smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Witam, mam problem z silnikiem, jak go odpale i pompuje paliwo pompka w zbiorniczku to chodzi, a jak przestaje pompowac, to gaśnie, w czym może być problem? I czy dał by ktoś radę opisać działanie dozowania paliwa do silniczka i budowę tłumika?
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Witam odkręć igłe od paliwa na początek ok 1/2 obrotu i próbuj.
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Prubowalem i tak samo jest, jak by ciśnienia niemał, kture pcha ze zbiornika. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 no to sciągnij wężyk od cisnienia ze zbiornika i próbuj,jak bedzie ok to cos jest zapchane.
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Wężyk od tłumika? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Może być z tłumika,może ze zbiornika a możesz coś podłożyć pod korek aby rozszczelnić zbiornik,czyli po prostu odpowietrzenie
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Dostaje swoich obrotów i gaśnie Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
d9Jacek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 prawdopodobnie zatkany otwór w króćciu ( tym do pobierania cisnienia) wkręconym w tłumik
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Rozebrałem tłumik i go przepchałem drucikiem i przedmuchałem Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
d9Jacek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 no to system owo.... 1/ zdemontuj gaznik z silnika 2/sprawdz 0- ring pod gaznikiem--->>>>>>wymień go 3/zdemontuj tłumik, wymyj go i wyczyśc, 4/uszczelka między kolektorem wydechowym a tłumikiem ...jaki stan ??? 5/ po wymyciu i weryfikacji złóz wszystko do kupy i ostatni punkt , który powinien byc pierwszym NIE ROZBIERAJ SILNIKA--- nie ma takiej potrzeby Rozebrałem tłumik i go przepchałem drucikiem i przedmuchałemWysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka tłumik czy króciec ???
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Kruciec przepchałem, a czym wymyć tłumik w środku? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Ja myje kretem do rur lub sodą kaustyczną ale UWAGA to jest srodek żrący i BHP musi byc zachowane
d9Jacek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Ja myje kretem do rur lub sodą kaustyczną ale UWAGA to jest srodek żrący i BHP musi byc zachowane "Kret" jest bardzo dobry ale jest b.silnie żracy i mozna się nim powaznie poparzyć !!! jest taki preparat do usuwania przypaleń nazywa się "SUPER TEN do Przypaleń" , jest łagodniejszy ale też trzeba uważać i robić to pod kontrolą + szczoteczka + płukanie pod wodą re postu #10--- sprawdz czy nie jest luzno pokrywa karteru , tam też musi być zachowana szczelność
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Kret ma tą przewage ze nie trzeba ingerowac dodatkowo szczotkami,poprostu biorę tłumik a przewaznie rury rezonansowe wkladam do kuwety obojętnie byle by niebaluminiowej najlepiej obojętnej czyli plastikowej zalewam wodą nastepnie daje kreta i czekam ok 10min potem plucze wodą bieżącą i jest ok. OBOWIĄZKOWO OKULARY I GUMOWE RĘKAWICE.
smoczatko Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Czy to pęknięcie na gaźniku może powodować gaśnięcie silnika jak wejdzie na swoje obroty? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
smoczatko Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Witam, czy jest ktoś w stanie mi pomóc naprawić gaźnik z tego pęknięcia? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
AndrzejC Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Jak się chce, to w dzisiejszych czasach wszystko da się naprawić. Ten uszkodzony gaźnik to nie koniec świata. Naprawa jest banalnie prosta. Kolega poszuka sobie w okolicy firmy, która zajmuje się spawaniem laserowym regeneracją form itp. Następnie kolega uda się pod znaleziony adres, pogada z odpowiednim fachowcem> poczeka na zespawanie,co nie potrwa długo. Później należy spiłować nadmiar spawu tak, żeby ten gaźnik wszedł do silnika w miejsce do tego przeznaczone. Skręcić, ale nie tak mocno jak poprzednio, bo nie potrzeba gdyż ten silniczek to jednak delikatne urządzenie jest. I po wszystkim A.C. 1
AndrzejC Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Raczej nie, bo to jest w sumie prosta operacja. Temat wg mnie nadaje się do działu "silnikowego" Nie dalej jak wczoraj chyba, Kol. Mariusz chwalił się,że sobie jakiś unikat naprawił ( https://pfmrc.eu/index.php/topic/76502-replika-polskiego-silniczka-sim-2b-ambitny-projekt/page-51 ) Więc taka drobna naprawa gaźniczka to żaden problem. Ja swoje motorki tez naprawiam w ten sposób i to działa. Ale u mnie ta moja firma co mi spawa jest droga jak jasna cholera i chodzę tam tylko wtedy jak już naprawdę muszę. A.C.
Rekomendowane odpowiedzi