kwestii serwa przepustnicy.

Gdzie lepiej umieścić to serwo,w domku blisko silnika,czy przed domkiem troszkę dalej od silnika.Dźwignia serwa z dźwignią przepustnicy będzie połączona popychaczem stalowym 2mm,ze snapami kulowymi.(myślę że tak może być)....  :unsure: 

 

 

post-8470-0-13549700-1553621253_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguły serwo gazu mocuje się tam gdzie fabryka przewidziała a jak nie przewidziała to w miejscu takim by popychacz nie był powyginany,nie przeszkadzał , nie ocierał o kadłub czyli tak naprawdę jak najbliżej silnika. Jeśli takie umieszczenie ma wpływ na wyważenie to można zamontować je i w kadłubie ale jest to kłopotliwe .

Ty i tak ustaliłeś odległość serwa od silnika długością popychacza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Z reguły serwo gazu mocuje się tam gdzie fabryka przewidziała a jak nie przewidziała to w miejscu takim by popychacz nie był powyginany,nie przeszkadzał , nie ocierał o kadłub czyli tak naprawdę jak najbliżej silnika. Jeśli takie umieszczenie ma wpływ na wyważenie to można zamontować je i w kadłubie ale jest to kłopotliwe .

Ty i tak ustaliłeś odległość serwa od silnika długością popychacza ;)

Rafał co do popychacza,to akurat taki miałem(posłużył mi tylko do pokazania jaki chcę zastosować) no a długość mogę zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym dodatkowo radził wzmocnić dwoma pasmami rowingu węglowego na żywicy od wewnątrz te wszystkie wycięcia w masce wzdłuż całej ich krawędzi. Od kiedy tak robię skończył się problem z uszkodzeniami maski po czasie od drgań (laminat potrafił pękać w najsłabszym miejscu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym dodatkowo radził wzmocnić dwoma pasmami rowingu węglowego na żywicy od wewnątrz te wszystkie wycięcia w masce wzdłuż całej ich krawędzi. Od kiedy tak robię skończył się problem z uszkodzeniami maski po czasie od drgań (laminat potrafił pękać w najsłabszym miejscu).

Łukasz jaki ten rowing,czy taki ???  https://allegro.pl/oferta/rowing-weglowy-tex1600-hts40-24k-3mb-7846657680?reco_id=f9334227-50cb-11e9-bd29-246e963207c0&sid=1147bbb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki może być. Tylko pamiętaj, że żywica ma być do laminowania a nie jakiś klej poxipolopodobny  :D

Włókna maja się dobrze przesączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zna już wagę modelu?

Czy jest w zasięgu 4,5kg do lotu?

Ja dziś się rozstałem z extrą 1,8m , została sprzedana , co prawda jeszcze u mnie stoi ale juz tak jak by jest sprzedana, choć nowy nabywca boi się nią polecieć (pierwsza benzyna) i zdecydował że model kupuje , zapłaci , ale zostaje na razie u mnie a on jeszcze szlifuje pilotaż.

Model sprzedałem cały kompletny i gotowy do lotu więc chyba tym sposobem rozstanę się ze skalą 1,8m bo teraz aby zostać posiadaczem takiego modelu musiał bym wszystko kupić a jak wiadomo wyposażenie kosztuje więcej niz model.

Mam dwa modele 2,2m  (prawie , jeden nie ma lotki), więc wychodzi na to że pozostanę przy 2,2m.

Ale bardzo mnie interesuje ile waży i jak lata model 1,8m renomowanego producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.