hornet2 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Czy to jest aku LiHV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzioch Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Patrząc na napięcie 11,4V to zapewne jest to pakiet Li-PO 3S High Voltage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Nie trzeba patrzeć na napięcie. Jaki to akumulator, napisane jest na górze (na jasnym polu). Nie za duża wydajność prądowa (8C). Firma UBSAN znana jest z produkcji dronów. Pewnie to do któregoś z nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Dokładnie https://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_009204759533.html?wid=1895967 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet2 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Jak to ładować ładowarką inną niż stockowa ? Programem do zwykłych Lipoli raczej nie ? Mam w ładowarce IMAX B6Mini program do ładowania LiHV . Ale czy to jest Aku LiHV ? Na obudowie faktycznie nie pisze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Widzę że pisze Li-PO , można ładować IMAX -B6 jako li-po , tylko musisz poszukać styków balansera. Lub kupić przejściówkę https://www.gearbest.com/rc-parts/pp_009346712428.html?wid=1433363 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Możesz ładować zwykła ładowarka z programem lipo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet2 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 22 minuty temu, japim napisał: Możesz ładować zwykła ładowarka z programem lipo. Tylko jak? Tak jak zwykłe LiPo do 4,2V/ogniwo ? Czy podnieść napięcie do 4,35V ? Czyli ładowanie tych Aku programem do LiHV nie jest wskazane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiiii Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Zbyszek a czy do diesla wskazane jest lać ropę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet2 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 6 minut temu, maxiiii napisał: Zbyszek a czy do diesla wskazane jest lać ropę? Nie wiem jak to rozumieć ? Na obudowie nie pisze że jest to Aku LiHV . Ale też nie jest to zwykle LiPo skoro nie pisze 11,1V tylko 11,4. Nie sprawdzałem do jakiego napięcia ładuje te Aku stockowa ładowarka ? Można by też sprawdzić napięcia poszczególnych ogniw . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Na akumulatorze nie pisze po Chińsku Li-po to li-po napięcie 11.4v dobrze że nie napisali 12.60V blaszki wystają i można zmierzyć poszczególne cele lub całość. Cytat: Gdy ładujesz akumulatory LiHV, takie jak standardowe LiPo, tylko do 4,20 V na ogniwo, działają one prawie podobnie. Dzięki w pełni naładowanemu akumulatorowi HVLi napięcie jest wyższe niż normalne LiPo (w 4S, HVLi wynosi 17,4 V, LiPo wynosi 16,8 V), dlatego silniki będą pracować mocniej przy wyższych obrotach, a quad może latać teoretycznie szybciej Po drugie, LiHV może przechowywać więcej energii niż LiPo na wagę, więc teoretycznie (ponownie) masz dłuższy czas lotu. Więc możesz się zastanawiać: „czy mogę przeładować swoje normalne lipo do wyższego napięcia, takiego jak 4,30 V lub nawet 4,35 V, aby uzyskać więcej mocy i dłuższy czas lotu? " Odpowiedź brzmi nie!!! Jest to niezwykle niebezpieczne i bardzo prawdopodobne, że spowoduje pożar z powodu różnej chemii komórek. Niektóre ładowarki nie mają HVLi jako typu baterii, ale umożliwiają ładowanie do 4,3 V / ogniwo. Jednak najlepiej jest mieć ładowarkę z ustawieniem konkretnym dla LiHV, na przykład ten IMAX X150. Myślę , że jak masz akumulator to trzeba mieć i ładowarkę do ładowania tego akumulatora specyficzne styki ładujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet2 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Godzinę temu, Francka napisał: Na akumulatorze nie pisze po Chińsku Li-po to li-po napięcie 11.4v dobrze że nie napisali 12.60V blaszki wystają i można zmierzyć poszczególne cele lub całość. Cytat: Gdy ładujesz akumulatory LiHV, takie jak standardowe LiPo, tylko do 4,20 V na ogniwo, działają one prawie podobnie. Dzięki w pełni naładowanemu akumulatorowi HVLi napięcie jest wyższe niż normalne LiPo (w 4S, HVLi wynosi 17,4 V, LiPo wynosi 16,8 V), dlatego silniki będą pracować mocniej przy wyższych obrotach, a quad może latać teoretycznie szybciej Po drugie, LiHV może przechowywać więcej energii niż LiPo na wagę, więc teoretycznie (ponownie) masz dłuższy czas lotu. Więc możesz się zastanawiać: „czy mogę przeładować swoje normalne lipo do wyższego napięcia, takiego jak 4,30 V lub nawet 4,35 V, aby uzyskać więcej mocy i dłuższy czas lotu? " Odpowiedź brzmi nie!!! Jest to niezwykle niebezpieczne i bardzo prawdopodobne, że spowoduje pożar z powodu różnej chemii komórek. Niektóre ładowarki nie mają HVLi jako typu baterii, ale umożliwiają ładowanie do 4,3 V / ogniwo. Jednak najlepiej jest mieć ładowarkę z ustawieniem konkretnym dla LiHV, na przykład ten IMAX X150. Myślę , że jak masz akumulator to trzeba mieć i ładowarkę do ładowania tego akumulatora specyficzne styki ładujące. Ładowarkę do ładowania aku LiHV mam bo IMAX B6Mini ma takowy program . Problemem jest to że na obudowie tego Aku nie pisze że jest to aku LiHV. Nie jest to też zwykły Lipol bo zwykły Lipol ma napięcie znamionowe dla 3S 11,1V a nie 11,4 . Chyba jedynym wyjściem jest naładować aku stockową ładowarką i tak jak piszesz posprawdzać wszystkie napięcia . Będę musiał tak zrobić , jedne aku naładować stockową ładowarką a drugie Imaxem i sprawdzić co pokaże telemetria ? Czy w obu przypadkach będzie 100 procent ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Nie będzie 100%. Po ładowaniu programem lipo będziesz miał ok 90 - 95%. Obecnie prawie każdy pakiet lipo można próbować naładować do 4.35V/ogniwo. Niektore to wytrzymają niektóre nie... wg naszego skromnego doświadczenia pakiety lihv to zwykły pakiet który trochę lepiej toleruje przeładowanie. Wiec Twój pakiet LiPo 11.4 to pewnie Lihv lub przeladowany zwykły LiPo. Jeżeli masz program do LiHV to możesz nim ładować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet2 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Na razie naładowałem jedne aku ładowarką stockową i posprawdzałem napięcia . Aku naładowało się do 12,96V . Napięcia na poszczególnych ogniwach : 4,32 ; 4,33 ; 4,31V . Wskazanie telemetrii naładowana w 100% . W tej chwili ładuję Imaxem B6Mini drugie aku . Ładuję je programem do ładowania zwykłych aku Lipo w trybie balance . Zobaczę co z tego wyjdzie ? No i mam wyniki pomiarów drugiego aku ładowanego Imaxem . Napięcie aku 12,59V . Poszczególnych ogniw : 4,20 ; 4,19; 4,20V . wskazanie telemetrii - naładowanie 90% . W jakimś stopniu skróci to czas lotu . To tak jakby zwykłego lipola 3S zamiast do 12,6 naładować do 12,2V . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi