Skocz do zawartości

SU 26 EPP z Cyber Fly


BART

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

w sumie - jak tak oglądam Twój film Diem i porównuje go do mojego i Ty po kilku lotach na RWD tak kręcisz a ja po męczeniu piperka EPP dalej latać nie umiem - to chyba sobie odpuszcze latanie i zajme sie budowaniem :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, ja wariat jestem. Ostatnio przy oblocie spaliny gornoplata 30s po wytrymowaniu probowalem robic zawis i zylete, mocy brakowalo i ciagnelo go w dol ale zawis nawet wyszedl :D Klneli po mnie na lotnisku ze se model rozwale (lepiej w pierwszym locie niz po tym jak mi sie spodoba :D)

Nic sie nie zrazaj - wysoko modelem do gory i wyrabiaj co tylko na dragach przyjdzie Ci do glowy. Gwarantuje Ci ze jak tym sie wlatasz to inny model juz nie bedzie dla Ciebie problemem, ten jest maly i nerwowy. Glownie uczylem sie na symku, rwd po pierwszym locie (i ekscytacji ze cos co moje dwie lewe rece zbudowaly polecialo) znudzilo mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja na symku ćwiczylem może max godzine, przy czym był to FMS xD. Pozniej przestal mi działać kabel po formacie. Musze jeszcze zwiekszyć wychylenia i troche bardziej poszaleć. Ostatnio uczylem sie przelotów jak najniżej - udało sie :D. Zrobilem kilka z 30cm nad zbożem a pozniej to samo tylko że na pleckach :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie!

Doszedł do mnie mój Sukhoi. :rotfl:

Ciekawa kolorystyczna opcja bo czerwona :).

Niestety Pan Marek nie miał silnika RAY, wiec, po wcześniejszej konsultacji, dał mi E-Maxa cf-2822. Nie chciałem taniego dzwonka tower pro, gdyż taki zrezygnował ze współpracy po kilku godzinach :oops: (Jest już na chodzie z nowym drutem ale należy mu się emeryturka) . Wracając do tematu, zacząłem kleić model (tutaj koledzy mnie na pewno skarcą) zwykłym technicznym klejem cyjanoakrylowym. Zrobiłem to po wcześniejszej próbie wiązania - trzyma mocno.

Moje pytanie do kolegów forumowiczów jest takie - czym przykleiliście płat do kadłuba, gdyż boję się tu użyć tu kleju z rodziny CA, bo będzie to oznaczać trwałe zscalenie połączenia, które może być wielce kłopotliwe przy wymianie np. nieposłusznego serwa.

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pragnął bym przedstawić kolegom mojego skończonego już Sukhoi. Mam nadzieję że autor nie będzie miała mi za złe że nie otwieram nowego wątku, tylko się podczepiam :)

 

 

Oficjalna konfiguracja:

serwa sg-91, silnik CF2822, pakiet 3s 1,3 Ah Rc-system, regulator 30A MAG-8, nadajnik odbiornik e-sky

 

Waga do lotu: 430 g

 

SC :4-5 cm od krawędzi natarcia (w zależności od założonego śmigła)

 

 

img5858n.th.jpgimg5863.th.jpg

 

Naprawdę ładny kolor :) (szkoda że szybko zejdzie na trawie :()

 

Silnik oraz mocowanie pozwalające na szybką zmianę kątów silnika bez konieczności gubienia śrubek :)

 

img5860r.th.jpgimg5859c.th.jpg

 

Wyszedł krzywo silnik :) ok 3 stopnie

wyklon.th.jpg

I Su z jednym z kolegów :

img5867.th.jpg

 

EDIT:

 

Model jest już po oblocie - lata super :)

 

Film z oblotu

 

wylatał już ok 1 h - jest prosty w sterowaniu, przewidywalny, lata zarówno wolno jak i szybko. Super zabawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bardzo pomogły mi posty w tym temacie, dzięki nim udało mi się pierwszy raz coś sklecić samemu. SU lata świetnie -EMAX CF2822 ;Śmiga 9x6E; Serwa E-SKY MICROSERWO 8g; Reg.EMAX 18A,Pakiet FULLYMAX 1350. WAGA 360g

 

 

Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam !

dsc07703.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten model każdemu lata świetnie - polecałbym bym tylko piastę na gumkę - minimalizuje szanse na złamanie śmigła i wygięcie wałka silnika podczas lądowania. Ponadto można również założyć podwozie - modelem można bardzo efektownie wystartować z ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten model każdemu lata świetnie - polecałbym bym tylko piastę na gumkę - minimalizuje szanse na złamanie śmigła i wygięcie wałka silnika podczas lądowania. Ponadto można również założyć podwozie - modelem można bardzo efektownie wystartować z ziemi.

 

Dzięki za rady. Chyba faktycznie zmienię piastę co prawda tam gdzie w tej chwili latam jest dość wysoka trawa ale nigdy nic nie wiadomo, co do podwozia to trochę się obawiam że zwiększenie wagi i dołożenie elementów stawiających opór powietrza pogorszy właściwości lotne , którymi jestem zachwycony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeden i drugi będzie dobry .

Możesz zrobić mocowanie z dwóch cienkich sklejek skręconych wkrętami.

Jedna do samolotu ,druga do silnika i możesz sobie wymieniać silniki.

Ja tak robię w ESA-ch żeby mieć na zawodach możliwość szybkiej wymiany silników w razie awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wiem, że odkopuję stary wątek, ale lepiej chyba trzymać wszystko w jednym miejscu na temat tego modelu.

Jestem na etapie zamawiania części. Pan Marek z Cber-Fly sugeruje 4 serwa - 2 na lotki. Wszyscy widzę robicie lotki na jednym serwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.