BRoman Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Nie mam żadnego doświadczenia w operacji przekazania pieniędzy z USA do Polski. Ktoś jest mi winien kwotę w złotówkach .Pewnie wysle USD. I teraz pytanie. Jak to zrobić by koszty pośredniczenia były jak najniższe. Kwota nie przekracza 500USD. Konto mam w PKO BP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 paypal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Tak PayPal to jedno z lepszych rozwiązań. Załóż sobie konto na PayPal -u powiąż maila z kontem w PKO BP i po sprawie. Tyle, że zarówno PayPal zabierze swoje jak i PKO BP przeliczy Ci kasę z US$ na PLN po bandyckim kursie. Innym rozwiązaniem jest założenie darmowego konta walutowego albo multikonta i zrobienie bezpośredniego przelewu na Twoje konto. Koszt to 5 zł po Twojej stronie. Potem idziesz do placówki banku i albo wybierasz gotówkę US$ i idziesz do kantoru albo każesz bankowi przewalutować na PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
302_Osh Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Albo Revolut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...