Skocz do zawartości

Silnik DA50 problem z obrotami


Mirek01

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój silniczek DA50 odmawia pracy na wyższych obrotach . A dokładniej , po rozebraniu i przemyciu gaźnika silnik nie chce wejść na wysokie obroty . Świetnie odpala i równo pracuje na wolnych obrotach . Niestety po dodaniu gazu , dławi się i regulacja śrubami HI-LO nie przynosi rezultatu . Doprowadziłem paliwo z innego zbiornika i żadnej zmiany , a z pewnością pozytywnej :( . Więc linia paliwowa wykluczona . 

Może miał ktoś podobny problem , lub naprowadzi mnie na usterkę . Zapewne drobnostka , która nie pozwala bawić się w tak fajna pogodę .

Pozdrawiam,

Mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Czesc kolego.Jestem zdziwiony.Posiadam taki silnik pracuje u mnie

od dwóch lat bezproblemowo.Jesli silnik przed myciem pracowal poprawnie to pewnie  zle Kolego cos poskladales.Silnik zapewne nie dostaje odpowiedniej dawki paliowa. Zabacz zaworek iglicowy i membrany.Ewentualnie lapie gdzies falszywe powietrze.Pozdrawiam.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za pomoc :) . Z silniczka jestem bardzo zadowolony , gdyż w trakcie jego eksploatacji nie miałem żadnych problemów . 

Pali na dotyk i równo pracuje . Super , tylko ja nawaliłem . Niestety nie wymieniłem uszczelki przy silniku i rzeczywiście może zasysać

dodatkowego powietrza .

Może wicie , gdzie mogę zakupić uszczelki do silnika DA ? Może pasują od innych producentów ( DLE ) ,  lub z jakiego materiału je wyciąć ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,szukaj w sklepach technicznych,serwisach/sklepach z kosiarkami,podkaszarkami  itp. materiał na uszczelki w arkuszach ,bądź na metry który nazywa się "Kryngielit"Jest odporny na smary,oleje,benzynę i występuje w różnych grubościach-sprawdź na starej uszczelce jaką ma grubość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwa nazwa to "klingeryt" - materiał na bazie azbestu, jeden najlepszych materiałów uszczelniających odporny na wysoką temperaturę i duże ciśnienie. Używany od dziesięcioleci np w samolotach, czołgach itd. I będzie jeszcze długo w użyciu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.