smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Witam, mam problem z silnikiem, jak go odpale i pompuje paliwo pompka w zbiorniczku to chodzi, a jak przestaje pompowac, to gaśnie, w czym może być problem? I czy dał by ktoś radę opisać działanie dozowania paliwa do silniczka i budowę tłumika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Witam odkręć igłe od paliwa na początek ok 1/2 obrotu i próbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Prubowalem i tak samo jest, jak by ciśnienia niemał, kture pcha ze zbiornika. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 no to sciągnij wężyk od cisnienia ze zbiornika i próbuj,jak bedzie ok to cos jest zapchane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Wężyk od tłumika? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Może być z tłumika,może ze zbiornika a możesz coś podłożyć pod korek aby rozszczelnić zbiornik,czyli po prostu odpowietrzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Dostaje swoich obrotów i gaśnie Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 prawdopodobnie zatkany otwór w króćciu ( tym do pobierania cisnienia) wkręconym w tłumik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Rozebrałem tłumik i go przepchałem drucikiem i przedmuchałem Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 no to system owo.... 1/ zdemontuj gaznik z silnika 2/sprawdz 0- ring pod gaznikiem--->>>>>>wymień go 3/zdemontuj tłumik, wymyj go i wyczyśc, 4/uszczelka między kolektorem wydechowym a tłumikiem ...jaki stan ??? 5/ po wymyciu i weryfikacji złóz wszystko do kupy i ostatni punkt , który powinien byc pierwszym NIE ROZBIERAJ SILNIKA--- nie ma takiej potrzeby Rozebrałem tłumik i go przepchałem drucikiem i przedmuchałemWysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka tłumik czy króciec ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Kruciec przepchałem, a czym wymyć tłumik w środku? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Ja myje kretem do rur lub sodą kaustyczną ale UWAGA to jest srodek żrący i BHP musi byc zachowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Ja myje kretem do rur lub sodą kaustyczną ale UWAGA to jest srodek żrący i BHP musi byc zachowane "Kret" jest bardzo dobry ale jest b.silnie żracy i mozna się nim powaznie poparzyć !!! jest taki preparat do usuwania przypaleń nazywa się "SUPER TEN do Przypaleń" , jest łagodniejszy ale też trzeba uważać i robić to pod kontrolą + szczoteczka + płukanie pod wodą re postu #10--- sprawdz czy nie jest luzno pokrywa karteru , tam też musi być zachowana szczelność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Kret ma tą przewage ze nie trzeba ingerowac dodatkowo szczotkami,poprostu biorę tłumik a przewaznie rury rezonansowe wkladam do kuwety obojętnie byle by niebaluminiowej najlepiej obojętnej czyli plastikowej zalewam wodą nastepnie daje kreta i czekam ok 10min potem plucze wodą bieżącą i jest ok. OBOWIĄZKOWO OKULARY I GUMOWE RĘKAWICE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Czy to pęknięcie na gaźniku może powodować gaśnięcie silnika jak wejdzie na swoje obroty? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Witam, czy jest ktoś w stanie mi pomóc naprawić gaźnik z tego pęknięcia? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Jak się chce, to w dzisiejszych czasach wszystko da się naprawić. Ten uszkodzony gaźnik to nie koniec świata. Naprawa jest banalnie prosta. Kolega poszuka sobie w okolicy firmy, która zajmuje się spawaniem laserowym regeneracją form itp. Następnie kolega uda się pod znaleziony adres, pogada z odpowiednim fachowcem> poczeka na zespawanie,co nie potrwa długo. Później należy spiłować nadmiar spawu tak, żeby ten gaźnik wszedł do silnika w miejsce do tego przeznaczone. Skręcić, ale nie tak mocno jak poprzednio, bo nie potrzeba gdyż ten silniczek to jednak delikatne urządzenie jest. I po wszystkim A.C. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Raczej nie, bo to jest w sumie prosta operacja. Temat wg mnie nadaje się do działu "silnikowego" Nie dalej jak wczoraj chyba, Kol. Mariusz chwalił się,że sobie jakiś unikat naprawił ( https://pfmrc.eu/index.php/topic/76502-replika-polskiego-silniczka-sim-2b-ambitny-projekt/page-51 ) Więc taka drobna naprawa gaźniczka to żaden problem. Ja swoje motorki tez naprawiam w ten sposób i to działa. Ale u mnie ta moja firma co mi spawa jest droga jak jasna cholera i chodzę tam tylko wtedy jak już naprawdę muszę. A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi