witold_pi Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 Czy ktoś wie czym się różni wersja z gaźnikiem z igłą od (CL STUNT) od RC? Czy ma ten sam wał korbowód?
Paweł Prauss Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 Różni się gaźnikiem właśnie i niczym innym...
witold_pi Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Opublikowano 15 Maja 2020 dzięki czyli przerobię dziada na rc ?
witold_pi Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 Wolałem się zapytać bo np taki OS max 32 w wersji heli może mieć inne bebechy w środku od wersji aero
Grzesiek Opublikowano 19 Maja 2020 Opublikowano 19 Maja 2020 Mvvs wypuszczał silniki w różnej konfiguracji.Ja mialem np.6,5 w wersij żeliwnej z pierscieniem,oraz ABC.Oba z zewnątrz identyczne.
witold_pi Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Opublikowano 19 Maja 2020 38 minut temu, Grzesiek napisał: Mvvs wypuszczał silniki w różnej konfiguracji.Ja mialem np.6,5 w wersij żeliwnej z pierscieniem,oraz ABC.Oba z zewnątrz identyczne. Wiesz chodzi mi o moment obrotowy i moc maksymalną przy użytecznych dla mnie obrotach. Wersja heli os 32 ma moc maksymalna przy kilkunastu tysiącach obrotów z tego co pamiętam a mój zakres to maks 10 000
witold_pi Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Opublikowano 21 Maja 2020 niestety na ebayu tak samo są skur-------y. Miał być NIB a jest: 1
bynek Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 Ale tło to mógłbyś zmienić ,bo jakoś trudno się te motorki ogląda.
Paweł Prauss Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 22 minuty temu, witold_pi napisał: niestety na ebayu tak samo są skur-------y. Miał być NIB a jest: zgłaszaj spór...
witold_pi Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Opublikowano 21 Maja 2020 jasne sorry za niewyraźną porcelanę w tle Pawle mogę załączyć jego list to się uśmiejesz: Hello, This engine came to me 2 years ago via a friend who never used it. He was disposing of the effects of a deceased friend of his. I have never run or dismantled this engine myself, only taken it out of the box to look at it. I am an active aero--modeller, not a dealer. From the first picture of the inner crank case I can see nothing that indicates use, nor in the second picture. In the picture of the exhaust, the piston is unmarked. The picture of the lugs does not indicate use. The score-marks on the prop washer I had not seen,; someone must have fitted a prop at some stage just to turn it over. The condition of the motor to me looks brand new, other than discolouration from sitting in a box for a number of years. I advertised this motor in good faith according to what I knew of its history. I am sorry you are disappointed, but I am sure it has not been used and that its condition is consistent with its age. To my mind it is a beautiful motor and I was somewhat reluctant to part with it. I hope this answers your problem. Best wishes, Nick B. -wyedytowane z kuli RODO ?
jarek996 Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 Niezly czarodziej ? " The condition of the motor to me looks brand new " - i do tego niewidomy !!!!
d9Jacek Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 5 godzin temu, witold_pi napisał: niestety na ebayu tak samo są skur-------y. Miał być NIB a jest: bo "new to miał być box , a silnik used "....było napisane NB a masz zdjęcia silnika z aukcji na eBayu ?
witold_pi Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Opublikowano 21 Maja 2020 https://www.ebay.de/itm/Modell-Flugzeug-Motor-MVVS-49-Stunt-n-i-b-/143595406293?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&nma=true&si=OZP%2F2oUZqAztRnP6i6A7lSdBiIU%3D&orig_cvip=true&nordt=true&rt=nc
d9Jacek Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 27 minut temu, witold_pi napisał: https://www.ebay.de/itm/Modell-Flugzeug-Motor-MVVS-49-Stunt-n-i-b-/143595406293?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&nma=true&si=OZP%2F2oUZqAztRnP6i6A7lSdBiIU%3D&orig_cvip=true&nordt=true&rt=nc może i nie był latany , mógł byc w modelu zamontowany ale NIB to on nie jest. Sprzedający wprowadził Cię w błąd , tych porysowań podkładki trudno nie zauważyć. Wysta o częsciowy zwrot kasy
Rekomendowane odpowiedzi